Anotace: ...
Vážení Liteřané, vážené Liteřinky.
Pevně věřím, na tomto místě, v prostorách na Literu se bezpochyby nachází značné množství myšlenek. Některé z nich vzájemně souvisí, zatímco jiné ne. Existují do té míry jen pro sebe, do jaké souvisí jedna s druhou. Avšak ani jedna z nich není izolovaná, každá souvisí s určitými ostatními. Tu jsme si navzájem blízcí, ač neznám osobně nikoho z vás a ani vy mne ne. Věřím, jsme si blízcí ve snaze vyjádřit svůj vnitřní svět, a zároveň naše vidění světa mimo nás, pokusit se porozumět druhým, lidsky bližnímu člověku... :-)
Ač již sem téměř nechodím, uvědomuji si svoji sounáležitost s vámi se všemi, co sem vkládáme - vkládáte své texty plni naděje pro porozumění; i můj vděk vůči vám. U příležitosti svátků Vánoc a blížícího se Nového roku, prosím, dovolte mi popřát Vám požehnané dny ve smyslu radosti a vlídného porozumění. Děkuji.
Kdybych měla vyjevit své city
ponejprv opustím stezku osamělosti
vystoupám s pokornou žádostí k vrcholu v oblacích
půjčím si bílou a modř oblohy
poprosím slunce o zlatou nit
pak sestoupím dolů v údolí
pro vlhkost potoků a hebkost trávy
ulehnu pod dub pokrytý květy jabloní
nechám se povznášet vůní k hvězdnému krajkoví
a až se vrátím srdcem bohatší o poznání
v dlaních
nabídnu ti kousek nesmrtelnosti
lásky ...
Také se přidávám do davu přejících,ať ti chutná ta 18ka,okořeň si jí stezkou poznávání nových míst,kde lítat budeš radostí s nového bytí.
Drž se.
02.01.2018 15:44:07 | Danger
Vážení literární přátelé,
ze srdce Vám děkuji za Vaše vlídné zastavení pod mým textem, nesmírně si toho považuji a mám samozřejmě radost! :-)
Děkuji, přeji krásné dny.
Hel.
27.12.2017 07:39:19 | Helen Zaurak
.....Krásně se měj,Helenko......když to nedoputovalo k Tobě tam,tak
aspoň tady..............Ji./úsměv/....ať se daří Tobě i všem Tvým nejbližším...
28.12.2017 18:24:24 | jitoush