Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách?

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách?

Anotace: čtěte...

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách?

Toto téma je asi tak omleté rozbouřenou řekou, jako když se lidi baví o tom, kdo je lepší prezidentem pro tento stát, nebo jestli v nějaké předaleké galaxii existuje další život.

 

Liter – je amatérský literární server. Ještě to má napsané ve vlastním, krásně modrém logu a vy tady z toho děláte NĚCO více. Slovo AMATÉR se tu používá velmi často, v komentářích, v každém druhém díle. Ovšem je pojato v negativním slova smyslu. V podstatě se používá, aby tomu danému bylo uraženo, aby se ho to dotklo, aby ho to odradilo třeba i od psaní, ne?

Teď vytáhnu praktiky pana Aťana, otevřu si google nebo wikipedii, vygůglim si slovo AMATÉR, zkopíruju si to sem, abyste se všichni poučili o tomto velmi užívaném slově a mohli jsme pokračovat.

* Amatér je člověk, který nějakou činnost dělá ze zájmu ve svém volném čase jako koníček (hobby), tedy nikoli pro peníze jako zaměstnání (profesionálně). Odtud také pejorativně člověk, který se nějaké činnosti věnuje bez dostatečných odborných znalostí (kvalifikace), dělá ji nedokonale.

Chápete to jo?

 

Třeba taková Krávolína, která napíše své dílko, zařazené do Básní  >  Ostatní, jménem Musím se tomu smát, je typickým a hlavně nejnovějším úkazem vaší smutné mentality. Není to třeba profesionálka, nevydává beletrii, poezii, ani nic jiného. Nemá třeba na to ani speciální titul. Místo, abyste to kritizovali (pozitivně nebo negativně), protože od toho třeba tam tu báseň dala, ji raději urážíte, shazujete, melete samé chytré řeči o tom, jaká je AMATÉRKA, ale…co jste vy? Hagrid by ji nejraději nasekal na holou, protože muži musí mít pod kontrolou ženy, a jakmile odporují, neznají slitování. Pak když mu docházejí „rozumné“ argumenty vytahuje jednoslovné komentáře s duchaplným úmyslem býti důležitý. Pak, když už je diskuze dosti rozsáhlá, přijde Lilien s Moudrým Názorem Souhlasným Hagrida. Vzájemně si pak nadávají, označují se za trapnými, ale neuvědomují si, že jejich chování zde na AMATÉRSKÉM SERVERU LITER je nepatříčné, trapné, ubohé, k politování.

Shrnutí komentářů u díla Musím se tomu smát. Zdroj.: Ne-jeden názor. > Jako někdo si tam napíše básničku, přijde hagrid, a protože zrovna narazí na slečnu, které se nelíbí, když ji někdo poučuje, je to hned špatně a začnou urážky. Přitom ta slečna jen zosobňuje názor, který prezentuje hagrid, že ho nezajímá jiný názor než ten jeho. Pak se odněkud vynoří bezmozkovitá lilien a přifaří se k hagridovi, aby mohla jít proti krávolíně. Vadilo ji, že se krávolíny vůbec někdo zastává, tak to je. Pak se dostaví sám velký nikotin a nabádá slečnu, aby už nepila okenu. Piješ Okenu sám?!

 Sto dvacet čtyři komentářů a kde je kritika? Jen samé urážky. A když se slečny zastaneš, tak tě pošlou do háje a podobně. Protože oni můžou urážet, oni vědí, jak se píše.

TOTO JE LITER.

Nemohli jste ji jednoduše napsat „Tohle nemá s poezií nic společného.“ nebo „Nelíbí se mi to.“ a co to takhle třeba ignorovat?  A jakmile se slečna začne bránit a obhajovat své názory, ještě razantněji s velmi smyslovým zaujetím udeříte. Jste to prostě Vy! Vy, s deseti dalšími nicky na kontě…a to se dostáváme k dalšímu, už probíranému, tématu.

Ooooh to je tak super cool mít další tři nicky! Tipovat si s nimi navzájem svá vlastní díla, když se náhodou bojím či stydím prezentovat můj nejznámější nick, tak si na někoho otevřu hubu, jsem strašně drsný, ale jsem hlavně v utajení a to je přece důležitý! Bránit si své názory svým „jménem“, akorát pojmenovaný jinak. No prostě fakt hustý! Nicky od ZOO, dojné krávy až po celé Bradavice. Nejlepší je, když si ten dotyčný myslí, nebo asi marně doufá, že ho nikdo neprokoukne. Uf.

 

Rozhodla jsem se vypotit i své názory na Vás, Vaše chování, Vaše přístupy. Vždy jsme spíše stála z povzdálí, kritizovala Vás s někým dalším a nijak nestála o to, dát své názory najevo. Ale už mě nebaví být Tichošlápek a chci si na Vás došlápnout. Ač jen tímto spisem o Vás. Samozřejmě – počítám s tím, že ihned na mě sešlete hromy blesky, nařknete mě z toho, že jsem AMATÉRKA, strašná a trapná spisovatelka, že mé mínění je zaostalé, mé názory blbé. Vymastíte si na mě ego, někteří doslova!

Kdybych tu měla psát o dalších problémech Literu, jsem tu až do půlnoci a to se mi moc nechce, ale tak, pro dnešek by tyto dvě hlavní témata stačila. Já Vám děkuji za pozornost, za Vaši sledovanost a přijímám duchaplné názory. Žádné urážky.

A prosím, ať toto budete brát jako útok, výhružky nebo cokoliv dalšího co v tom uvidíte - Nejdříve se zamyslete a zeptejte se sami sebe. Stojí mi to vůbec za to, reagovat na ni? Protože vy mě za to stát nebudete.  ;)

Autor Klaný, 10.03.2013
Přečteno 1256x
Tipy 36
Poslední tipující: Santinan Black, katkas, seh, Bunney, Isquieasuus, Fiši, Aťan, lucie.Tee, vyskovak.cz, Robin Marnolli, ...
ikonkaKomentáře (67)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

Tak, ale já na Tebe reagovat budu, protože si zakládám na tom, že i kdyby jen jedno slovo, tak u všeho, co přečtu nějaké to písmenko či slovíčko zanechám. Moc hezky jsi to napsala, je to smutné, ale občas je to tu dosti zvrácené a holt si někteří jedinci potřebují na někom zvyšovat své ego.

15.03.2013 09:19:40 | Santinan Black

líbí

Spoustu literů umí kritiku nebo nepodbízivý názor v pohodě přijmout, holt najde se vždy pár výjimek, které se hájí ubohým zesměšňováním jedince s jiným názorem. Potom zde vznikají nekonečné neplodné otravné průjmy, v kterých si každý najde to své bez ohledu na jakoukoliv slušnost či objektivitu.

11.03.2013 19:05:48 | Lilien

líbí

=) heh, nejak mi utekl usmesek.. toto dilko,resp. komentare u nej, opet ukazali, ze v podstate liter je opravdu velmi casto o vecnych hadkach, ktere nektere jedince uspokojuji =)
proste nezklamali jste milackove..

11.03.2013 17:05:56 | lucie.Tee

líbí

Jsem přesvědčen, že chování většiny lidí naší společnosti je výsledkem jejího celkového úpadku. Všude vládne zlo, sobectví, závist a nenávist. Všichni chtějí mluvit, málokdo poslouchat a lež má velmi dlouhé nohy. Soudnost, úcta, či pravda ztrácejí skutečnou hodnotu a celá společnost se řítí plnou rychlostí kamsi, že nikdo neví kam a brzdy zase někdo ukradl...
Myslím, že mnoho vyjadřováníse je tady u někoho otázka oprávněného-li sebevědomí, někdy neoprávněného pocitu jakéhosi ohrožení nebo napadení. Buďme sebevědomí, pravdiví a soudní... bude nám tu lépe. Možná dám některým typ na čtení u mě: Kdy hodnota berly, předčí cenu perly...

11.03.2013 15:33:59 | zzlatý

líbí

I jako útvar „Ostatní“, je to špatný- velmi těžký dočíst.

11.03.2013 15:18:39 | Dehet

líbí

Říká cigareta.

11.03.2013 15:57:26 | Klaný

líbí

A?

11.03.2013 15:58:31 | Dehet

líbí

No já jen, že se to týkalo i tebe a jediné na cos ses zmohl bylo to, že si to shodil. Ať je to špatně napsaný či ne, to je mi úplně jedno, měl by ses vyjádřit k požívání okeny.

11.03.2013 16:00:21 | Klaný

líbí

To jestli já požívám okenu nebo ne je naprosto irelevantní, protože se narozdíl od Krávolíné nevyjadřuju, jako bych byl permanentně pod jejím vlivem.

11.03.2013 16:06:23 | Dehet

líbí

ne, právě ty se vyjadřuješ jak ten největší fetoš. plácáš páté přes deváté, kloudný názor aby z tebe člověk luštil jak v křížovce, a ještě ty narážky na drogy neustále... ty musíš něco čichat.
to máš za ty své urážky, prostě hřešíš na to, že jsi za monitorem, kdybys tohle Klaný řekl do očí a já byl u toho, tak..

.. se ti vysmějeme spolu:D

11.03.2013 16:40:18 | CCGREE

líbí

a ty, aby ses hned nezacal hadat, vid? =)

11.03.2013 17:06:33 | lucie.Tee

líbí

Zase se ti roztočily lasa a čakry, kovboji? Nemam na tebe náladu.

11.03.2013 16:55:30 | Dehet

líbí

jestli já jsem kovboj, ty jsi internetový dobytek. do lasa s tebou:)

11.03.2013 17:00:11 | CCGREE

líbí

Ať jsem třeba Bill Clinton, ale demonstruj si, jakej seš demokrat, na někom jiným.

11.03.2013 17:02:49 | Dehet

líbí

a tak si buď čím chceš, ale dokud budeš urážet, tak tě to laso prostě nemine, to tě život nenaučil? to jsou jen kecy tohleto. bez těch monitorů by to vypadalo jinak, uznej sám.

11.03.2013 17:03:58 | CCGREE

líbí

Vypadalo. Asi bys zdaleka nebyl ten drsnej šerif.

11.03.2013 17:10:32 | Dehet

líbí

proto tě tak toužím vidět živě.

11.03.2013 17:12:37 | CCGREE

líbí

Tak si mě najdi, co je mi do tebe.

11.03.2013 17:16:33 | Dehet

líbí

Naprosto souhlasím s tvým vyjádřením, jsme na amatérském serveru, kritika se má psát dospěle, a k poučení autora...vhodným způsobem... pokud ji někdo nechce, má na to plné právo, a já bych to měl respektovat.

PS:...je smutné, že slovní průjem ještě nebyl vyléčen, a jen se přesunul sem
RM.

11.03.2013 14:49:10 | Robin Marnolli

líbí

Já také budu souhlasit. Sice jsem jen tichý čtenář, ale dnešní době a dnešní kritice se nestačím divit. Ano, amatér svou činnost dělá pro zábavu jako svůj koníček. Teď zbývá otázka - stojí vůbec tito amatéři o kritiku? O kritiku jiných amatérů? Pokud ano, tak prosím..ale pokud ne, tak...kde to jsme? Kéž by to tu fungovalo následujícím způsobem: ,,Měl/a bych pár poznámek a trochu kritiky. Chceš je slyšet? " Jenže to tu fungovat nikdy nebude a místo toho budou lidi soupeřit kdo má lepší argumenty. Tady hodně jedinců nepobralo moc slušnosti a úcty k druhému.

10.03.2013 23:23:40 | Jiná

líbí

Bohužel musím s Klaný souhlasit. Už několikrát jsem podobné diskuze zažila na vlastní kůži nebo je „proletěla“ očima. Přijde mi docela ubohé někoho tzv. kritizovat tímto stylem.

Myslím, že by opravdu každému prospělo a ušetřilo mu to spoustu času, kdyby (pokud se mu daná věc nelíbí) nekomentoval a nereagoval. Někdy musím žasnout nad tím, kolik času na takové diskuze jednotliví autoři věnují. A celková vypovídající hodnota je o ničem.

Takže bych měla radu – pokud se vám dílo nelíbí a nechcete autorovi poskytnout OBJEKTIVNÍ KRITIKU, tak nekomentujte. Ušetříte si čas a bezpochyby jsou jiné způsoby, jak si pozdvihnout ego. A jsou jistě duchaplnější ;)

Jinak díky, Klaný, za sondu do svědomí každého, kdo si to přečte ;)

10.03.2013 22:59:31 | Anne Leyyd

líbí

Poslední Hagridova reakce k tomuto, nebo tu budem zas do rána:

SLEČNĚ JSEM NAPSAL, ŽE KDYŽ UŽ RÝMUJE, AŤ RÝMUJE SPRÁVNĚ A POUČIL JI O TŘECH TYPECH VERŠŮ.. ZÁROVEŇ JSEM JI PODAL POMOCNOU RUKU TÍM, ŽE JSEM JI DOPORUČIL AŤ SI CELÝ TEXT PŘEVEDE NA SCHÉMA A UVIDÍ TO SAMA.

Nevím, jakou konstruktivnější kritiku bych ji měl poskytnout.

10.03.2013 23:04:35 | Hagrid

líbí

to je správné. tak to bylo a je tomu tak.

PAK SE VŠAK HAGRID NEMOHL VZPAMATOVAT Z ŠOKU, ŽE HO SLEČNA NEUPOSLECHLA A DOVOLILA SI MU DOKONCE ODPOROVAT.

takže kdyby zůstalo u kritiky, nemáme se o čem bavit. tak snad příště. :)

10.03.2013 23:07:14 | CCGREE

líbí

Téma přijímání či nepřijímání kritiky na Literu vybuchuje v průměru asi tak 5krát do roka, někteří pamětníci možná číslo poupraví, já tu jsem jen šestým rokem. Říct svůj názor je správná věc, ale mít přitom emoce pod kontrolou, to už je kumšt, se kterým budeme zápasit asi celý život.

Na DF jsem 3.3. přihodil čtyři dohody Toltéků,..to by člověk neřekl, jak se to hodí i sem:

VAŽTE SLOVA
Říkejte jen to, co si myslíte. Vyhýbejte se užívání slova proti sobě nebo pomlouvání druhých.

NEBERTE SI NIC OSOBNĚ
Když budete odolní vůči názorům a činům druhých, nestanete se obětí zbytečného utrpení.

NEVYTVÁŘEJTE SI ŽÁDNÉ DOMNĚNKY
Nalezněte odvahu klást otázky a vyjádřit co skutečně chcete. V komunikaci se vyhněte nedorozumění jak jenom dovedete.

DĚLEJTE VŠE TAK, JAK NEJLÉPE DOVEDETE
Vaše činnost se mění od okamžiku k okamžiku - bude vypadat jinak, když jste nemocní a jinak, když jste zdraví.
(kráceno)

10.03.2013 22:55:23 | Aťan

líbí

Tak jinak... už tohle píšu naposledy, protože nevím, jak jinak to napsat.. tatarsky vážně neumím.. ;) Každopádně... Hagride, tys nepochopil jednu dost podstatnou věc, kterou jsem se ti snažila vysvětlit, avšak marně... tak tedka pozorně čti, přemýšlej nad tím a poposedni si, protože už mě nenapdá nic jinýho než to, že si celou dobu sedíš na vedení... ale dost urážek, za to mi nestojíš... ;)
Píšu už takové tři - čtyři roky a za tu dobu jsem se setkala s nesčetnou kritikou, ale také s nesčetnou pochvalou, jen nejsem typ člověka, co by se tím vychloubal.. ;) Každopádně, kritiku přijímat umím, ale řekni mi jedno - Kde máš stále ty Tvé slavné argumenty? :)) Doteď jsem četla jen jeden a to ten rytmus... promiň, ale po napsání toho, že máš argumenty na A4, mi rytmus přijde jako ubohá výmluva.. ;) A ještě jedna věc, na kterou jsem málem zapomněla... ty prostě nechápeš, že psaní není o formě, ale o pocitech, dotyčného.. psát podle pravidel,není umění.. ;)
Další věc, která mi z Tvé strany přijde vhodná věku malého dítěte je ta, že si tady vymýšlíš to, jak jsem reagovala pomocí nadávek... Milý, zlatý - za to mi vážně nestojíš,mám taky nějakou svou hrdost a nadávat lidem přes internet - mi přijde opravdu ubohé, radši takové věci říkám do očí. ;) Navíc, člověk, co někoho zablokuje - je srab.. ;)
Takže když jsi tak dokonalý a bezchybný, tak jak se tu pretentuješ - pojď ven, ráda si vyslechnu Tvé názory... ;)
A Lilien? Teba asi ani nemá smysl komentovat vůbec.. jsi ženská bez názoru a přidáš se do chloumku,který má navrh, abys sis pohladila svoje ego, nebo co já vím.. ;) Takže promin, ale kritiku od hloupých lidí bez názorů také nepřijímám.. ;)

10.03.2013 22:54:29 | Krávolína

líbí

Několikrát jsem psal, že opravdu nemám problém vzít tě na kafe a vyřešit to z očí do očí. Dost možná bychom našli lépe nějakou názorovou shodu. Ale to by ses musela chovat pokorněji a slušněji. Zároveň jsi stále ještě nenapsala, odkud jsi.

10.03.2013 23:12:14 | Hagrid

líbí

Několikrát? Napsals to jednou, a pak už jsi nechtěl.. ;) Tys mi zas neodpověděl na tu Prahu.. ;)

10.03.2013 23:24:06 | Krávolína

líbí

Neodpověděl jsem. Tady totiž otázky pokládám já. Takže až napíšeš odkud jsi a bude to do snesitelné vdálenosti cca 200km, klidně můžeme zajít na romantickou večeři při svíčkách a u toho si nadávat do ouška.

10.03.2013 23:26:48 | Hagrid

líbí

Aha, otázky pokládáš ty... to je mi novinka.. ;) Otázky může klást každý.. ;) Nejdřív jsem kravka bez názoru a najednou romantická večeře..? Ehm, díky, kafe stačí bohatě.. ;) Možná právě ta Praha... ale to už ti moohlo odjít.. ;)

10.03.2013 23:31:54 | Krávolína

líbí

Víš kolik kravek bez názoru jsem už někam pozval? :D

Tak fajn, můžeš se mi v případě zájmu ozvat.

10.03.2013 23:35:58 | Hagrid

líbí

Nevím a nezajímá mě to, protože to samo o sobě svědčí o tvém charakteru.. ;) Každopádně,nečekej, že za tebou poletím, jak nějaká slípka... tys chtěl vědět, jaká ve skutečnosti jsem, takže.. ;)

10.03.2013 23:47:41 | Krávolína

líbí

Nikdy jsem se o žádnou kritiku nepokoušela chytrá slušná literko.

10.03.2013 22:57:39 | Lilien

líbí

Už ani nevíš, co píšeš.. jednou to že kritizuješ a že lidé od Tebe nedokáží přijmout kritiku a teď najednou nekritizuješ... tak si nejdřív srovnej v hlavě, co vlastně děláš, a pak něco piš.. ;)

10.03.2013 23:07:24 | Krávolína

líbí

Vůbec bych si nedovolila kritizovat tak bezchybnou literku pověstnou svou dokonalostí. Že neumí přijmout pouhé upozornění či bezelstnou radu, s tímto ani nesouvisí.

10.03.2013 23:14:18 | Lilien

líbí

To, jak tady reaguješ,jsou jen bláboly bez smyslů, protože Ti chybí argumenty.. ;) Snad ani nemá smysl na to reagovat...jak už jsem psala několikrát - jsem zapomněla na to, jak můžeš poznat člověka po internetu a ihned identifikovat jeho povahu...jak perfektně mě znáš ;)

10.03.2013 23:20:25 | Krávolína

líbí

Neznám tě a ani nechci, dík.

10.03.2013 23:21:48 | Lilien

líbí

Tak se nemontuj do věcí, o kterých nic nevíš, jen protože většina řekla.. ;) Pak se akorát divíš, že se do tebe někdo naváží, i když to tak ve skutečnosti není... ;)

10.03.2013 23:23:21 | Krávolína

líbí

Ničemu se ohledně tebe nedivím a o jakési bájné většině si nech zdat a raděj se nesnaž něco pochopit a statečně si mne zase blokni:);

10.03.2013 23:24:40 | Lilien

líbí

Promiň, ale pochopit Tvé myšlení, je asi nadlidský výkon pro všechny.. ani ho chápat nechci.. nějaký obrázek jsem si udělala a to mi stačí.. jen odmítám lidi soudit a okamžitě charakterizovat podle internetu tak,jak to děláš ty.. ;)

10.03.2013 23:28:31 | Krávolína

líbí

Já ti radila ať se nesnažíš něco pochopit:)))

10.03.2013 23:38:14 | Lilien

líbí

Nikdy jsem tě nesoudila a chápu, že mne nikdy nepochopíš za všechny:)))

10.03.2013 23:31:23 | Lilien

líbí

Prostě musíš mít poslední slovo, za každou cenu, i kdyby to, cos napsala byla největší blbost.. tak si to užij.. ;)

10.03.2013 23:36:38 | Krávolína

líbí

No to je tu všem velmi jasné ;)

10.03.2013 23:00:00 | Klaný

líbí

Aha. Proto se tu jakási kritika odmítá:)))

10.03.2013 23:01:30 | Lilien

líbí

Ale já neodmítám kritiku. Kritika je všem jen prospěšná. Taky kritizuji, protože si myslím, nebo jsem toho názoru, že můj názor by mohl být prospěšný. To nikomu nevyčítám. Já vyčítám to, co se děje až pak. Jestli chápeš :)

10.03.2013 23:04:15 | Klaný

líbí

Nepsala jsem to o tobě, ale v návaznosti výše.

10.03.2013 23:08:15 | Lilien

líbí

Jinak mi nic nevadilo, pouze jsem souhlasila s jedním názorem, zoufalá domněnka.

10.03.2013 22:45:46 | Lilien

líbí

No pouštěla ses do ní, jak krtek do díry. Nadávky, urážky...neříkám, že ona je v nevinně. Ale spolu-pachatelství, se taky někdy trestá ;)

10.03.2013 22:47:01 | Klaný

líbí

Pouze jsem dost slušně komentovala její urážky, když se vmísila. Nemyslím, že by v něčem degradujícím zaostávala.

10.03.2013 22:51:41 | Lilien

líbí

Ne - ona se nevmísila. Ona zastávala sama sebe a co napsala. Ty ses vmísila, ne? :)

10.03.2013 22:53:41 | Klaný

líbí

Vůbec jsem si dotčené dámy nevšímala dokud mne nezasypala urážkami

10.03.2013 23:00:05 | Lilien

líbí

souhlasím, nastaly tady v poslední době zvláštní poměry, kdy někteří jedinci považují urážky za kritiku, a někteří nekritizují vůbec, jen dogmaticky poučují o svém jediném správném pohledu na věc. a když slečna kritiku nepřijala, strhla se bouře urážek a nadávek. to taky o něčem svědčí. kritika má být psána s pokorou. přijdu, napíšu kritiku, a odejdu. jestli to autor přijme nebo nepřijme je jeho věc, ne věc kritika. na tom by hagrid mohl zapracovat, protože to evidentně pojal opravdu nějak blbě.

10.03.2013 22:28:51 | CCGREE

líbí

Já s tebou v podstatě souhlasím. Celé jádro věci vzniklo v tom, že jsem dotyčné slečně napsal kritiku a místo toho, aby ji přijala, začala se ohánět. To pak nemohla čekat nic jiného.. Já jsem alergickej na to, když někdo neuzná svou chybu. Každej máme svý přednosti a svý negativa, každej. Každej nějak vystupujeme, nějak se chováme, každej se snažíme si tak trochu přizpůsobit svět ke svému obrazu. To, že jsme tu na amatérském serveru je jasný, ale kde bychom byli bez kritik a lidí, co pod dílo napíšou názor? Já slečnu slušně upozornil, že mě dílo jednak nezaujalo, což může být ryze můj problém, avšak upozornil jsem ji i na chybnou práci s rytmem, a to naprosto oprávněně. To, že slečna nebyla schopna kritiku přijmout, za to nemohu.

Kritiku nepíšu ve snaze autora OČERNIT či snad ZNECHUTIT, ale ve snaze dotyčnýho nakopnout, aby měl motivaci se zlepšovat.

Tohle by si zdejší lidé měli uvědomit a učit se naslouchat názorům druhých
Dobrou noc.

10.03.2013 22:25:01 | Hagrid

líbí

Ano, kritika má nakopnout, ale ne každý je schopen pojmout ví než plochou chválu. Jinak dotyčné slečně už dřív vadilo pouhé upozornění na překlep:)

10.03.2013 22:32:57 | Lilien

líbí

Pod tohle se podepisuju.

10.03.2013 22:34:55 | Hagrid

líbí

Takže když to ona nepřijala, ryji dál a dál, nadávám, kopu, škrábu...tak se to dělá? :)

10.03.2013 22:34:32 | Klaný

líbí

Tohle je černobílý pohled, u každého je to jinak, ale zrovna ta poslední si prskáním nezadala v nejmenším.

10.03.2013 22:37:54 | Lilien

líbí

ale co to tady vykládáš, stačí si najet na diskuzi u zmiňovaného díla a každý má hned jasno.

10.03.2013 22:27:47 | CCGREE

líbí

Si najeď kam chceš, já shrnuju situaci.
NIKDO, opakuju nikdo, po mně nemůže chtít, abych od 18-letý holky poslouchal, že nerozumím poezii a de facto, že se kvalita měří podle věku.

To, co tady zabíjí zdejší poměry je ješitnost autorů.

Psaní je o tom něco publikovat v momentě kdy si člověk je autor jist, že to dílo je dobrý. Pokud si myslím, že dílo je dobrý, ale příjde CCGREE s tim že jako: "Hele vole, máš ty verše nekonzistentní a ve třetím řádku bych nahradil tohle za tohle" odpovím: "Díky za kritiku, zamyslím se nad tím" a nikoliv stylem: "Ty ***** co se do toho se*eš ty ****, vůbec nerozumíš poezii, jak si dovoluješ mi psát kritiku.."

Jedna z největších lidských předností je všeobecně příjmat kritiku i v situacích absolutní sebejistoty.

10.03.2013 22:34:19 | Hagrid

líbí

mimochodem..proč tedy blokuješ lidi, kteří ti tu kritiku chtějí napsat? měl bys nechat vyjádřit se i ty, kteří tě neuznávají, abys měl objektivní obrázek.

10.03.2013 22:39:56 | CCGREE

líbí

no ale tak přece reaguješ ty, vulgárně a urážlivě. tak mě tady neosočuj ze svých manýrů přece. no a jak můžeš v jedné větě napsat, že neuznáš názory osmnáctileté holky, když sám jsi dle tohohle svého měřítka takové ucho, navíc jak víš, holky dospívají dříve nežli kluci. jak jsem už napsal. ty si svůj názor piš komu chceš a jak chceš. ale srát se do někoho jen proto, že ten tvůj názor neuzná nesmíš.

10.03.2013 22:37:10 | CCGREE

líbí

Ano, pokud někdo neuzná názor, je to jeho boj. Ale pokud někdo neuzná názor způsobem rýpavým, tak končí.. Na každou kritiku se dá reagovat neutrálně a bez emocí. Každej si máme stát za svým názorem, ale pokud toto dotyčná činila i pod tíhou relativně pádnejch argumentů, to už je vcelku silnější kafe a jako reakci měla použít relevantní protiargumenty.

Já když jsem začínal, tak jsem taky musel poslouchat zkušenější. A když se mi dostalo konstruktivní kritiky, byl jsem šťastnej jak nukleární blecha, neměl jsem tendence dotyčnýho/dotyčnou poslat do prde*e, ale naslouchat jeho/jejím názorům.

10.03.2013 22:43:33 | Hagrid

líbí

ale ty si to fakt pleteš s něčím..nevím s čím. toto je diskuze, potažmo kritický prostor. ne ring. napiš svůj názor, a to ti prostě musí stačit. že tě někdo odpálkuje, nebo neposlechne, to je už jen tvůj problém, s tím se budeš holt muset naučit žít. takhle se sebevědomý kluk nechová, ale na to taky můžeš časem přijít. nic ve zlém.

10.03.2013 22:51:36 | CCGREE

líbí

Z druhé strany.. Je žádoucí, aby ta slečna byla chválena za toto dílo a tímpádem žila v tom, že tak, jak píše, píše dobře?
Není pro ni samotnou lepší slyšet i negativní názory, aby měla motivaci se zlepšovat?
Lilien v tomhle prostě má pravdu, jsou tu autoři, kteří jsou připraveni příjmout jen chválu.

Já chválou nešetřím, pokud mě dílo zaujme a má něco v sobě.

10.03.2013 22:57:50 | Hagrid

líbí

ale ne..to jsi nepobral. ty ten názor samozřejmě napiš. to je jedno jaký.
ale proč chceš, aby tě uposlechla? ty jsi prostě splnil, a je na ní, jak s tím naloží.. a právě to, že jsi to nedokázal unést vytvořilo dlouhé vlákno urážek.

10.03.2013 23:00:10 | CCGREE

líbí

To jestli přijímá jen chválu, o tom nic nevím, neznám ji stejně tak jako ty. Stojí si za svým názorem...stejně jako ty, když proti tobě zasáhne CCGREE. Pak si doargumentoval.

10.03.2013 22:59:28 | Klaný

líbí

Pod to se podepisuji já! ;)

10.03.2013 22:37:44 | Klaný

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel