Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 11920 záznamů. Zobrazuji 5236-5250.

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane, jsem rád že je tady Petr... teď si můžu dát klidně šlofíka, páč to vypadá že jsem s Petrem Hankou na jedné vlně :-)

03.01.2012 09:41:17 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

:-) :-) ...tak vidíš, že je s tebou sranda

13.01.2012 08:08:52 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vysvětlení č.8 - doufejme záverečné

říkáš: stařecká demence... nakopíruj cizí moudro bla bla bla - bezva diskuse :-)
Na mé straně jsi samozřejmě nikdy nebyl a taky to nečekám, ale z tvých naivních dotazů je jasné, že o kauze víš prd.

Vladane, přečetl jsem si na Libresu obě tvé úvahy. Jsou to jen tebou přefiltrované novinové články, které se tváří jako ne cizí, ale TVÁ MOUDRA :-) božíííčku.... a ty mně budeš vyčítat, když poctivě uvedu zdroj a šířím informace, které se líbí mně - ne Vladanovi, ten ať si svobodně šíří zase ty svoje.

Bude se mi po tobě stýskat (dělám si legraci). Spíš si zajedu do lázní, ...tvým bývalým oponentům se nedivím, že zkolabovali. :-)

12.01.2012 16:44:03 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

danny, posílám ti virtuální pusu (neboj, z takové se virážka nedostane :-)

Ale teď sáhnu po velmi vážném tématu, před půl hodinou se mi dostal do ruky velice drsný materiál. Kdo na to má žaludek, pusťte si i klip. Myslím, že se od tématu "Havel" moc nevzdaluji.

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1201/soviet-story-pribeh-rudeho-zla

06.01.2012 18:18:22 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Honzo, v pohodě, nezlobím se... a abych se přiznal, v záplavě jiných komentů už si nevzpomínám, co jsi mi to vlastně řekl. Pošpitej mi to do vzkazu. :-) :-)

07.01.2012 18:09:28 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Paule, ty tu knížku ani nepotřebuješ, vidím jak se tam chováte.

Můžeme odsoudit vrahy posmrtně, říkáš, a za to pověsíš sluníčko... chjo... máš z toho srandu?

27.12.2011 15:40:42 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

danny, chtěl jsem tím jen říct, že zastat se někoho na webu není nebezpečné (...a stejně to skoro nikdo neudělal), ale zastat se někoho v nebezpečném prostředí, to už vyžaduje hodně odvahy.

Kdybych se za ně uměl modlit, tak to snad udělám...

07.01.2012 17:31:18 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Dodatek: nemyslím jen bachaře, ale hlavně na ty ksindly v různých sekretariátech, kteří ukazovali prstem koho oddělat a koho "jen" zastrašit. Pak se nám to v 90. letech opět vyhouplo v podobě mafie... stejný problém.

27.12.2011 13:16:13 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane, ale nemělo by se zapomínat na to, že Havel byl hlavně učitelem nesouhlasu. Revoluce vyžaduje nekritický souhlas, což je hrozně NEBEZPEČNÝ, ale naproti tomu demokracie vyžaduje kritický nesouhlas, což bohužel v našich končinách moc nepěstujeme. Nedávno jsem si nabil čumák v Libresu. :-) (ne u všech, popravdě objektivně dodávám)

25.12.2011 11:44:30 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Sežeru tátův baret, jestli takové "Společné prohlášení o události" na Libresu vyjde. :-) :-) :-) :-)

06.01.2012 18:29:55 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Paule, s většinou lze souhlasit, ale stále z tvých proslovů cítím - "vykašlem se na to, stejně to dopadne blbě".
A pak docela často slyším nebezpečné zlehčování "...zda naše prodavačka nebyla v KSČ" a podobné říkánky. Tlustá čára za komunistickými zločinci neměla být, byl to historický omyl. Popovídej si s politickým vězněm, který byl fyzicky a duševně týrán, co se mu honí v hlavě, když své věznitele a mučitele potkává rozesmáté, sebejisté, v blahobytu na který byli vždycky zvyklí i před rokem 89. (nemluvím samozžejmě o řadových členech, kteří platili jen příspěvky, o těch tvých prodavačkách apod., to je nad slunce jasnější, probůh).

27.12.2011 13:12:52 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane,

ptáš se mne: "propaguješ čeho přesný opak?" a pak následuje opět, jak jsi zvyklý, hromada účelových lží, sprška zlých schválností.

Oba jsme NAPROSTO PŘESNĚ VĚDĚLI, že propaguji přesný opak toho, co jsi o mně tvrdil, podruhé cituji: " „Přemýšlel jsem, proč Aťan nepodporuje přenos odpovědnosti na nižší články správy a došel jsem k tomu, že se normálně bojí!"

Odpověď pro tebe speciálně zní: "Aťan podporuje a vždycky podporoval přenos opovědnosti na nižší články, naprosto zřetelně patrné z odkazu. Na odkazy poukazuju proto, že jsem línej psát to samé, když si MYSLÍM TO SAMÉ co autor. Ale to ti v urážkách mé osoby určitě nezabrání, tohle prostě nikdy nepochopíš."

Někde jsem u tebe zahlédl věty, že ti na něco neodpovídám, že nevím, že se ti bojím odpovědět bla bla bla... Ale já tě Vladane čtu tak, že skáču po celých odstavcích a někdy ani to ne. Opravdu nemám čas na tvoje lži odpovídat, nebavíš mě, musíš se s tím vyrovnat jako chlap.

07.01.2012 18:05:28 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane řeknu ti, jak jsem si ten citát subjektivně přebral: při revoluci je nutné zvolit správného velitele a pak ho na slovo poslouchat, jinak revoluce nevyhraje. Naproti tomu v demokracii se nesmíš učit držet hubu, jinak demokracie nevyhraje. To, že si na Literu občas tvrději vyměňujeme názory ...buď realista - tady si jen povídáme, netvoříme dějiny, je to tak?

Pak říkáš: "občanské iniciativy, Aťan, Stalker a další naši demokracii kritizují". Budu raději mluvit jen za sebe: už jsem říkal snad tisíckrát - kritizuju nedostatek demokracie, ne demokracii jako takovou, kurňa.

27.12.2011 11:09:27 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Čiki, ještě než Harryho sežehne oheň pekelný, rád bych se ho zeptal co myslel slovy, cituji: "pak se udiveně od všeho co rozpoutal distancuje."

Od čeho jsem se distancoval? Nechápu...

17.01.2012 12:29:53 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Paule, proboha, co mi to tady podsouváš, kurňa? vzpamatuj se. Literácký dlouholetý virtuální kamarád mi napsal vzkaz, že ti dal za uši o tom cenzurování, invalidech apod., a ty ze mne budeš tahat jeho jméno? Jediné co ti můžu říct, že to nějaký (pro mne neznámý) Petr Hanka nebyl. Doteď netuším, proč je na Libresu kvůli němu takový povyk, žádný ze zakladatelů to nechce říct, ale veřejně ho pranýřovat... jo, to by vám šlo :-)

27.12.2011 16:38:59 | Aťanreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel