Anotace: Původně to měla být úvaha, takže se v tom na fejeton občas moc ňahňám. Ale snažila jsem se.:)
Oho, to je navozená diskuse - tomu neodolám, já myslím, že v Tvém podání by byl pevný bod podivným atraktorem - místem, kam směřujeme(a zároveň podivným, protože nejde vypočíst a je tedy z matematického hlediska nejzajímavější, jak jsem se dozvěděla;)) a to, kam směřuji, jsem již párkrát změnila (ale ne moc:)), takže to pro mě nemůže být pevný bod, o který bych se mohla opřít..
02.08.2007 12:05:00 | Rádoby zoufalá
Cogito ergo Deus est..:)
A jinak Judit, Tvoje komentáře jsou tak praštěné, že tady tenhle svůj výplod mysli prostě musím nechat.:)
21.07.2007 14:24:00 | Rádoby zoufalá
...brouk v hlavě...že to by byl ten pevný bod?...:-(
...jsi k uzoufání milá hlavička...
18.05.2007 23:28:00 | Lota
nějak takhle podobně přmýšlel už Descartes. Ten o všem pochyboval tak moc, že nemohl pochybovat o tom, že pochybuje.. =D pravil "cogitó ergó sum"
takovýmu filozofovi jako jsi ty vřele doporučuji "Sofiin svět", jestli se ti ještě nedostal do ruky..
19.04.2007 21:10:00 | Kapika
To jsem do třetice já.
Ten předchozí opravný komentář měl výstižnou značku PRD.
Ta seděla. Asi umřu smíchy!!! Musela jsem se podělit, tak promiň, jdu svá "moudra rozdávat jinam. A neboj, zde vidím značnu neškodnou, takže nehrozí
15.04.2007 17:02:00 | Judita
Píšeš prostě skvěle. Od smíchu jsem nebyla daleka počurání(sorry). Už dle Tvé přezdívky mě mělo dojít, že musíš mít prima smysl pro humor. Jsi takříkajíc má "krevní skupina". Mimochodem, já si též po večerech (i přes den) sama se sebou (z čehož vyplývá, že trpím schizofrenií - naštěstí zdá se tato býti pouze latentní) príma pokecám!
No nic - jdu čísti dál Tvá písmenka. A díky moc za to, že tu jsou. Judita
15.04.2007 16:56:00 | Judita
Ty jeden mudrlante. Ty to v životě nebudeš mít moc lehké. Většina lidí chce vidět jen bílou a černou, nač si namáhat mysl "nesmysly".
13.04.2007 23:29:00 | vandule
On to opravdu není příliš fejeton...spíše zamyšlení...protože bez závěru...ale vždyť i my se můžeme zamýšlet...pokud budeme chtít a diskutovat.......připomnělo mi to jeden citát.neznámého autora..: "Mozek je aparát,jehož pomocí si myslíme,že myslíme..."
10.04.2007 14:22:00 | Harr