Anotace: Poslední zprávy o činnosti Nadačního fondu proti korupci Karla Janečka.
Co konkrétně fond vykonal v období červenec – říjen 2012:
Zveřejnil důkazy, které dokládají tunelování Nemocnice Na Homolce (NNH) a další související informace z doby působení MUDr. Vladimíra Dbalého coby ředitele NNH.
Podpořil protikorupční projekty v celkové výši přesahující 800 000 Kč, zejména pak:
• Transparentní volby 2012 občanského sdružení Naši politici, jehož cílem bylo dlouhodobé zvýšení informovanosti občanů o jejich politických zastupitelích i aktivizace občanské společnosti v regionech, kde proběhly krajské a senátní volby.
• Rychlé granty s protikorupční tématikou, které NFPK realizuje ve spolupráci s Nadací VIA. Rychlé granty chtějí povzbudit místní obyvatele, aby se aktivně podíleli na veřejném životě a hájili svá práva.
Provedl analýzu návrhů zákona o úřednících (ve spolupráci s Ekologickým právním servisem, Oživením a Transparency International) a zákona o financování politických stran (společně s Ekologickým právním servisem, Transparency International, Oživením, Zeleným kruhem a Inventurou demokracie).
Přijal několik set podnětů od lidí z celé České republiky, kteří se na NFPK obrátili jak osobně, tak e-mailem či telefonicky. (Více ZDE ve formátu PDF)
___________________
Na závěr přihodím od Karla Kryla "Znamení doby" - ZDE
.
tipy posílám panu Janečkovi..
našel jsem tam takovou pěknou myšlenku..
už tenkrát Karel Kr(á)yl VĚDĚL KAM TATO ZEM SPĚJE POD VEDENÍM ZVOLENÉ VLÁDNOUCÍ GARNITURY a když se teď dívá z nebeského balkonu musí blít na to co z naší krásné československé republiky zbylo..
18.10.2012 21:21:22 | poeta