Anotace: Prostě to tak vyplynulo z posledních týdnů.
jo, jo, zajimava vecicka. souhlasim s lady C., tomu se nevyhne nikdo.
01.02.2009 16:01:00 | the_carrion
Moc dobré:-) chválím ...úplně všecko:-) a víš co dámo??
On ten stereoty čeká každého:-) jde o to, si to často oživovat:-)
18.12.2008 23:11:00 | Lady Carmila
Ty, hele... to je dost silné, fakt že jo. Nějak nevím, co k tomu dodat, protože i když chci něco říct, vyznělo by to tak nějak polovičatě, prostě mi tohle docela vzalo dech. Tečka.
11.12.2008 16:23:00 | Grafomanická MIA
je to zvlaštni jak člověk uděla vše aby sobě čí blizkemu co nejmin ubližíl vzda se i svych snu a planu radší bude žít ve stereotipu a vezviku toho druheho,ale tim se vlastně navzajem mučíme a náše duše tim trpi.ja si nechci z viknou a už vubec se nechci smiřít stim jak je žívot pateticky a kruty,jsem jen člověk co umi plakat ale ne na povel jsem člověk co chci něco dokazat jsem jen licka bytost co miluje a chce byt milovana.chci žit pro svou dceru to ona je muj uspěch
10.12.2008 12:01:00 | tutki
velmi pěkné ale smutné...
neni to jen o tom se s tím smířit, ale dokázat s tím žít...jsme slabí abychom jen tak odešli sami a nechali tady plno přátel a příbuzných to radeji budem dál přežívat....
jsme tu jen proto, abychom nenáviděli,milovali a umřeli...
10.12.2008 09:55:00 | SARI
Dávám ST! je dost působivé a myšlenkové, ach ano, všecky ty osoby mají stejnou vlastnost, stejnou společnou věc... mno, já myslím, že je potřeba si udělat jakýsi systém... až jednou půjdeš do práce a uvidíš, že lidem jde práca od ruky, že teho stihli víc než ty... bude Ti to připad divné... jak to dělají. Ale aj ty se dostaneš na jejich úroveň a to díky jejich tipům, trikům, radám, pomoci... uděláš si svůj systém a budeš třebas aj lepší... Že Ti nestačí 24hod. mi tak trochu přinde, že Tvůj život je neuspořádaný, nelze dělat několik věcí najednou, když se pořádně nedodělá jedna věc... nemyslím to ve zlém, jen jestlik chápeš, jak to myslím...
08.12.2008 17:08:00 | NikitaNikaT.