Anotace: Povodeň Praha 2013 /...ostatní části ČR: http://krizovamapa.ceskatelevize.cz/reports
Hliníkové hráze pro Prahu stály miliardy, nasazeny měly být o půlnoci, stavět se začalo v 9.00 hod., do 15.00 hod. ještě na několika místech nedorazil materiál. Hostivařská přehrada měla být připravena, ale nebyla... :( Nechci rejpat, ale umíme rozeznat zodpovědnost od nezodpovědnosti?
Botič
Záběhlice
Je to strašlivej šlendriján - nejen pokud jde o tato preventivní opatření, ale hlavně zanedbání péče o vodní toky a o zemědělskou půdu. Je to jasná věc, na nic nejsou peníze ani politická vůle. A jsme zase tam...
04.06.2013 09:51:43 | Inna M.
Začínají vylézat informace, proč a kdo 11 let !!! zdržoval stavbu hrází, ve kterých šuplících státních úředníků to leželo, kdo marně čekal na úplatky a proto to nechal spát. Ta jména jsou po internetu dohledatelná - jen co opadne voda, doufám že od zoufalých postižených občanů dostanou aspoň po hubě, když už spravedlnost pokulhává.
04.06.2013 11:03:18 | Aťan
jj, zasloužili by...
a já si naivně myslela, že po poslední povodni je alespoň Praha zabezpečená, když se kolem toho tolik mluvilo
no...zůstalo zas jen u toho "mluvení"
04.06.2013 11:33:37 | Miriska
některé části Prahy se přeci jen podařilo uchránit, ...hlavně ty, kde mafie má rezidence :)
Z leteckých snímků je vidět, že by se mělo mluvit víc o mimopražských, mám teď v Pha dvě dcerky, proto jsem se na ni víc zaměřil :) v HK je relativně klid
04.06.2013 11:41:12 | Aťan
Dřívější "cherchez la femme" vystřídalo "za vším hledej peníze" - ta dávná poetika doby byla rozhodně hezčí...
04.06.2013 12:22:01 | Amonasr
...pokud nebyl zrovna mor, nebo nadržení a hladoví žoldáci netáhli naší rodnou vííískou... :)
každá doba má svá plus a mínus, asi je důležitý se správně narodit,
..začal bych tím, nenarodit se v záplavové oblasti :(
04.06.2013 14:08:29 | Aťan
To nepochybně... Ale kdyby se svět nechal více ovlivnit třeba magií žen místo magie peněz, určitě by i v těch záplavových oblastech bylo tak nějak bezpečněji... Zkrátka to, že dnes téměř všude rozhodují jen ti, co se modlí výhradně ke zlatému teleti, má za důsledek i všechny ty excesy, které s tím na první pohled třeba až tolik nesouvisejí - vracím se tak k Tvé poznámce o státních úřednících, co 11 let kvůli čekání na úplatky zdržovali stavbu hrází apod.
04.06.2013 15:08:30 | Amonasr