Anotace: Aneb, jak se jezdí vlakem... Jestli to neznáte, nejspíš se budete bavit, jestli to znáte, doufám, že se alespoň pousmějete. Prosím o koment a hodnocení ...
Taky mě jednou dobře vypekly ČD (Času Dost) jel jsem na víkend domů z Olomouce, nějaké opravy na trati a než jsem dojel do Nymburka mělo to 100 minut spoždění, potřeboval jsem chytit poslední spoj, který mi jel domů, vlaky prý na sebe čekají, ten můj nepočkal, a tak jsem páteční noc nedobrovolně strávil v Nymburce, domů jsem dorazil v sobotu dopoledne a v neděli jsem mazal, zase vlakem, zpátky do školy, opravdu nezapomenutelný víkend
14.05.2009 14:56:00 | Doki
Je to moc pěkně psáno, ale řekl bych, že na fejeton trochu delší, spíš bych to zařadil do povídek či reportáží. Ale přesto to mělo velmi zábavné účinky.
25.11.2008 20:50:00 | grohy
Ještě že vlakem moc necestuju:D A to mám vlaky tak ráda... i nádraží!
Se ti divím, že ses z tolika nádražáckých káv nepolulala:D Protože použití vlakovýho záchodku je taky zážitek na celý život...
03.05.2008 13:54:00 | Grafomanická MIA
Znám. Šest let jsem denně dojížděl vlakem do zaměstnání ze vzdálenosti 40 kilometrů. S vlakem jsem se skamarádil. Netrpělivě jsem ho vyhlížel v zátočině, vítal jsem jej úlevným výdechem, že se mu nic nepřihodilo, že ještě žije a že je ochoten se u mě zastavit a dokonce mě svézt. Měl oslnivě svítící oči a zelenou barvu. Dal jsem mu jméno: "Zelená příšera". Zasloužil si to jméno!
Jiří senior
16.01.2008 21:15:00 | j.c.
Článek je natolik pravdiví,až to bolí.Pokud už se dostanu k dopravě ČD,tak mohu soudit,že nebyl den,kdyby neměl vláček spoždění.
02.12.2007 13:02:00 | Replix
Super článek, napadlo mě, že bych mohl ,,navázat" svými zkušenostmi s ČD, ale i těmi slovenskými. viz fejeton Přivázaná lavička
26.10.2007 10:48:00 | Muta cum liquida
Já nevím. Já se s něčím takovým nikdy nesetkal. i když pravda, já pendluju jenom trasou Praha- Čerčany,
kde to jezdí po půl hodině, nebo taky jezdím Chomutov-Klášterec. To víc mi lezou krkem lidi z MHD Chomutov. To si člověk vždycky ráno při cestě do školy připadá jako Japonská sardinka. Ale fejeton je super.
13.10.2007 23:10:00 | LD
Kdo ví... možná to ČD dělá schválně... určitě jsou domluveni s Automaťákama... a mohou tak za kelímky pití získat slušné peníze,...
12.10.2007 13:37:00 | TerA
Přesně, třeba bráti s humorem, jináč to už vážně nejde...Je to místo, kde se dá ale mnohé dohnat:)
Smála jsem se, děkuju.
M.
09.10.2007 14:11:00 | Me and you and all the others
Známe známe, člověk ráno vyjde na vlak a vystupuje večer úplně vyřízený, ale to se musí brát s humorem, vždyť koleje jsou jen jedny a se zpožděním se nedá nic dělat...dobře napsané, aspon se člověk pobaví taky někdy:-)
02.10.2007 19:33:00 | Skaja
Ano, ano. Všichni, kdo jezdíme téměř každý týden dvě stě kilometrů tam a pak zase zpátky, víme zásadní pravidlo: pletení s sebou. A místo kávy něco silnějšího, jinak nevyvázneme živí....
Takže hodnotím kladně (text, nikoli České dráhy), zejména za svižnost a pravdivost, která je tak smutná, až se jí člověk musí smát (holt patřím k těm studentům, kteří už si zvykli).
02.10.2007 19:01:00 | Gina Rocca
Znám... Když jsme se nově přestěhovali do bývalého bydliště... (děěěsná díra). Potřeboval jsem z vedlejší vesnice jet do Olomouce. Přišel jsem pro sichr o čtvrt hodiny dřív, protože jsem to tam neznal. Když patnáct minut po ohlášeném odjezdu nic nejelo a informace o zpoždění žádná, lehce jsem znervózněl. Načež mi jedna babička na nádraží od pletení sdělila, že se ještě nic neděje. Ale kdyby nic nejelo ani za hodinu, měl bych se jít zeptat. Jelo to po půldruhé hodině a NIKOHO to tam nevzrušovalo. Příště si vezmu taky pletení... =)
02.10.2007 17:33:00 | Blázen? =)