Anotace: Je správné žádat život lidský za život zvířecí? Za krutou a zbytečnou smrt já říkám ANO! .
to je síla...zažil jsem něco podobného...co nechápu je že lidé si pořizují z nějakého dle mého nesmyslného důvodu ,,zvířecí mazlíčky,, a pak to takhle dopadá...asi by všichni takoví měli chvíli bydlet na vsi nebo v divočině aby si uvědomili co zvířata vlastně dělají a proč to dělají...
02.10.2013 14:21:41 | enigman
Eni - byl to jeden z mých nejhrůznějších zážitků. Jediné, co mě trošku tlumí bolest je spravedlnost, které se té babě dostalo. Umírala také v bolestech a dlouho jako to koťátko. Lidská bestie si vyzkoušela, jaké to je.
02.11.2013 00:52:15 | vandule
Jednou mi dívčina s klidem vyprávěla jak topila štěňata. Bylo mi dost divně, ale vím, že slepá koťata i štěňata se takto na vsích odedávna selektují. Podobně jako se zabíjí zvířata na potravu, sentimenty žádné nejsou.
29.07.2013 18:02:12 | Lilien
Ano vím to a nikdy bych to neudělala. Raději kastrace, než v vražda. Měla jsem chovnou stanici NO, a když se narodilo šest štěňat dvě nejslabšíjsem před návštěvou poradce chovu schovala. Tak sice byli bez rodokmenů, ale naživu ;)
30.07.2013 07:56:20 | vandule
Ach můj Bože, nechci další příběh! Neviř v sobě tu negaci. Někdy stačí jen myšlenka, aby to bylo jinak. Nevíš, jaký život žila, že se v ní objevilo tohle.
Přeji Ti lepší okolí a méně těchto lidí.
03.03.2013 14:14:31 | Rádoby zoufalá
Nebudu sem dávat další příběhy. Všechny dopadly dobře -všichni vrazi do roka chcípli. Asi jejich odsouzení bylo na místě. ;)
17.03.2013 11:13:24 | vandule
Mrazí mě z toho, jak si libuješ v jejich utrpení a smrti. Copak by ti opravdu dělalo dobře zabít člověka? Kdo jsi, abys mohla lidi kolem sebe tak snadno odsoudit k smrti? Nepěstuj to v sobě, zaséváš do sebe mnohem větší krutost, než jakou se v těch lidech snažíš potrestat. Pokud je někdo špatný, vrátí se mu to i bez tvé pomoci. Nezahrávej si s tím.
11.06.2014 09:07:43 | WOAM
Vrah musí být potrestán - je to spravedlivé. A já vyznávám spravedlnost. A vrah, který usmrtí jiného živého tvora krutě, musí krutě také zemřít. Žasnu, co dnes dávají vrahům za tresty! Za 10 let některé propustí, aby mohli vraždiit dál? A to také drtivá většina z nich udělá! Každý tvor má právo na život. Zabiji-li někoho z obranných důvodů je to o něčem jiném.
15.06.2014 14:51:39 | vandule
říká se přeci, že kdo ublíží kočce, brzy zemře, jako můj spolužák, který věšel kočky za ocas, zabíjel kočky, a mučil kočky, a také zemřel. ale to může být jen shoda náhod :D každopádně kdo týrá zvíře, zaslouží si to samé. ne li hůř. člověk je za své jednání zodpovědný a ani šnek není o nic méně než právě člověk. ten žebříček si totiž zpupně vymysleli lidé.
14.02.2013 22:33:13 | CCGREE
Prokletí v takovýchto případech opravdu funguje. Nebyla to náhoda. Byli ještě tři stejně krutí vrahové a všichni do roka umřeli. Takovíto lidé si nezaslouží žít. Je to v pořádku, že spravedlnost existuje. ♥
14.02.2013 23:22:48 | vandule