Říkají: nechytíš svit srdce do dlaní
ale já to zkusila; a on mě prostoupil
- zůstal se mnou.
Nesmíš věřit všemu, co slyšíš...
Stíny některých z nás, zdobí duha.
... a čemu tedy věřit,
když začíná se šeřit
v mý duši děravý
a dnes už podruhé si říkám:
"C´est la Vie, c´est la Vie."
Děkuji za zážitek; stál za to. JT
19.12.2023 21:13:07 | mravenec
Čekal jsem, že to bude o botách ze svitu. Ještě teď mám otlačené nohy a ono tohle. No není na škodu, když k otlačkům z čehokoli přijde zásvit dobra.
19.10.2023 13:15:40 | Jan Kacíř
se přiznám, že na onen svit jsem úplně zapomněla:) ale botky ze skutečného svitu, to by se životem tančilo!
19.10.2023 20:17:01 | Sonador
....No řekla bych,že botky ze Svitu má doma leckdo.....ani to možná netuší/úsměv/....Baťa má neoddiskutovatelné/tý jo,to je dlouhé slovo/ zásluhy.....snad mi odpustíš ten šťulec.....to víš, Ty moje hrátky.....ten celý včerejšek na mě dosedá až teď a nedospánky tlačí....i jsem v noci musela psát místo spát.....za to mohou ta písmenka,že se přeskládala...chjo.....a tato Tvá básnička mi přišla právě teď k duhu jinak.....hlavně 4.verš/úsměv/.....připadám si jako zápalka v krabičce......před rozhořením škrtnout.....něco.....pa.....už píši z cesty.......ale báseň krásná.....to abych zamluvila Svit a svit v srdci uchovávala a propojovala s Oním nabíjejícím,hojivým a neutuchajícím.....Ji.
21.12.2023 09:04:53 | jitoush
:) já po dlouhé době spala skoro jak miminko??? tak se mi zdá, že je teď (snad tím slunovratem?)všechno ninak - že se dějí úplně jiné věci, než jak to napovrchu vypadá... těžko se mi to...
ale ano, ten čtvrtý verš! to je ono;) vlastně spíš - nevěnovat pozornost...
moc mě mrzí Tvé nespaní, ale zas se těším na to psaní, které díky tomu!
a jsem moc ráda za to propojování, jen se člověk nesmí nechat ničím odradit - ani sám sebou:D moc děkuju Jituško*
21.12.2023 09:16:58 | Sonador
Je moc krásná, milá Son :)*
13.10.2023 04:40:20 | Alala
a víš, že jsem na Tebe včera myslela Alalo? snad se máš dobře a mile... moc Ti děkuju*
13.10.2023 07:29:20 | Sonador
Člověk skutečně nesmí věřit všemu co slyší. To je univerzální poučka.
Svit srdce v dlaních... někdy to jde.. než zase vyklouzne mezi prsty... Ale vždycky na rukách zůstane nějaká stopa.
Jen nevím, co si s tím počít jako s celkem..
Jo a kde ty krásný obrázky bereš? :-)
11.10.2023 07:34:18 | La Suneteto
nevíš, cos si počít s básničkou? ...možná ji nechat jentak si být;)
moc se mi líbí to, že zůstane nějaká stopa... je to štěstí...
a k obrázkům - ony si mě většinou najdou samy...
14.10.2023 08:26:09 | Sonador
Nebudu se snažit
říkat ti, že je to krásný, moudrý, oslovující... protože v tomhle případě...žádný slovo není dost...
pocit, kterej jsi ve mně vyvolala, se slovy popsat nedá... díky, Son ***
03.10.2023 21:15:38 | cappuccinogirl
No bože, to je zase krása... slovo za slovem se mě hluboce dotýká
03.10.2023 20:50:17 | Lexi
...mně tohle soulznění moc pomáhá, kromě toho, že mi to dělá radost Lexi, děkuju!
06.10.2023 21:09:32 | Sonador
...Když ono Světlo voní..."sbírám" tu vůni....je hezké,když srdce srdci voní...
03.10.2023 20:44:02 | jitoush