Kam se poděly naše ideály ...

Kam se poděly naše ideály ...

Anotace: ... a která klofla toho na bílém koni?

Interwiev - before

"Jak by měl vypadat Tvůj ideální partner?"

"Chytrej, hodnej, hezkej , sympatickej, pracovitej, aby se staral o děti, měl auto, pomáhal mi, chápal mě, uměl vařit, necoural po hospodách, měl by být ohleduplný, měl podobné zájmy, aby neseděl pořád u počítače a nosil kytky, aby nezapomínal na výročí, svátky, narozeniny, aby neposlouchal svou matku a měl dům a slušnou práci, taky psa by mohl mít …"

Ještě celkem živě si vzpomínám, kterak jsem coby děvče světa neznalé (ne snad, že bych teď byla světa znalá) blouznila o udatných rytířích na bílých koních. Časem jsem slevila na barvě koně, pak to mohl být klidně poník a nakonec jsem ho oželela úplně i rytířskou zbroj jsem přešla, vždyť co taky s ní. Svého rytíře jsem převlékla do šedého svetru z hrubé vlny, proti jeho vůli jsem mu přiřkla slabozrakost, nasadila jsem mu tedy brýle, vtiskla do ruky noviny, přimalovala mu prošedivělou bradku, do zadní kapsy vložila vysokoškolský diplom a s hrnkem vařící kávy ho posadila do křesla ke krbu. Byla by to hezká dekorace bytu, ale vážně se mi bude líbit, jak tam pořád sedí? Bude se mi líbit až budu přebalovat děti, mýt nádobí, vařit, nahrávat mu jeho oblíbený pořad a už po třetí za hodinu oznamovat tchyni, že její syn právě nemá čas, zase. Tak to ne, ať kouká z ruky pustit to kafe, žádný noviny, ani křeslo u krbu a ten svetr ať si taky sundá … zapotí se i bez něj. A tak ho tu máme teď v triku, přestože pod svetrem měl košili. Stojí tu se svýma 180 cm bez bradky, stejně by škrábala, a špínou za nehty. Hlavně, že je vysokej a není plešatej. A ta jeho špína za nehtama? Alespoň je vidět, že pracuje. Že nemá diplom neva, vždyť maturita není málo, a ono, takovej šikovném řemeslník. A ono vlastně, kdyby neměl vlasy, taky to tak hrozný nebude, dyť je to vlastně docela sexy a 170 cm taky stačí, tak si nebudu brát boty na podpatku. Možná by mi mohl sice pomoct někdy vyluxovat, no, alespoň že zvedne nohy. Ježiš, ale ať si nekouše ty nehty. Nebo ať je alespoň neplive na noviny. No a když už je musí plivat na ty noviny, tak ať je pak vyhodí, nebo alespoň vyklepe … Proboha … Já myslela jsem do koše …

Interwiev - After

"A dnes? Jaký by měl být Váš celoživotní partner?"

"Ať je hodnej na děti!"

PS: A jen tak mezi námi, ten na bílém koni ... stejně to byl určitě gay.
Autor Bláznivá Markéta, 11.08.2008
Přečteno 584x
Tipy 3
Poslední tipující: Eiffel, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

"Aby neposlouchal svou matku..." Super! Je to úžasné! Ty jsi úžasná!:D

11.08.2008 16:30:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel