Anotace: ---
Gabina: ja zase nesnasim lidi, co nesnasej kritiku:D
..to jsem sem jen tak po dlouhy dobe koukla:D
13.08.2007 23:18:00 | Adrianne Nesser
jéé, vy jste na mě hodní - a já čekala Kritiku..:-D
Mmch to s tím pozadím samozřejmě není moje, slyšela jsem to dávno.
23.06.2007 16:08:00 | Rádoby zoufalá
Pěkný XDD hodně hezky a čtivě napsaný :D) snad nejvíc se mi líbí tahleta věta:
"Líbí se mi představa, že pokud vás někdo kope do pozadí, znamená to, že jste před ním."
ne že bych s tim tak uplně souhlasila, ale je ve většině případů bohužel pravda :D( XD
22.06.2007 13:38:00 | Duše zmítaná bouří reality
VYBORNY!!...nechybel vtip,dobry argumenty a vubec to bylo dobry poctenicko:)
ty bud nakym recnikem..setres kazdyho:D
22.05.2007 11:41:00 | Adrianne Nesser
Napsalas to skvěle. Přidávám se k všeobecnému potlesku a chvále!:-)
Ńa druhou stranu pokud to vztáhnu na Liter...nemám brát kritiku od někoho, kdo podle mě píše špatně? V tom případě nemám jeho názor brát v potaz? Znamená to snad, že on nerozumí poezii a nedokáže ji "ocenit"? Neumím hrát na žádný hudební nástroj, přesto a možná právě proto hudbu vnímám všemi smysly a nemusím se zabývat předsudky typu "takový primitivní akord, to bych zvládla taky...". A píšu recenze...
Asi jsem se teď dostala jinam, než jsi tímhle fejetonem zamýšlela takže už mlčím:-)
10.05.2007 12:43:00 | paranoidandroid
A jaký názor jsi v té hádce zastával Ty? Doufám, že jsi tvrdě hájil moje stanovisko! I když já si ani nejsem jistá, které mám.:) Nebo:(? Co už se mnou.
11.04.2007 07:39:00 | Rádoby zoufalá
Ale, ale, ale...včera jsme na toto téma zavedli malou hádku..:)) to je náhoda:)) nejde mi icq :(
ano souhlasím s komentem podemnou...
kritik by to jistě udělal líp..kdyby to uměl..:)))
10.04.2007 20:09:00 | Favi
Kritizovat, znamená usvědčit autora z toho, že to nedělá jako já, kdybych to uměl.
22.03.2007 11:01:00 | Daniel S.
Ahoj, tak tohle se Ti tedy fakt povedlo. Tleskám! To jsem si početla. Neotřelé, originální. Ahoj
21.03.2007 21:55:00 | vandule
...Kritiku? Ale ano! Ale slušnou! Mně příznivou! :-)))
Moc se mi tvůj fejeton líbil. Vážně jsem si početla.
Byl neotřelý, pravdivý a vtipný.
17.03.2007 22:11:00 | Lota
No tedy, to je opravdu fejeton! A s tak dobrými myšlenkami a obraty. A výborným závěrem.
A co se týká obsahu? Není hoden mé kritiky...
Snad jen, je tam hodně sebekritiky, a kritiky kritiků, co kritizují, aniž by ke krititice měli kritický vztah. Kritizovat kritizující je kritické. A tak buďme ke kritikům kritiční pouze po kritizující kritice.
Pro dnes přejí kritickou noc. Teda co blbnu. Sebekritickou noc!
15.03.2007 20:51:00 | Gregy