Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 11125 záznamů. Zobrazuji 2386-2400.

Proč se v ČR tolik chlastá? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Ze života

Něco na té tlupě bude :-)
Mě se teď vrátili po patnácti letech známí ze Švédska zpátky do Prahy a jediný důvod,že Švédi se nezdružují a málo se navštěvují,prý pomalu aby si člověk podal měsíc před návštěvou žádost.Také jim vadilo malé kulturní vyžití.Prý zlaté Čechy :-)
Každé má svoje-Švédsko nádhernou přírodu,Praha zas kulturu.

26.07.2011 19:17:00 | Ivreagovat

Zákaz KSČM? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Jo to se mi líbí.Je to výstižný a pravdivý.
Jak prosté a chytré.

26.07.2011 19:10:00 | Ivreagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

S tím,že jsou finanční trhy uměle drženy při životě naprosto souhlasím.Nechápu jak si někdo může myslet,že se z té krize dostanem,nebo,že už pominula.
Obama sice v r.08 nalil do bank miliardy dolarů,aby nekrachly,ale styl hospodaření se nezměnil.
U nich i u nás se skoro nic už nevyrábí,nepěstuje a to málo co ano se vyváží a sem se dováží levnější šmejd.
Obchoduje se hlavně ve finančnictví se vzduchem a je jen otázka času kdy bublina zase praskne.
Chováme se jak ti idioti na Velikonočním ostrově,když si nakonec vykáceli všechny stromy (tedy je to jedna z teorií),ale jestli je to pravda,co si asi mysleli,když káceli poslední palmu?

26.07.2011 19:05:00 | Ivreagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

..hmm, to se mně nechce věřit, že by to bylo neprůchodné. s doložkou *kopie zaslána deníkům XX, týdeníkům YY a zpravodajským serverům ZZ*. Ne moc dlouhé, věcné, bez proklamací netýkajících se uvedených 3 bodů.

/:) tu část o svlíkání bez komentáře./

26.07.2011 16:09:00 | pamp_elkareagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

s tím samozřejmě souhlas.
a napadá mne, že jsou to požadavky zcela věcné, dobře odůvoditelné.
bylo by možné publikovat je jako závěry vašeho dosavadního (VPK) jednání, s poměrně fundovaným odůvodněním, v hlavních médiích; poté požádat veřejně vládu o stanovisko.
případně veřejně /v oněch médiích/ vyzvat aktuální parlamentní poslance o interpelaci týkající se těchto bodů - výzva může být neosobní, požadavky jsou naprosto nestranné a není důležité, kdo je bude prosazovat /:o) teoreticky je možné, že to budou téměř všichni, všichni budou chtít *chytit ten čersvý vítr*/.

problematické jsou až další otázky- taktika prosazení *balíčku* je obecně známa.

26.07.2011 15:18:00 | pamp_elkareagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

to je možné.
zatím mám u každého ze zmíněných pánů pocit, že si něco schovává v kapsičce.
kdyby to bylo vytaženo - zkomplikovala by se situace.

26.07.2011 14:33:00 | pamp_elkareagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

no- :) mně také vrtá hlavou, proč Aťan dělá *hlásnou troubu* panu Janečkovi, jehož názory se patrně shodují s názory Vladana, se kterým se hádali
/ovšem, nevíme, co pan Janeček a Vladan se domnívají, že by měl všecko zajišťovat stát - ani jeden ze zmíněných pánů se jaksi uceleně nevyjádřil, aby se dalo posoudit, zda jest příčetný - já za sebe vím, že bych asi nestíhala a možná technicky nemohla zjistit/zajistit a ověřit, zda jest lék skutečně lékem, zda mne nešulí důchodový akciový fond, zda jest dítě ve škole nebo ve zpracovávárně mozků za bídnými účeli, zda jsou v konkrétní potravině polychlorované bifenyly, zda jest zlatý šperk zlatý, aby na cestě do Prahy nečíhali loupežníci, aby tam byla nějaká cesta a vedla až do Prahy /kruci, proč tam vlastně má být Praha???/, jak najít železnou rudu a vykovat si kudlu nebo motyčku atd.../
-zdá se mně totiž, že v názoru na korupci se také všeci V PRINCIPU shodují, že to nemá bejt...

Jinak nakonec asi se lze prouvažovat až k otázce, zda žít v modelu kočičím /nesmečkovém/ nebo psím /smečkovém/ - :) obávám se, že vzhledem k hustotě zalidnění a možná ještě nějakým věcem se asi až na nějaké okrajové záležitosti prosadil model psí, a tady začínají všecky ty problémy.

/aťo všimni si, že ti neprudím u všech článků :)/

26.07.2011 11:09:00 | pamp_elkareagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Aťane.....Kellera znám, je to starej demagog, otevřený propagátor ČSSD, kterej mele pořád to stejný s umělou tváří makroekonoma...není ani ekonom, natož makroekonom....Tedy jeho výžblebty mají ryze manipulativní, politický charakter. Všimni si, jak mimoděk podsunul, že náš nefunkční sociální systém stvořil Vodička z ODS (ale už zamlčel, že ten byl tehdy hodně jiný a v jiném ekonomickém prostředí), dále si všimni, jak podsunul, že za Klause měla ekonomika propad a pak už jen stoupala (a trochu přitom zapomněl poznamenat, že ČSSD měla v době konjuktury vyšší nezaměstnanost než ODS za dob krize !! 10,7%, a propad ekonomiky, že dala zahraničnímu kapitálu daňové prázdniny a našlápla první, obří dluh), že ve tvrzení, že náš sociální systém je nejúspornější z EU (a i v tom lže jako když tiskne), úmyslně neudává "vůči čemu, v jakém porovnání !!
Každá makroekonomická položka má totiž mnoho poloh- absolutní číslo, poměr k HDP, průměrná hodnota, poměr k průměru EU atd....
Tak třeba naše výdaje na nezaměstnanost vzrostly za posledních 5 let 2 x !!
Kellera znám už z doby, kdy tvrdil, že poplatek u lékaře je vlastně pokuta za nemoc (to mohl rovnou říct, že cena chleba je pokuta za hlad)....
Tak tady máš pár těch odkazů na nejúspornější sociální politiku v EU (první je sice starý 5 let, ale to nevadí, protože výdaje od té doby jen stoupají) :
http://www.novinky.cz/ekonomika/99314-na-socialni-vydaje-dava-cesko-nejvice-penez-z-novych-zemi-eu.html
http://www.finance.cz/zpravy/finance/212725-socialni-davky-v-evrope-pod-lupou/
Ano, dáváme méně, než je průměr EU, ovšem sedm států dává ještě méně....ale to není relevantní, relevantní by to bylo vždy k poměru k něčemu (výška daní a jiných odvodů, v některých státech je sociální systém vázán na odpis z daní, jinde je omezen časově atd...).
Co se týče toho "vývozu obratu zahraničními firmami"....v tomhle sice nejsu odborník (ale to nevadí, Keller rozhodně taky ne, jinak by neudával zase absolutní číslo, kterým chce ohromit), ale vím, že firmy podnikají vždy PRO ZISK !!, né pro sociální cítění...
A douška na konec....veškeré daňové a odvodové zatížení je spletitá spojená nádoba.....nelze tedy porovnat jen výši DPH s jiným státem bez přihlédnutí k ostatním odchylkám....
ahoj
P.S. Odbory opravdu nesnáším pro jejich aroganci, zprofanovanost a lživost....stávka, nebo demonstrace jako prostředek mi přijde normální.

24.07.2011 14:23:00 | Houdareagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Moderátor (Václav Moravec):
Evropské země tedy hrají letadlo dluhů?

Host (Karel Janeček):
Hrají letadlo dluhů. Já se toho skutečně obávám, že tomu tak je. Řecko je první kolaps, který přišel a to Řecko musí zkrachovat, to prostě, samozřejmě je možné, že to zaplatí ze svého Němci, ostatní, ale pak ty dluhy se přesunou pouze jinam. A když se koukneme na zadluženost zemí Evropy, tak je enormní i ve Spojených státech. A je to skutečně letadlo dluhů a pokud nějakým zásadním způsobem lidi nezmění svůj postoj, tak to letadlo jednou spadne, zkolabuje, je to vlastně Ponziho schéma, česky se říká teda letadlo.

Moderátor (Václav Moravec):
Věříte v hodnotu peněz? Protože při všech těch scénářích, které říkáte, do 30 let evropský kolaps ekonomický…

Host (Karel Janeček):
Já neříkám, že to nastane, ale že to je určitě nebezpečné, že lidi by si toho měli být vědomi. No, jinak v hodnotu peněz v jistém smyslu věřím. Tak můžete si něco koupit, že jo. Druhá věc je, co se stane ze pět, za deset let. Může se stát, a to nevylučuji, že prostě peníze ztratí hodnotu. Může nastat něco jako hyperinflace. Respektive když si vezmete třeba Spojené státy, tak tam se nestane to, že by ten stát by takzvaně zpronevěřil své závazky, ale pokud už nebude jinak, tak ten stát si může natisknout peníze, to mu nikdo nezabrání. A důsledkem bude hyperinflace a v historii jsme takové případy měli. V tomto smyslu peníze nemusí mít hodnotu do budoucna.

24.07.2011 07:26:00 | pamp_elkareagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

aťane - takže v podstatě Ti jde o zvýšení té korporátní daně, nebo jak se to jmenuje?
:o) tady by asi mělo smysl se toho pana Janečka zeptat../ona je prý fakt u nás nějak mimořádně nízká/

jinak z názorů pana Janečka - to jen, abys pak nebyl překvapenej:

Moderátor (Václav Moravec):
Není to i v politice, když se podíváte na propojení ekonomiky a politiky, té reálné ekonomiky, teď nemyslím ekonomiky teoretické a odborné, takže je to vlastně podobné jako s politikou? Podívejte se na to, co se děje od roku 2008 v reálné ekonomice nejen ve Spojených státech amerických, ale v eurozóně.

Host (Karel Janeček):
Myslíte, no, co se týče Evropy jako takové, tak to je jiný problém. U nás je ten vlastně základní problém korupce a i poté, co odhlédneme od problému korupce, tak celá Evropa je postižena velkým politickým populismem. A já se skutečně obávám toho, že v horizontu 20-30 let může nastat těžký ekonomický problém v Evropě, něco na způsob ekonomického kolapsu. V tomto smyslu když se bavíme o ekonomice, o budoucnosti, tak se můžeme kouknout na Asii. Ta by možná mohla být vzorem. Problém ekonomiky v Evropě i ve Spojených státech je právě dluh a žití na dluh a to souvisí potom s tím populismem. Protože je vůbec ekonomický nesmysl, aby se prostě žilo na dluh, aby zde vznikalo letadlo dluhů. Má samozřejmě smysl, pokud je ekonomika v recesi, zvýšit třeba deficit státního rozpočtu a snažit se jí povzbudit, ale musí to být i naopak. Pokud máme růst, tak bychom měli mít přebytek. Není možné jako u nás v letech 2006-7, když jsme měli vysoký růst a zvyšovali jsme si deficit, 2005. To je prostě naprosto špatně.

24.07.2011 07:26:00 | pamp_elkareagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

A ještě k tomu našemu sociálnímu hrnci...nevím jaké statistiky máš na mysli, ale náš sociální systém je jeden z nejštědřejších (v poměru) a tím, že mnohdy tvoří tkz. zápornou daň, tím je i svým způsobem unikátem...
Zjisti si základní pojmy a pak se ozvi....ale konkrétně...třeba o délce a výši mateřské, příspěvků v nezaměstnanosti, nebo odvodů a výplatě důchodů...
čus Houda

24.07.2011 00:37:00 | Houdareagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Aťane...tvoje úvaha je demagogická už svým pojetím, což by tolika nevadilo, ovšem udávanými příklady a šablonami přímo řve.
Tak za
A)tolik proklamované "právo na stávku" ještě nezahrnuje "právo chovat se jako hovada vůči těm, kdož se stávkou nesouhlasí"...což slovutní odboráři vrchovatě naplnili při poslední stávce Dopravních podniků.
B)vaše demagogická "pravda" o tom, že 90% národa trpí, je v šiku jako jeden muž a chtěla by se bouřit je opravdu jenom vaše halucinace, která má podobu 800 podplacených odborářských lemplů při demonstraci v Praze a 50 (slovy PADESÁTI !!!!) podobnejch pitomů v Brně.
C) stávkující se opravdu nemusí bát, že budou napadáni, naopak jsou to ONI, kteří napadají, a mnohdy dost nevybíravě...viz. zkušenosti a přímé záběry z poslední stávky....(promiň, ale posílat matku dvou dětí uličkou hanby, jen proto, že přišla normálně do práce, a přitom si ju natáčet, je na rozkopání držky...kriplové srabácký !!!!)

Dále by se řadoví soudruzi z Antify měli vážně zabývat základem historie a to natolik, aby měli pojem alespoň o tom, jaký je rozdíl mezi fašismem, nacismem a komunismem a také faktem, že všechno toto vyrostlo de-facto z jedněch "dělnicko-levicových" kořenů.
A obecně by vám, kteří tak zasvěceně rádi hájíte "pravdu" prostých lidí neuškodilo, abyste jsi zjistili, co vlastně znamená dělení na "pravici" a "levici" z pohledu historie, proč se Sociální demokracie chovala vždy jako připosraná děvka (sloučila se s KSČ) a proč odbory pomáhaly perzekuovat lidi v době vlády komunistů jako jejich věrný, poslušný psík.
Hodně zdaru v přemýšlení...Houda

24.07.2011 00:33:00 | Houdareagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

:-)) trochu demagogické, ale oceňuju tvoji snahu :-))

23.07.2011 13:31:00 | Houdareagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Tak by co?

23.07.2011 11:05:00 | hloubaváreagovat

Jak stávkovat - manuál Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Tak takhle se to dělá, jo! Já myslela, že se pohybuju v slušný společnosti, a zatím - to jsou totalitní praktiky!

22.07.2011 22:22:00 | hloubaváreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel