také, byť zpožděně, gratuluji k prvnímu roku :)
ať se daří i nadále, ať je vždy o čem psát, spoustu snění, nejen ve spánku a za nocí, a ať se tvá tvorba i nadále jen vyvíjí a roste ;-)
30.08.2013 20:52:17 | Anjesis
Robin je mistrem slova,
jen bych svůj vjem
jeho slovy opakoval.
A přece.Jestliže zde mám spřízněnou duši v jisté míře zdvořilosti a míře pokory k jiným, pak ji spatřuji či podprahově vnímám v tobě Eliško.
Má poklona a přátelské pozdravy
zasílá Martin Kristián alias KudlankaW
28.08.2013 20:47:54 | kudlankaW
Přeji ti mnoho dalších úspěchů mezi literáky :)
28.08.2013 18:47:01 | Hoshi
Eliško, to je pro mě příjemné, být mladší než Ty (služebně na Literu), to se mi už často nestává, dík za tu možnost! ;-)) Tak Ti k tomu pěknému ročnímu výročí taky gratuluju! :-) Můžu jen souhlasit s Robinem, že Tvé účinkování tady je nesmírně sympatické a pokud se Ti to od jiných vrací, tak je to jen správné a spravedlivé... :-) A i za tu krátkou dobu, co tu jsem, pozoruju velký pokrok ve Tvé tvorbě, jak neuvěřitelně rychle vyzrává - tak jen tak dál a ať Tě neopouští ani chuť ani invence! :-)
28.08.2013 16:27:53 | Amonasr
tak rok tady..hm tak to už jsi skoro mazák;-) tak hodně další inspirace přeji a to další už přijde samo:-)
28.08.2013 15:33:04 | xoxoxo
Myslím, že obecně se dá uplatnit jedno pravidlo. Jak se ty chováš k lidem, podobně se budou chovat oni k tobě. A podle mých dojmů máš na dnešní mládež skoro až vybrané chování...a tak se ti to v dobrém vrací:-)
28.08.2013 15:29:09 | Robin Marnolli