Anotace: Pokus o menší psychoanalytický profil na téma C-PTSD.
Ze snů jej vybudí obrazy zneuctĕní mladé infantky, vždy se opakuje podobný vzorec, který ilustruje touhu zasít genetický materiál hluboko do těla skrze otvory subjektu. I tato forma mocenského sexuálního boje, trestu a dominance má zřejmě kořeny v násilném přístupu matky, která svým hrubým a neotesaným chováním a agresí způsobila komplexní vývojové trauma C-PTSD.
Z konkrétních přístupů si vybavuje ponĕkud radikální praktiky dušení pohlavním údem, komplikované motorické a akrobatické pozice, manipulování s torzem a následná snaha o utopení nebohé a nesmírně podvolné dívky v moři astrálního výronu, který taví její tělo a duši zevnitř. Tato nutkání zjevně pramení z fyzického ohrožení dětských let a neukojené touhy po vĕčném mládí, neopĕtované lásce a taky podmínĕnému chování matky.
Ze snů se obvykle probouzí do sametové prázdnoty noci. Post-coitální hořkost se gravíruje do těla a kůže je pokryta zárodky neviditelného života. Ty smývá do odtoku, aby očistil póry těla. Je v tom tedy nenaplnĕné přání po existenci pokračování života, touha po hře, tĕlesném zotročování, radikální submisivitĕ a pomstĕ násilné matky, jak to vyplývá z komplexních vývojových traumat.
Zjistĕme si něco o sadistickém chování. Z čeho pramenilo? Ze strachu, nepochopení, nebo odporu? Jaké byly nástroje tohoto ublížení? Dřevĕná vařečka, kterou rodiče byli své děti zřejmě po staletích. Když to rozebereme, je to nástroj do kuchynĕ, zneužitý pro problémové dítě. Abychom to pochopili musíme si posvítit na matčino dĕtství a její traumata, podmínĕné vzorce rodičů, nedostatek nĕhy, lásky, laskavosti.
Ve vší domnĕlé morální nadřazenosti, pseudopsychologických impresích a soudech, nesmíme zapomínat na uvědomění, že výchova probíhala tak ,,jak nejlépe mohla a jak nejlépe dokázala,'' bez příkras a skrupulí a díky ní je z nás to co jsme dnes. Silná oběť traumtatu s příklonem tvořit, hledat, zjišťovat, toužit a objevovat, motivovat a inspirovat. Bez ní bychom ani nebyli, ani nežili. Tedy projevit vděk, lásku, nenávist a bolest je na místě.
Nepříjemné životní otázky
jednou si položit
Musíme
Kdo jsme?
lidské bytosti?
Jen žijící bytosti
Dýchající bytosti