Anotace: ....Nesmrtelná píseň,která vše odívá do krásy....děj se co děj...
Polehoučku našlapuje
tak tíško
jakby v ústech snad dech
útěchou si pěl.
V rose slzí prosvětluje
čistou bílou průhledné líčko
galantní nevinností
podsněžných těl.
Zaznívá dávná píseň
v dřímotu vzáří se dotek Světlachvění
vnořený v Tmy očistně Zemi mění
do stínů prorůstá neochvějný Klid
i v bouřích bude v cibulových srdcích dlít
Polehoučku našlapuje
tak tíško. Krvácí.
Nakreslil Bob
P.S. ..Sněženka.....Galanthus nivalis.....v květomluvě symbol Naděje ...
Tak to je krásné pohlazení, zrovna na dobrou noc, to se bude usínat.
Děkuji za ni Galantní ženo.
10.03.2022 22:10:32 | Danger
Nádherná....tak něžný kvítek a přeci silná.Ani mráz ji nespálí.
Už nám kvetou na zahrádce a nemají to ty bílé kvítky vůbec jednoduché. Letos byly již dvakrát pod sněhem a kvetou stále krásněji.Symbol Naděje si právem zaslouží.
08.03.2022 22:02:26 | Jarunka
...Jejich skupinové duše vyzařují tu krásnou energii do prostoru...jen houšť......ji.
09.03.2022 21:06:03 | jitoush
Ještě než jsem čtením srolovala až k PS, v mysli mi prolétlo, že takto nezlomná je právě sněženka, se kterou jsem se pozdravila už minulý týden. A to je jen potvrzení toho, jak dobře jsi jitoush napsala.
02.03.2022 15:04:44 | Vivien
...Potřebovala jsem to takto....neJen pro sebe......Pro tu Sílu,co hojí.....Ji.
02.03.2022 21:24:15 | jitoush
Do bílo zeleného maskáče
nasněžily paragánky
maskované sněženky
odehnat mráz na sever
všude ve mě je válka
v Tobě snad ne
díky za Tvůj mír
02.03.2022 13:29:53 | Kaj
Předjaří už, v jarní posilovně sílí. Zima sílu ztrácí, zalklá vodou kvílí.
"... i v bouřích bude v cibulových srdcích dlít*" Ale to jen jedna perlička z mnohých probleskla. Takový jarní vzmach vystavěný v klasickém verši. Tak to si dám líbit. Už prvé verše indicií, k vychutnání si poezie.
Ach vy moravané, snad máte v duších taktovky Leoše Janáčka. Jako by nápěv v tvé básni Jitouško. Nabírám si ze studánky. Radost si v takové harmonické intonanci počíst* No, už jsem tíško a odtávám pod tvojí poezií...
28.02.2022 20:38:45 | šerý
...Tedy odtávej a nabírej Sil v naději.....Jsem ráda,že si se přišel napojit.......Ji.
01.03.2022 18:37:40 | jitoush