Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 1578 záznamů. Zobrazuji 136-150.

Amestie Publikoval(a): umělec2 | Úvahy » Politické

Nálepkujete zde lidi, ale nikdo nezná pravdu, tudíž to je v celku nesmyslné, že? Je taky jasné, že kdo kope za stejný tým, tak se ho snaží podržet, tudíž vazby nějaké tam byly a budou, stejně tak v kauze D. Ratha.) a je jich takových mraky, kdo sleduje peníze, moc a vazby, může se dobelhat k nějakému závěru.) tady to jistě nebude.)

11.03.2023 10:58:30 | reagovat

Amestie Publikoval(a): umělec2 | Úvahy » Politické

Má reakce byla na komentář, ale podle této odpovědi se to tedy vztahuje už i sem. Jak tedy někdy připomínám, je to opět s dvojím metrem a kdo tvrdí, že něco nebo někoho zná, nic neví a nezná. Nemůžeme soudit knihu podle obalu, mnoho lidí napsalo dobrá díla a nakonec z nich vyšli pěkní vykukové. Neohánějme se západem či východem, je to tatáž strana jedné mince. Je snad jasné, kdo sem byl nástrčný, protože jejich skutky odhalí částečnou pravdu podle toho do jaký prdele lezou, stále jsme jen kolonií někoho jiného a místní mocipáni zde udržují monopolní a politický trh se svými otroky. Ale kdo jsou otrokaři? To je na každém, jak si to přebere.)

11.03.2023 10:54:16 | reagovat

Amestie Publikoval(a): umělec2 | Úvahy » Politické

Já Vám nic nepodstrkuji. Tohle je diskuse. :)

Myslím, že se na věc díváte ze špatného úhlu. (pochopitelně to může být i můj problém)
Nepochybuji o tom, že měl pan Havel nějaké mouchy. Řekla bych, že mnohem povolanější lidé, než jsem já, je pojmenovaly.
Ale je třeba brát v úvahu ducha doby. Nejde srovnávat Havlovu amnestii s podivnými počiny Zemana. Jde o dvě odlišné věci, o dvě odlišné doby a neposledně i o naprosto odlišné pohnutky.

Pokud budu brát omilostnění Kajínka Zemanen, jak jsem řekla, šlo o demonstraci arogance moci. Nikdo snad nevěří, že to udělal z humanitních pohnutek. On to udělal na just. Navzdory všem a všemu.
Pokud vím, Kajínek byl odsouzen na doživotí za činy, které měl spáchat v roce 1993. V roce 1990 mu byl prominut zbytek trestu, který si odpykával. Ale on se ještě v tomtéž roce dopustil loupežného přepadení. Pak byl v roce 1993 na přerušení trestu ze kterého se nevrátil, tudíž to byl vězeň na útěku, a v té době měl spáchat vraždy za které dostal doživotní trest.
Posouzení viny není na laicích, nýbrž na soudcích. A verdikt soudu zněl jasně. Vinen. A tento rozsudek zněl od několika tribunálů.
Můžeme polemizovat o tom, zda li právo představuje spravedlnost, ale to nezmění nic na faktu, že soud uznal Kajínka jako vinného.
V roce 2017 se Miloš Mstitel rozhodl, že všem předvede kdo je v zemi prezidentem s právem milosti a osvobodil ho. A pokud si pamatujete, velká kritika padla na jeho hlavu. Oprávněně.
Znovu opakuji, v tomto případě nešlo o podání ruky provinilci, ale o demonstraci arogance moci.
Jak víme, mstitel Miloš celou svou politickou kariéru užíval lži, polopravdy, nařčení a manipulaci. Řekla bych, že to byla alfa a omega jeho kariéry.

Pokud bych měla nějak krátce posuzovat causu Petra Nečase, řekla bych, že on je ukázka toho, jak se ze slušného člověka, který je pod vlivem nenasytné ženské, stane loutka. Jak se z loutkaře stane loutka.
Přiznám se, že je mi ho líto.

Václav Havel dost možná kopal pomyslně za nějaký tým. Ale věřím tomu, že z dobrých pohnutek.
I to je rozdíl mezi milostmi od něj a od Zemana.

Pokud bych já měla tu moc rozhodnoutí, právo milosti a amnestie bych prezidentům vzala. Ano, v tomto směru bych okleštila jejich pravomoce.

11.03.2023 10:50:09 | Inannareagovat

Amestie Publikoval(a): umělec2 | Úvahy » Politické

To je zajímavé, že soudíte a víte jaký byl přesně Havel a ten a ten, ale u Kajínka ne, nějaký dvojí metr, ne? .) jinak tato úvaha je něčím zajímavá a poukazuje na absurditu společnosti, na rozdíl od pana Havla, který kopal za určitý tým .)

11.03.2023 08:16:26 | reagovat

Amestie Publikoval(a): umělec2 | Úvahy » Politické

Jak je naší tradicí, s některými názory opět nemohu souhlasit.

Pravdu máte v tom, že po Havlově amnestii bylo propuštěno nejvíce trestanců najednou.
Sice si tu dobu nepamatuji, ale nějaké povědomí o ní mám, protože dějiny a politika jsou předměty mých zájmů.

Je to prosté, až příliš prosté. Václav Havel byl humanista. Prostě byl. Ještě ke všemu byl filozofující humanista, který se ve svých hrách zabýval absurditou lidského chování.
V roce 89 došlo, naštěstí, k pádu komunistického režimu. Nastalo něco, co si sice všichni přáli, ale málokdo tomu věřil a tím spíše na to nebyl nikdo připravený.
Ale stało se a začala se psát nová epocha společnosti. Myslím, že Havel, jako správný humanista, chtěl, aby příležitost nového začátku měli všichni stejnou. A ve slově všichni jsou zahrnuti i vězni.
A tak se rozhodl udělit amnestii takovou, aby umožnila většině hříšníkům začít znovu a jinak. Dostali stejnou možnost nepopsaného listu, jakou měla celá společnost.
Dalo se čekat, že ne všichni jí popadnou za ten správný konec. Řekla bych, že jim bylo jasné, myslím tím Havla a jeho spolupracovníky, že nějaké procento trestanců se dopustí dalších zločinů a do vězení se opět vrátí.
Přesto jsem přesvědčená, že se rozhodl správně, když osvobodil tak velký počet provinilců.
Ano, někteří se dopustili opravdu ohavností, ale ruku na srdce. Nevybral jste si pro svůj příklad záměrně opovrženíhodné příklady? Tomuhle se říká manipulace. A to já neberu.

Klaus osvobodil nejvíce ekonomické prohřešky. Možná z důvodu, že se nepřímo na nich podílel. Protože svým častým tvrzením o neviditelné ruce trhu, která všechno nějak vyřeší a posune, napomohl k mnoha (přinejmenším sporným) deliktům.

Pokud si dobře vzpomínáte, Zeman při kandidatuře na úřad několikrát zopakoval, že amnestii, ani milost, dávat nebude.
Jak sám víte, i v tomto tvrzení lhal. Velmi sporné jsou jeho milosti kamarádům "hradních pánů." Tam nešlo o nic jiného než o zištnost. Co je ale horší, že v mnoha případech šlo o důvod "na just."
A pak tu máme velmi problematické propuštění na doživotí odsouzeného vraha Kajínka. Neřeším jestli byl Kajínek vinný či nevinný. To nepřísluší mně, ale soudům. A soud několikrát potvrdil, že Kajínek je vrah a dal mu za to trest.
Jeho propuštění byla Zemanova demonstrace moci. O nic jiného nešlo. Jen ukázat to, že on, Miloš Mstitel, může propustit i doživotně odsouzeného. Všem na just.

Takže pokud chcete být, jak říkáte, objektivní, dojdete k závěru, že největší pochopitelný důvod k propuštění tolika vězňů měl Havel. Společnost byla na prahu nové éry a tak dostal šanci téměř každý.
Naopak nejmenší důvody pro milosti měl Zeman, tč naštěstí už důchodce v zapomnění.
Dovolím si říct, že jeho důvody byly nejvíce podlé.
Nakonec, jeho pokřivený charakter mluví za vše.

11.03.2023 01:07:12 | Inannareagovat

Zátopkovy nohy a formuláře Publikoval(a): umělec2 | Úvahy » Ze života

A měnová deforma nebude, ledaže by v NBÚ na Michelskou prověrku nebylo.
A basta fidly (bude to tvrdý)

01.03.2023 10:05:11 | lesan-3reagovat

Gramo nostalgie Publikoval(a): umělec2 | Povídky » Ze života

Slušný koment.
Pro upřesnění - FLAC je bezeztrátová komprese... Lze do ní pojmout opravdu všechna audiodata, která obsahuje předmětný vinyl a nic se neztratí.
K hudbě - skutečně kvalitní kapely mají, docela často, výborná celá alba.
Ani zdaleka to není o nějakých 'hitech'.

20.02.2023 00:47:36 | reagovat

Gramo nostalgie Publikoval(a): umělec2 | Povídky » Ze života

:) zase Vám berou staré dobré časy. A nedají si říct a nedají.
(dnes jen v dobrém, jsem milovnice hudby)

Myslím, že se mýlíte v některých věcech. Třeba v tom, že DVD vytlačilo CD. To není úplně správně interpretováno, protože šlo o odlišné nosiče. DVD bylo určeno primárně na obraz a zvuk, CD pouze na zvuk. Sice někdo používal DVD k uchování digitálních hudebních souborů (kvůli velikosti paměti média), ale bylo to krkolomné, protože ne každý CD přehrávač uměl DVD přečíst. Tedy přesněji řečeno, uměl to málokterý.
Řekla bych, že CD vytlačily vinylové desky z důvodu skladnosti a uchování kvality zvuku. Ale taky si myslím, že bylo každému jasné, že co se týče reprodukce zvuku, CD zdaleka nedosahuje kvality vinylu. Problém byl asi v tom uchovávání kvality zvuku. CD v tomto bylo podstatně lépe.
Stejně tak se mýlíte v bookletech alb. Na CD, pochopitelně zakoupeném, byly taky informace o muzikantech, kdo co složil, texty skladeb, grafika...potřebovali to prodat úplně stejně jako předchozí vinyl.

Určitě máte pravdu v tom, že hudební fajnšmekři vlastní velmi kvalitní gramofon a rozhodně kupují hudbu na vinylech, které zažívají skutečný comeback. Řekla bych, že pokud dnes muzikanti nevydávají na vinylech, v podstatě nestojí o to, aby je někdo bral vážně. Vydávají se dokonce vinylová alba z let, kdy se lisovalo pouze na CD.
Nedávno jsem navštívila v zahraničí obchod s hudebními nosiči a jednalo se pouze o vinylové desky. Ohromný výběr snad všech žánrů, stovky a stovky alb. Přestože jsem si tam žádnou desku nekoupila, být v tom obchodě byl neuvěřitelný zážitek. Už jen pozorovat lidi jak berou ty desky do rukou s obřadným respektem a úctou.

Digitalizaci hudebního průmyslu se nedalo zabránit. Prostě pokrok. Zvuk zaznamenal dočasně sestupnou tendenci a kvalita se dotkla téměř dna. Ale po všech formátech různých Mp3, WMA, OGG atd, někdo přišel na formát FLAC a tam už jde o kvalitu zvuku velmi slušnou, protože při komprimaci dochází k minimálním ztrátám. Pokud máte skladbu ve formátu FLAC, mluvíme o velikosti třeba taky přes 100 Mb/skladba. A to už je opravdu kvalita, která se dá srovnávat s vinylem.

Dovolím si nesouhlasit se zmíněnou kvalitou textů. Myslím, že je to stále stejné. Vydávají se písně, které mají dobré, nebo výborné texty, ale také se vydávají úplně pitomé písně. A v minulosti to bylo stejné. (nemluvím primárně o českých písních)
Když poslouchám texty třeba The Beatles, nechápu co na tom je. Vždyť jsou mnohdy velmi triviální.
(Ne, kapelu Kabát nebudu zmiňovat, protože to je úplně bezpředmětné. A nadávat se mi nechce. :D)

Miluju hudbu a mám ráda kvalitní zvuk. Investovala jsem, v rámci svých možností, do kvalitních reproduktorů a užívám si každou chvilku poslechu. A sousedi mnohokrát se mnou :D
Protože kvalitu zvuku potřebujete jak na Vivaldiho, tak na AC/DC. A co si budeme, poslech skladby Thunderstruck na nějakých chrastítkách je úplně o ničem.

Třeba dělení alb mi nevadí. Stejně má každé album dvě tři skladby, které stojí za to. Zbytek je tak nějak navíc. Navíc ovšem neznamená zbytečný.
A blahořečím streamovacím společnostem, protože máte za celkem nízký poplatek cokoli si vzpomenete. Vyjde novinka, máte jí. Hned. A po poslechu se můžete rozmyslet, jestli si album chcete koupit, nebo ho necháte těm, kteří ho umějí ocenit jinak než vy.
Tímto způsobem si za své peníze koupíte pouze věci, které chcete opravdu mít. Třeba na zmiňovaném vinylu.

20.02.2023 00:25:35 | Inannareagovat

Gramo nostalgie Publikoval(a): umělec2 | Povídky » Ze života

Každopádně zajímavá úvaha. Jsou názory kterými se druhý ztotožní zcela, nebo částečně, nebo nikoli. Já bych si dovolil částečně. Jsem již pamětníkem a vinylová deska je pro mě nostalgický pojem. Už ta krása vlnění desky na plotně a kompletní zvuk i s naostro praskající autentičností mechaniky.*
Dle mého ale například cd, je jen její miniaturní vydání. Nejen že se farmátem podobá, ale je čístší zvukem, trvanlivější, praktičtější. Však ale tímto pro mě "účelný vývoj" skončil. Mp3 atd, jsou jen mělké výkřiky pokroku, které považuji za oblbování konzumentů. Obdobný je pro mne hard disk, který je pro mě vrcholem možného účelu. Jak pode mnou referuje Helen Mum, internet je jiná. Když si odmyslím jeho zneužití a negativa, tak je to úžasné médium*
Ani s tebou nesdílím, že dříve v písních bývaly lepší texty. Když si člověk zaposlouchá do textů Nohavici, Činaski, Buty, Horáčka, Bittové, Dusilové a dalších, kteří si v textech s češtinou kreativně pohrávají. Mnohé texty suplují básně a některé jimi dokonce jsou. Samozřejmě, že i dnes jsou některé texty prostoduché, ale když si zpětně pouštím některé oldies, zejména o lásce...
Abych byl upřímným, tak sám zkrze osobně usazenou nostalgii mám někdy problém vidět současné věci objektivně a "férově." Asi mám zrovna teď tu nezávislou chvilku a reaguji tak, ačkoli mi to později možná staromilně zabolí.

19.02.2023 17:37:59 | šerýreagovat

Gramo nostalgie Publikoval(a): umělec2 | Povídky » Ze života

...jo, je to tak...pamatuji si svou první gramodesku, kterou jsem si jako puberťák koupil...;-)je ve sbírce.

19.02.2023 11:17:57 | Martenreagovat

Gramo nostalgie Publikoval(a): umělec2 | Povídky » Ze života

fajn, žes to napsal...velmi s tím souzním..díky**ST*

19.02.2023 09:29:25 | Frrreagovat

Gramo nostalgie Publikoval(a): umělec2 | Povídky » Ze života

Pěkné zamyšlení a souhlasím :-) Jinak, jsem vděčna dnešním digitálním možnostem, k nim patří i internet, úžasné médium!

19.02.2023 08:54:09 | Helen Mumreagovat

Závidím těm co umí Publikoval(a): umělec2 | Povídky » Ze života

J. Spálený. "Kdybych byl kovářem/a měl jeho sílu/ohněm výhně ozářen/ukul bych si vílu..."
Řekl bych takový ideál, pro nevěstu se zchátralým domem :-) Tento multy fortel, je myslím na ústupu. Ale je prima se dožít uznání okolí a býti i připraveným Robinsonem doby. Vždy patří k obdivu a uznání, když člověk ovládá perfektně svým umem. A pozor. To platí o čemkoli! U tebe dvojnásobně.*

18.02.2023 13:06:28 | šerýreagovat

Závidím těm co umí Publikoval(a): umělec2 | Povídky » Ze života

zajímavá dynamika...oprav ty hrubky a bude to top

18.02.2023 09:55:00 | reagovat

Nevědět nic o eskalaci Publikoval(a): umělec2 | Úvahy » Politické

Ty se přiučíš jen tam, kde ti to konvenuje.
To ale nestačí.
A ironie netřeba... vím, že to nemyslíš zle - ale to ani já.
Jde o diskusi
Válečný stav nás ovšem rmoutí všechny, tím si buď jist.

11.02.2023 21:24:46 | reagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel