Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 508 záznamů. Zobrazuji 256-270.

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Petr Pun-k
1.tvé nemoci je mi líto, ale nemá s tím žádnou souvislost....to chceš vzbudit schválně lítost?

Jdi do PRDELE se SOUVISLOSTÍ!!!a pokud nemáš v sobě kouska citu, tak se k takovejmhle věcem raděj vůbec nevyjadřuj a drž raději HUBU!!a to vzkazuji dalším podobným cynickým chytrolínům a egoušům!!

Petr Hanka -Omlouvám se Petře, že jsem použil těchto výrazů, ale víš, já jsem taky jenom člověk a tohle je Petře za hranicemi lidskosti a slušnosti:-( . Přeji Ti Hodně sil a zdraví.Honza:-)

03.01.2012 09:08:24 | Jeněcovevzduchukrásnéhoreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Václav Havel – proč pro něho netruchlím?
Od Stalker | 19.12.2011 v Nezařazené, Ostatní ..., Politické, o politice
Václav Havel, proč pro něho netruchlím?!

V důsledku smrti bývalého československého a prvního českého presidenta, Václava Havla, jsem se rozhodl napsat tento článek...

Jsem dělnického původu. Intelektuálů bylo v naší rodině poskrovnu. Já osobně jsem za minulého režimu dokázal jen nosit dlouhé vlasy, poslouchat zakázanou hudbu, číst knížky na indexu a balit každou hezčí babu, která mě přišla do cesty. Ale i tohle mě naučilo rozeznávat lidi permanentně nasrané a ublížené od těch permanentně veselých a doufajících. Když jsem poprvé slyšel o Chartě 77, byl už jsem poměrně starý. Měl jsem před komoušskou vojnou. A začal jsem doufat. A usmívat se. Usmívat se na lidi je dobré.
Usmíváš se? Václavu Havlovi čest. :-) Jiří

03.01.2012 04:57:34 | hatlapatlareagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

A co se týká mé kauzy Vladan,

opět pro jistotu zopakuji - ať si tu Vladan mluví co chce, nebudu ho omezovat ani v nejmenším, nejsem Libres, ale zároveň se chci věnovat důležitějším věcem, než stále narovnávat jeho účelové lži. Takže Vladane, směle pokračuj, nedej se vyvézt z míry když budu někdy otálet s odpovědí.

08.01.2012 12:02:17 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane,

vysvětlím ti rozdíl mezi blokací komentů u jednotlivce, a zrušení registrace na literárním webu. Anebo ne, Petřééééééééé Hankóóóóóóó.... už je čas na výměnu veslááááááááááá... pomóóóóóóóc

Ale když už jsem tady, nakopíruju odpověď ohledně blokací blogu, co jsem včera psal demokratovi Siorakovi:

______________________

Na blogu Aťanova zásuvka mám také svoje pravidla – blokuju komenty propagující násilí. Ale jeden jsem si tam nechal, nakopíruju, viz:

Jan Novák | E-mail | 11. března 2011 v 8:43 | Reagovat
Chtěl bych připomenout, že žádný strom neroste do nebe. Už proto, aby se ti hajzli zlodějští na ně dali pověsit. Brzo k tomu dojde!!!

Aťan | 11. března 2011 v 10:06 | Reagovat
…chci jen dopředu říct, že výzvy k vraždám kohokoliv budu na tomto blogu mazat. Váš komentář pane Novák ještě ponechám, protože máte vtipný mail (hovnocuc) :-)

je to komentář č. 54 a 55, viz odkaz:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil

08.01.2012 12:07:59 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

já na tu písničku od Kryla narazil tak cca před dvěma lety a nevím co si o tom myslet. Asi něco jako: achjo. A řek bych, že byl taky něco jako symbol. Ale nebyl politik, ale básník.
Připojím dojmy: mě ta smrt nějak extra nezasáhla, spíš jen překvapila, já netušil, že mu něco je. Až jen když byly zprávy na nově tak- jen ten kousek- působilo to na mě smutně. Nákaza smutkem, jde to strašně jednoduše. A pak samozřejmě přes FB: odkazy kámošů na zprávy. Já jsem si hledal, jestli měl rád Velvety a prej s Reedem dokonce i mluvil (chtěl mu napsat hudbu ke hře, kterou napíše o politice) a pak jsem si řek, že Black Angels Death Song asi nebude ideální jako připomínka jeho oblíbené kapely. :-)
Asi nemá cenu se v tom hrabat, ale přeci jenom něco jsem napsat musel, asi jako ty. :-)

19.12.2011 17:12:08 | ewonreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

To Stalker: Havla jsem se zájmem sledoval od počátku 70. let. Do schránky mi pravidelně chodily "Literární listy" a podobné tiskoviny z tzv. "Edice petlice", což jsem po přečtení zase posílal dál. Těžko se mi to říká, ale v hodně bodech máš pravdu. Nebudu se konkrétně vyjadřovat, ale v Chartě (i po rozpuštění) se toho přetřáslo tolik, až mi je dodnes blivno... mafie, většinou rekrutovaná z komunistických řad, bohužel v ČR ovládla pole. Ale i tak si myslím, že jednou historici na maděru roztrhají Klause, Tošovského, Třísku & spol., Havel zůstane světovým symbolem nenásilného boje za svobodu. A že tady svoboda je, toho jsme my dva důkazem - jinak bychom spolu seděli v Ruzyni, ...a tím nemyslím letiště...:)

Ještě se pozastavím nad místem ve tvém článku, kde to podle mě drhne nejvíc: je nelogické jedním dechem hájit zároveň Kryla a Dubčeka. Buďto jeden, nebo druhý - já jsem tedy pro Karla, ty asi taky.

19.12.2011 17:17:23 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Add:

Jan Šoller 17.01.2012 na 16:42 #
Haryk je Bambula:-( )
************************************************

... žádná zmínka o mě ... vedená boží rukou svatýho Šoldy ...
nemůže v sobě nést nic hanlivého ...

neboť bible v jeho případě praví:

...blahoslavení chudí duchem ...
... jejich je království nebeské .... / ***- ... tak mu to přejme ..:-) /

20.01.2012 13:05:26 | HarryHHreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Harry, myslím že vedeš v řiťolezectví. :-) Přeju ti dlouhou a ničím nepřerušenou kariéru na rudém Libresu.

16.01.2012 14:51:12 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

...ale slib Havla Dubčekovi nebyl tenkrát daný ze zlého úmyslu - nýbrž okolnosti a spád různých událostí šel jinou cestou, než si Vašek představoval. Tenkrát se do něj pustilo tolik lidí (hlavně Kocáb ad.), že Dubček přišel o prezidentování a stal se "jen" předsedou Federálního shromáždění. Moc dobře si vzpomínám, že já osobně bych mu nedal ani to (ale Aťan měl prd slovo, jako dnes :-)

19.12.2011 18:00:12 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

ST kvůli kontroverznosti. Nebo možná lépe kvůli tomu, že to je protiproud.
Můj osobní názor není moc podstatný, ale žiju, jak ty říkáš v tom kultu osobnosti- v tom, že to byl slušný člověk. Přehmaty kterých se dopustil nechávám tak nějak stranou. Řek bych o něm, že byl proti komunistům, že byl vězněnej, v čele charty (i když si tím nejsem jistej) a pak jednal s komunistama (jak přesně nevím, troufám si tvrdit jako většina populace...). No a pak beru, že byl jen člověk... Upřímně jedinej další člověk politik je pro mě Masaryk (a tam ten kult může bejt taky značnej). Ale řek bych, že je spíš intelektuál. Pak mě nenapadá vůbec nikdo.

19.12.2011 16:40:32 | ewonreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Harry, teď střílíš slepejma nebo ostrýma? Iv a danny pracují pro Mírové sbory, měli by o tom vědět...
...pomóóóóóc...

17.01.2012 11:07:47 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane,

máš pravdu, na svém blogu se asi čtyřikrát nebo pětkrát za ta léta jednalo o blokaci násilí. Dokonce si pamatuju na jednoho šílence, jak popisoval u konkrétního politika rozříznutí smrdutého pajšlu, střeva ještě teplá dám psovi, ale ten je stejně žrát nebude... tyhle zvrhlosti je pohodička smáznout, s nikým se nemusím 100x dohadovat jako se Zádrozdou, skoro nikdo si vlastně nevšiml, že jsem nějaký koment smáznul.

Ty jsi ale výjimka, Vladane. Během doby co tě znám, překrucuješ moje věty. Když se to stane 10x - 50x... tak člověk sice skřípe zubama, ale říkal jsem si, třeba to přežiju. :-) Pak na Literu zkolabovali 2-3 tví oponenti, a to už jsem o sebe začínal mít strach. :-) V tu dobu, kdyby existoval blog na komenty, tak ho proti tobě použiju.

No jo, musím se mrknout, jestli se na Literu v tomto směru hnula těéééchnika, tak mne na chvíli omluv...

Ne, dělám si srandu. Sice se z tebe nezblázním, ale většinou asi neodpovím, to se smí, nebo ne? Siorak třeba řekne, že se to nesmí, že to není demokratické.

08.01.2012 15:34:50 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

danny,

...a zrovna teď, když mám nové boxerky (myšleno trenýrky)

08.01.2012 15:37:52 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

danny,

protože se nacházíme u článku o Václavu Havlovi, rád bych se k němu vrátil.
Havel byl strašně slušnej člověk, i když měl rád alkohol, cigarety a ženský... ale víš asi, jak to myslím. Kdo ho znal, tak ti řekne jak byl slušný, dovedl naslouchat, odpouštět, často mluvil o pokoře, byl sečtělý, nebál se podpořit dalajlámu, když od něj Amerika i většina Evropy dávala ruce pryč, protože se kšeftuje s Čínou a peníze mají samozřejmě přednost... atd...

Ale za prezidentování Václava Havla se dostali k moci mafiáni, kteří morálně i materiálně zdevastovali Českou republiku. On je nepodporoval, on se nechal oblafnout. Klaus, Tošovský a Tříska mají daleko větší vinu, ale kdo z normálních občanů to dnes rozezná? A proto mnozí po těchto zkušenostech tvrdí, buďme slušní, ale nenechme si všechno líbit.

Nevím jestli nejsi pražanda, Sio určitě Pražák je... vašeho primátora Svobodu jsem si moc nevážil, když udělal mafiánskou koalici s ČSSD, ale v listopadu jsme všichni koukali, jaký husarský kousek se mu na magistrátu povedl. Má moji úctu a obdiv, jeden z prvních politiků, který se mafie nezalekl a na rozdíl od Havla věděl jak postupovat.

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1111/uzitecny-idiot-presel-do-utoku

08.01.2012 15:12:23 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Harry lidi jsou různí,to ještě nevíš?
Někteří lepší,někteří horší.
Já znám pár opravdu dobrých lidí,kteří se i v nouzi osvědčili.
Jak můžeš říct,že lidé prostě takoví nejsou,to je všechny znáš?

03.01.2012 09:54:28 | Ivreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel