Anotace: ...
Stejně je to divná věta, když žena pronese:
DOSTALA JSEM TO.
Je to důvod ke smutku i radosti, ale především zní zvláštně.
Podobně voják říká ve válečné vřavě:
DOSTAL JSEM TO.
Jak daleko jsou od sebe taková vyjádření vzdálená?
Na dvě kulky.
Plyšový medvídek za oknem vyslal oči vzhůru.
Pozoroval jsem z okna dva polonafouknuté balonky z poutě, jak se potulují po trávníku.
Byl jsem zvědavý kam povede jejich cesta.
Jenže šel okolo chlápek s kočárkem a sebral je.
Jejich svoboda byla v hajzlu.
DOSTALI JE.
Plyšovému medvídkovi vypadlo skleněné oko.
Čím dál tím víc cítím ty pojistky, které nás chrání vnímat záležitosti, které jsou nad naše chápání.
Nevidíme a neslyšíme pro náš klid.
Navíc tu máme skeptiky, kteří nás utvrzují, že to co jsme viděli či slyšeli, byla jen naše představa.
Jakoby byla představa o něco méně než jakýkoliv jiný vjem.
DOSTALI NÁS?
PS.
Zase jeden muzikant.
On nic.
On je jen muzikant.
...Říkám si,jestli jsme tomu Něčemu dostáli.....no občas mě to docela prachobyčejně dostane......a to pak v skrytu třebas i bulím....hmmmm.....máš to trefné Jorte....Ji.
19.06.2023 20:23:05 | jitoush
Čím dál častěji si myslím, že jsme pouze představou plyšového medvídka, kterému zapomněli přišít očka.
19.06.2023 05:16:41 | Now
Mně si tedy nedostal. Dostala mě tenkrát má matka - která, to měsíčkovné tentokrát nedostala. :-)
Oči plyšových medvídků jsou prý čekoládově hnědé (podle syna Velké Medvědice.) Jako capartovi mému míšovi jeden dětský kretén vytrhl oko a zahodil jej do potoka. Nad postiženým míšou jsem řval jako tur. Rodiče mě ale doma zklidnili. Pod tlapou měl přišité jedno náhradí oko. Byl to dovoz z NDR. Já jako harant potom myslel, že v Německu běhají i živý medvědi a mají taky náhradní oko pod tlapou - kdyby nějaký, taky pro změnu německý kretén...
Tak s pozdravem gute nacht, se mi tvé dílo Jorte líbí*
18.06.2023 23:13:36 | šerý
...už toho bylo dost?...dostali jsme se sami...;-)ale to si ani na smrtelný posteli rádi nepřipustíme...
18.06.2023 19:08:17 | Marten
"DOSTAL" jsi mě opět-kdyby ovšem takhle "měsíčkovala" každá ženodívčina-svět by byl plnej samejch vzletnejch pozdvižení- a všichni bychom se na ty feminní "krámečky" už těšili... ST* ST* ST*
18.06.2023 19:01:50 | Frr
Mám na svetru medvěda se slunečníma brejlema a pro jistotu nosím ty samé, co kdyby...člověk nikdy neví. Mám pocit, že slyším hru na kytaru...
18.06.2023 19:01:03 | Philogyny