Co znamená být "in"

Co znamená být "in"

Anotace: Kdo je dnes in?

Dovolte, abych já, ač zcela módy neznalý s šatníkem skládajícím se asi ze tří triček, dvou košil a dvojích kalhot, se s vámi podělil o svoje zkušenosti s tím, co právě letí a co to znamená být „in“. Ti z vás, co mě alespoň trochu znají, už asi vědí, že tento článek bude mít kulturní hodnotu stejnou asi jako přednáška cigána z Matiční na téma „práce šlechtí“. Ale co? Když už jste si vybojovali svobodu tisku, tak teď to máte. Ale jelikož se říká, že samochvála smrdí, nemohu se v tomto článku zmiňovat o sobě. Tuto poctu raději přenechám lidem, které, bohužel, potkávám dnes a denně a kteří si myslí, že jsou „těžce in“ a mají tím pádem nad všemi navrch. Ne, učitele jsem teď nemyslel. Měl jsem na mysli všelijaké „rockery“, „punkery“, „metaláky“, „hopery“, „barbíny“, „šampony“, „gotiky“, „satanisty“, „skejťáky“, a fanoušky spolku vesmírní lidé. Vždy, když někoho z nich potkám, snažím se myslet na staré moudré pořekadlo „nesuď knihu podle obalu“. Bohužel po bližším seznámení se mi vybaví další krásné staročeské moudro, a to: „jak je dobrý uvnitř, poznáte i navenek“. Takový člověk který je „in“, má totiž většinou slovní zásobu papouška marabu po mozkové mrtvici a větu bez výrazů jako „ty krávo“, „úplně nejvíc“ anebo moje nejoblíbenější: „mařka jak sviňa“ nesloží ani se slabikářem pro nejmenší. No co? Jak se říká: V nejlepším přestat. Takže pokud tento článek prošel tvrdou cenzurou a někdo z čtenářů dočetl až sem, na tomto místě se s vámi loučím. Musím si totiž ještě jít koupit kárované sako, umělohmotné sandály a světle béžové tesilky, které by se mi hodily na stužkovací ples.
Autor Eiffel, 21.10.2007
Přečteno 2175x
Tipy 5
Poslední tipující: Daisy.., Grafomanická MIA, Fade_to_black, M.V.Jung.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

Svérázné:D Mařka jak sviňa, tak to jsem v životě neslyšela ale je to zajímavá formulka ... :D

14.01.2008 19:15:00 | Grafomanická MIA

líbí

Další úžasný fejeton :) mě se líbí, že je to takový svižný :D moc chytře vymyšlený protože je to... napínavý (?)... no, být "in" je prostě být "in", ale ještě lepší je, když někdo "in", tvrdí že je "out", protože je "in" tvrdit, že jsme "out"...

30.10.2007 18:20:00 | Franceska.Darness

líbí

:D no "ty krávo" :D

23.10.2007 18:58:00 | Analisieren

líbí

Chvála ti :-) Výstižnější než cokoliv, nejen, že se zplna hrdla usmívám, ale jsem i upřímně potěšen onou myšlenkou, potažmo pravdou. Výstižné!

21.10.2007 15:44:00 | M.V.Jung.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí