Anotace: *
Přemýšlín, jak takovému schopnému chirurgovi můžou růst rychle nehty, no...Asi jsem jiná, možná pro někoho divná matka. Mému synobi bude patnáct a ani nevím, jak často si je kouše. Tomu, že se jednou vrátí k nůžkám, věřím.:)
10.09.2020 18:58:45 | Dreamy
Takový moderní mamánek. Záleží na životních prioritách. Dnes se partnerské vztahy bortí a je jedno, zdali je to kmán či pán. Tak proč vypichovat určitou profesní "elitu?"
Každopádně vychovat v tomto prostředí, kdy se dá předpokládat, že i jeho protějšek bude vzdělanec a hodně pracovně vytížený... nevím, jaké by měli jejich děti dětství? Je riziko, že z nich vyrostou sebestřední rozmazlení jedinci, kteří budou emočně otupělí.
Ale to není vždy dané a záleží na okolnostech. Tradiční manželský svazek se otřásá v samotných základech. Kvůli všemocnému pokroku a nudě, se změnám mnoha staletá tradice nevyhne. Manželský svazek je zde nějak MOC PODEZŘELE DLOUHO!!
Nuže pěkná mini a pobízí k zamyšlení*
10.09.2020 18:15:24 | šerý
...ale oficiálně se stará on o svoji starou maminku...tak to líp PR vypadá...;-)
10.09.2020 13:48:00 | Marten
Hlavně že jsou všichni "po opičím" šťastní, ne? Tedy kromě blechy. :-)
Muž, který chce karierně něco dokázat, by se neměl vůbec ženit; a karierní žena vdávat a mít děti. Úspěch něco stojí, rodina rozptyluje a stejně se jí naplno nemůžou věnovat, je až na druhém místě. Nebo třetím...Když zbyde čas. A to je málo...
10.09.2020 11:51:33 | Lighter
Též souhlasím. Kariéra a děti...jedno z toho se musí ošidit...ovšem to mytí vlasů a stříhání nehtů mně fakt dostalo:-)
10.09.2020 16:14:54 | Anděl