:-)) Já včera nakoupil, jdu platit a tam, kde bývaly pokladny nic! Zrušeny a pokladní taky. Tak se šetří! Doba automatů! A určitě pěkně drahých s drahým provozem a servisem, to se vyplatí...Tak dělám práci za pokladní, návod automatu studuji, obrazovku sleduji, zboží skenuji, měnu rozměňuji nebo můžu pak pípnout kreditkou. A stejně jsem to nedal, přiznávám: museli mi poradit, jsem starší a ajťák taky ne! Měl jsem to raději šlohnout!!! Jedinná dozorující "nadpokladní" chvílemi radila ostatním a vůbec nestíhala hlídat.:-)) Šlo by to...Až na ty kamery, ty tam někde určitě byly...
01.06.2022 12:21:33 | Lighter
Nejvíce "miluji" argument, že vše se děje k pokroku a zejména spokojenosti zákazníků!? Toho to v opaku zdržuje a mate. Vypadá to, jako že chtějí instituce a obchodníci, abychom si změnami hráli a neustále kombinovali s tím, co nám k východu z naší nudy(!) podstrčí. Přitom jde o to, aby řetězce ušetřily náklady za pokladní. To ani politikové nedokážou tak oblbovat lidi. Obchodník vždy věděl, jak nato! A zákazníci ve stádě mlčí a ve zmatku usilovně se snaží se vyznat, aby nevypadali, že jsou s "jako pokrokem" úplně blbí :-)
01.06.2022 15:15:28 | šerý
Politici jsou akademičtí žvanilové, ale obchodník je pragmatik bez ohledu na vše, musí se přizpůsobit, aby vydělal. Chcete slevy a levné nákupy? Něco za to konzumenti musíte obětovat! Třeba ve jménu pokroku obětovat lidi-pokladní a sami se obsloužit. A naučit se používat další techniku elektroniku. Jde o spokojenost, ale obchodníků! Finanční, jakou jinou. Vážit si nakupujících, to je dávno přežitek ...:-))
02.06.2022 13:21:22 | Lighter
Se usmívám. Fakt moment překvapení... na konec! Taková terapie pro čtenáře s překotným počátečním "dojmem." *
01.06.2022 12:02:35 | šerý
Úsměv maluji, na ceduli obchodu co tváří se konzumní.
Půl dokonalého úsměvu vlastně stačí.
Když tlačí mě peníz ...
již všelijaký.
01.06.2022 10:38:31 | Fialový metal