Anotace: Vánoce - svátky klidu, míru a porozumění.
Dovoluji si poprosit o něco málo dárečků pro celý svět.
Dohlídni prosím ať jsou všichni k sobě milí, úpřímní, ať si udělají čas na své blízké. A nejen o Vánocích.
Sděl všem, Tebe určitě poslechnou, že Vánoce jsou svátky klidu, míru a porozumění.
Vůbec nezáleží na tom kolik nakoupíme dárků, navaříme jídla, napečeme cukroví, ale důležitější je
popovídat si se svými blízkými, zapálit svíčky, zazpívat koledy, třeba zajít do kostela, rozjímat u betlému a tak.
O Vánocích by měly všechny cesty vést domů.
Amen
ať vánoce trvají věčně...jsme tu jen na chvíli, tak ať je ta chvíle kouzelná...můžeme mít své blízké kilometry daleko, přesto jsou s námi, ale o těch Vánocích by všechny cesty měly vést domů...
01.12.2014 16:20:15 | zelená víla
A nejlepší by bylo, kdyby všichni měli domov stále a kdykoliv se tam mohli vrátit.
03.12.2014 08:13:26 | Jarka
svoje doma si nosíme v sobě... a také moje doma je s určitými lidmi kdekoli na světě, hlavně že tam budou :-)
04.12.2014 14:09:03 | zelená víla
..moc hezké,ale...to tedy znamená, že by lidé měli být k sobě milý zvláště o vánocích? ano? takže to tedy znamená, že oni k sobě nejsou v běžných dnech často vůbec milí ? ne? a k čemu to tedy je nutit je právě ted aby byli? jenom přetvářka?...proto mi "vánoční naladění" přijde pokrytecké... (promin jestli te můj názor ranil,ale..je upřímný :-) Amen )
30.11.2014 16:14:11 | bogen
Názor mě neranil. Určitě by bylo hezké, kdyby k sobě lidé byli milí stále, ale bohužel tomu tak není. Proto jsem chtěla aby se to zlepšilo v tyto sváteční dny a aspoň někdo by si mohl vzít ponaučení napořád. Do textu doplním "A nejen o Vánocích".
01.12.2014 07:37:39 | Jarka