Anotace: ...
Aťane,všimla jsem si,že jste mi zablokoval komentáře.Je mi to líto,nic proti Vám nemám,jen s tím písničkářem jsme se nějak neshodli.Respektuji Váš názor,že v tom nechcete pokračovat,.Přála bych si ale,abych i nadále mohla na Vaše díla reagovat,neboť mě (zvlášť ty politické) velmi zajímají. Takže se omlouvám a podávám smířlivou ruku. Ružka.
27.06.2012 20:07:36 | Ružka
Paní Ružko, když vynecháme kauzu Nohavica (na které se určitě neshodneme), není důvod k blokaci. Byl bych moc rád, kdybychom si spolu mohli tykat, protože si na Literu tykáme všichni (a navíc jsme vrstevníci :-)
03.07.2012 21:34:38 | Aťan
Aťane zdravím, samozřejmně že s tykáním souhasím a dík za odkaz na knížku, až budu mít více času, podívám se na ní. Dnes na Václaváku jeden z demonstrujících připomněl slova mistra Jana Husa. Cituji:
"Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi, aby vyklovali každé zrnko zlata a stříbra. Nemají slitování. Jejich srdce zjedovatěla touhou po bohatství, se vším kupčí, všechno prodávají,"
Až mě z toho mrazí jak se tyto slova hodí i na dnešní dobu...Také spisovatelka Lenka Procházková,( která kvůli plánovaným restitucím podala trestní oznámení na premiéra Petra Nečase a členy jeho kabinetu) tam vystoupila s velice zajímavým projevem.Ještě jsem se nedívala, ale určitě to její vystoupení někde na netu bude.
06.07.2012 23:05:34 | Ružka
...Leničku bedlivě sleduju a držím palce:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1206/lenka-prochazkova-zaluje-prezidenta-a-vladu-za-velezradu
a na YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=3RmyFoLvOgg
08.07.2012 19:46:53 | Aťan