Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 11920 záznamů. Zobrazuji 5206-5220.

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Sio, a ještě chci dodat, že moje první motivace přijetí Marka bylo Libresu pomoci, ne ho poškodit, protože tam mám (teda měl jsem) řadu přátel. Marek je totiž špičkový povídkář, byl by perla na Libresu, o tom jsem přesvědčen.
V komentech jsem vyloženě žadonil - netahejte na internet soukromí, je to nebezpečné pro všechny zúčastněné i nezúčastněné strany. Ihned jsem dostal lepáka v podobě "Jánošíka"... no a pak se to rozjelo, samozřejmě... :-) :-) ...a pak vaše akce DF Petr Hanka - tak to byl vrchol...

06.01.2012 16:47:30 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

...mluvím celou dobu o tomto:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1112/proc-se-vladci-boji-svycarske-prime-demokracie

06.01.2012 11:38:59 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Sio,

přestože k se k vám Marek od začátku choval slušně, má nálepku NEŽÁDOUCÍ.
Petra Hanku urazil Paulmatthiole, že se nebude bavit s invalidy. Libres vyrobil dalšího NEŽÁDOUCÍHO.
Aťan na vaše podivné praktiky upozornil, a máme tu dalšího NEŽÁDOUCÍHO.

Ale protože jsem v povídkách popsal jak by mohl můj výmaz probíhat, už to nemáte tak jednoduché. Je mi jasné, že v brzké době dáte hlavy znovu dohromady a na něco přijdete, jak se zbavit Aťana. Ale možná Zasr. romantik, nebo střelkyně1, nebo Ludvík Brejer, nebo nečekaně někdo úplně jiný se vás potom zeptá - CO SE TO TADY DĚJE, KURŇA???

A kolotoč s dalšími nežádoucími na Libresu začne nanovo. Tak to v totalitách většinou chodí - na poddané je tak dlouho přísnost, až se ucho utrhne.

Na blogu Aťanova zásuvka mám také svoje pravidla - blokuju komenty propagující násilí. Ale jeden jsem si tam nechal, nakopíruju, viz:

Jan Novák | E-mail | 11. března 2011 v 8:43 | Reagovat
Chtěl bych připomenout, že žádný strom neroste do nebe. Už proto, aby se ti hajzli zlodějští na ně dali pověsit. Brzo k tomu dojde!!!

Aťan | 11. března 2011 v 10:06 | Reagovat
...chci jen dopředu říct, že výzvy k vraždám kohokoliv budu na tomto blogu mazat. Váš komentář pane Novák ještě ponechám, protože máte vtipný mail (hovnocuc) :-)

je to komentář č. 54 a 55, viz odkaz:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil
___________
Pochlubím se, že se mi množí komentáře v angličtině. Přes google si je překládám, abych věděl, jestli se jim také nezachtělo vraždit. :-) A co se týká počtu připojení, také si nestěžuju, viz počítadlo. Možná se jim u mne líbí, že je u mne svoboděnka. :-)

07.01.2012 15:26:56 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladan:
termín že oponent je hajzl je sice rozkošnej, ale raději bych ho sem netahal, nebo na nás vlítne danny. V odkazu je vše, netřeba se u Sioraka tvářit překvapeně a objevovat "Ameriku" s referendy a zastupitelskou "polopřímou" demokracií ve Švýcarsku. V klidu si to projdi, prostuduj... anebo to zase nečti - ale pak se proboha vztekle nehádej.

06.01.2012 12:14:47 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Petr Pun-k,
i když vím že jsi maňásek, Petr Pan, zároveň jeden z vedení Libresu... atd.

Ptáš se, jakáže slova jsem porovnal proti sobě? 1) Vaše slova z komentů, zpráv a DF na Libresu. 2) Slova Marka a Petra Hanky, se kterými si mailuji.

Petře Punk-u, špíno, to jsi tak línej nebo blbej, že si neumíš SÁM promluvit s protistranou, abys získal ty samé informace co mám já??? Beztak je už dávno máš, ale mlžíš. Je mi z tebe fakt zle... bléééé...

Tu možnost promluvit si s Markem a Petrem mají všichni z Libresu, zjistit si názory protistrany, ...a mnozí tu možnost KONEČNĚ i využili. Těm z celého srdce děkuji.

Zároveň chci říct Petrovi Hankovi: tak to vidíš jak jsem se rozčííílil, ještě stále si neumím vážit všech bytostí na světě, mám mezery. :-) :-) :-)

07.01.2012 07:38:34 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Danny, jak to Petr může zkusit, když mu na čelo vypálili cejch "NEŽÁDOUCÍ" ??? :-)

06.01.2012 17:23:03 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

...v kauze Havel si myslím, že mladí komunisté jsou stejní vocasové, jako mladí fašisté. Toť můj názor demokrata humanisty..:)

21.12.2011 10:28:53 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Rád bych řekl Petr Pun-kovi, maňáskovi, Petru Panovi, lukiovi či jak se vlastně ten dobrák jmenuje, ale tuším že bude z úzkého vedení Libresu. Ty si tady stěžuješ, že tě nikdo nehlídá a že si na Literu můžeš dělat co chceš? A proto se tu chováš jako čuně? Tak si zalez zpět do svého Libresu a cenzúúúúúúruj, to ti jde přenáramně.

03.01.2012 06:05:57 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Sio
- vedu si svou, ale narozdíl od vedení Libresu, ne ať se děje cokoli.

Nejdřív jsem se vás ptal, co špatného udělala protistrana, ale nic z vás nevypadlo, ...jenom že mi potom nic není, že je to váš soukromý web a vy že si určujete svá pravidla. A kdo se ptá že je drzej, mám se chovat slušně jako na návštěvě ve vašem obýváku. Zeptal jsem se vás, v čem oni porušili vaše pravidla, ...a také jsem se od vás nedozvěděl nic. Vaše pravidla jsem si pečlivě prostudoval, abyste mě nenachytali na hruškách.

Až potom jsem se tedy z vlastní iniciativy seznamoval, v čem se hříšníci provinili proti pravidel Libresu. Vůbec v ničem, Sio, TO JE PŘEKVAPENÍ, CO???? Spamy se ukázaly že spamy nejsou, a Marek byl neprávem šikanován ještě před registrací. Urazili se oba, a já se jim vůbec nedivím.

A teď nevíte co s Aťanem, jak mě vyrazit, aby to nevypadalo po těch povídkách blbě... pěkně to tam vedete, chjo...

06.01.2012 13:14:20 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane, kdo si pozorně přečetl můj odkaz na švýcarskou přímou demokracii, již nepotřebuje tvůj odlišný výklad, ...a tvé (pro mne dost nepochopitelné) představy o praktikách přímé demokracie. Prosil jsem tě, abychom těch pár lidí, kteří si odkaz přečtou, ani jeden z nás neovlivňoval. Marně. :-) :-)

06.01.2012 06:45:56 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Harry,

přečetl jsem si, co odpornýho jsi vyzvracel v komentu pro Petra.
Tohle je přesně ta chvíle o které jsem mluvil - NA HRUBÝ PYTEL HRUBÁ ZÁPLATA!!!. Je mi z tebe natolik zle, Harry, že se musím poohlédnout po Tullamorce...

16.01.2012 15:21:45 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

danny a Honza Šoller,

myslím že tohle kino by se vám mohlo líbit, ...a nám ostatním taky...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Qc8ZbVcdHpg

08.01.2012 15:50:22 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Tentokrát s Vladanem v jedné věci souhlasím, když píše: "ale je potřeba si uvědomit i důsledek. Tím, že komunisté ani STBáci nebyli potrestáni, mohli se „zmocnit“ vedení firem, bank, soudů, policie…. (jako prakticky jediní měli znalosti, drzost a nahrávali si malé domů) – přímým důsledkem je naše současné korupcí prolezlé hospodářství a politická scéna. Rozkrádání, zametačské soudy a neschopná policie. Tím neříkám, že to tak Havel chtěl, ne on něco takového nedomýšlel – šlo mu o samet – pravdu a lásku, o odpuštění."

V tomhle jsem byl skoro od samého začátku na straně Petra Cibulky, ...tohle byl průšvih, který morálně i materiálně ČR podle mého soudu hodně poškodil a poškozuje. Až v r. 2011 cítím obrat k lepšímu, i když o tom obyvatelstvo málo ví, informace skoro žádné ven nejdou, probíhá tzv. vnitřní boj s mafií ve vlastních řadách na zastupitelství, na policii, politických stranách... atd.

03.01.2012 06:17:12 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

S Gorbačovem souhlas, i dnes se postavil proti Putinovi na stranu demonstrujících Rusů, které štvou zfalšované volby. Víš jak "Gorby" vypadá dnes?...a hlavně jeho vnučka Anastasie? ...mňam :-)

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1010/zlocinecka-komunisticka-strana-2-dil

02.01.2012 19:13:44 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane dodatek:

jestli na Libresu budeš diskutovat stylem: "gabkine, stařecká demence na postupu! Honem zase nakopíruj nějaké cizí moudro, dokud ještě trefíš na Libres!" tak porušíš asi 75 bodů jejich pravidel a máš domácí vězení, ...pozor na to!!! :-) To jsem si tam nedovolil ani já, a stejně jsem letěl...

12.01.2012 16:52:38 | Aťanreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel