Anotace: aneb O "jen vážně" nevážně
T5eba hledáš na špatných místech :-) bez práce..nejsou koláče..a tys dostal od maminky buchty..
to není fér :-D
a který že to byl kraj?? :-)
18.05.2009 23:41:00 | Lady Carmila
Teda to jsem se nasmála kdepák Tebe číst to je radost.Hned to jdu tisknout a dát přečíst holkám na pokoj třeba ti tam nějakou vyberu:0) Nikoho NeLoWuJoU a myslí celkem normálně 13jim není a děcka taky nevedou:0)Jdu číst dál bavíš mě.
31.03.2009 20:23:00 | mexx
TaG AkO JeDnOdUšE StĚ tO ThAk NaPíŠeŠ a Je tO.... a ChO sE TyČe TěCh 10-13 lEtYcH tO zAlEžÍ nA tOm JaK sE nA ThO dIvአnĚkErY hOlKy Se BeRoU FuCkTiCkY MoTz VáŽnĚ. a PaK sMe ThU mI KeRy nA tHo SeReM a BaViMe sHe...Ze ZaSaDy SoU PaK AlE PrOBlEmY s RoDiČhEmA.... StĚ tO nĚjAk NeBeRoU aKhO ThEn AlKoHol AtD... ThAkŽe sHi MuShIš vYbRaTh CoE lEpŠí...
Mě to zatím prochází vcelku v pohodě... Ale to je prostě tím, že se řídím pravidlem co oči nevidí do srdce nebolí...Sic jednou otec našl zapík..Ale nic...
14.02.2009 16:46:00 | Madeline
BeZwAdNá PrÁcIšKa, MoOoOc Se Mi LíBiLa... ne, fakt nechápu, jak ty malé holky můžou psát tímhle stylem ... mně ta první "věta" trvala napsat snad půl hodiny ... :-)
07.01.2009 19:56:00 | Gothic.Princess
Wow, tak to bylo skvělý. Naprosto bezchybně napsané, lépe už to snad ani nejde. Obzvlášť se mi líbila názorná ukázka pravopisu dívek na chatech, nebo těch láskou zklamaných 13-letých. Opět velice pravdivé dílko. Nejspíš jsi hodně všímavý. Opravdu se mi tvé fejetony na různorodá témata líbí. Pokračuj...
22.12.2008 20:15:00 | Veronikass
Mě teda od včerejšího pohřbívání vztahu moc do smíchu není, ale u tohodle mi docela zacukalo koutkama úst, co zacukalo, kdybych neměla uši tak se směju dookola!:D
28.11.2008 20:13:00 | Grafomanická MIA
Dobré počteníčko...možná by jen chtělo trochu rozvést závěr. Jinak vkusné:-)
26.11.2008 19:59:00 | grohy