Anotace: I když můj zážitek byl spíše smutný, nakonec jsem se mu zasmála, i když mírná pachuť zůstala.
hmmm docela mě to překvapilo... Už jen třeba to, že stovka je dost.
1) snad nikdy jsem bezdomovcům nic nenabízel sám od sebe- napadá mě jednou pizza- a překvapilo mě, že mi řekl, že se mu po tom zvedá žaludek a že jí nechce. (a teda nevím, jestli to byl bezdomovec)
2) přijde mi, že si řeknou sami. Myslím si, jak nejsem štědrý, když jim dám deset korun. A je asi moje chiméra, že mám pocit, že říkají jen mě.
3) přijde mi, že se vlastně tak nějak dopouštíme rozdělení na: (obyčejné) lidi a bezdomovce. A těm druhým je třeba pomáhat jako zatoulaným zvířatům a ti první se přeci postarají sami.
4) a taky jsem si nevšim, že by vypadali rozmrzele. Spíš je vidím při práci přebírání popelnic. (asi zase moje jiné brýle na skutečnost)
abych byl přímější- i když to, co jste udělala je dobrý skutek, na mě působí nějak uměle, falešně. (je to asi můj problém)
22.07.2012 09:57:33 | ewon
Přesně tak Ewone-je to Váš problém. Zřejmě soudíte podle sebe, ale já jsem jiná, než Vy. Já faleš neznám a u druhých jí silně neuznávám. :)))
22.07.2012 10:58:11 | vandule
tak to je dobře. :) To bych vám nepřál bejt jako já. A klidně mi tykejte. :)
a k falši: já mám problém jí rozpoznat a zvyknout si na ní. A bohužel si často říkám s Housem: všichni lžou.
22.07.2012 12:57:29 | ewon
Tak jo tykat si můžeme a na House se moc nedívám. Je to egoistickej kruťák a nemá bejt namyšlenej na co :)))
22.07.2012 13:48:13 | vandule
ach jo,v pohádkách se o poslední skývu rozděloval chudý pocestný,teď je to naopak a ještě si člověk nemůže být jistý,jestli místo tou skývou nedostane kamenem,protože pocestný není chudý,ale trucující...jenže kdo to má poznat :-)
22.07.2012 09:22:02 | te.re.
No máš pravdu, rozohnil se na mě pěkně! Jak mě vůbec mohlo napadnout, že je bezdomovec, když je jen nasranej a trucuje :)))
22.07.2012 09:25:22 | vandule
Možná je lepší přispět na konto nějaké organizace, která se zabývá péčí o lidi bez domova. Je pak alespoň větší šance, že to ti lidé opravdu jen nepropijí (i když v zimě jim alkohol zčásti může pomoci před zimou, jestli tedy nepřeberou..). Já občas (resp. někdy, ne tak často) přispěju, je ale pravda, že spíš třeba na hladovějící v Africe. Bezdomovci jsem dlouho nic nedal. Jen výjimečně, když vidím nějakou ženu bez domova, tak mi to nedá..
21.07.2012 11:13:56 | Wor
Již dávno nic na konta neposílám. Těm, komu jsou peníze určeny, se totiž z nich moc nedostane. :( To samé se děje i s potravinami a potřebnými věcmi. Po "cestě" téměř vše zmizí a na místa určení dorazí jen smutné zbytky. :(
21.07.2012 11:16:52 | vandule