Ivo Rittig, Roman Janoušek, Jana Nagyová
Aktualizace 15. 6.: duo Rittig - Janoušek ZDE
Zatím prvních osm obviněných: vedoucí kabinetu premiéra Jana Nagyová, náčelník Vojenského zpravodajství Milan Kovanda, jeho předchůdce Ondrej Páleník a pracovník této rozvědky Jan Pohůnek. Zadrženi jsou i bývalí poslanci ODS Petr Tluchoř, Marek Šnajdr a Ivan Fuksa a bývalý náměstek ministra zemědělství Roman Boček.
Aktualizace 15. 6.: Soud uvalil na Nagyovou vazbu, rozhodnutí ovlivní Nečasův osud, Zeman naznačil přání o demisi vlády - ZDE.
Jo, sledujem to, neboj. Na Nagyovou jsem měla nejvíc spadýno. Hlavně, aby jim to tempo vydrželo.
15.06.2013 16:11:52 | Inna M.
..držím jim palce, až mně klouby bělaj. Hlavně aby se nezačalo střílet - bylo by dost mrtvých na obou stranách.
Je zajímavé sledovat, co se o ČR píše za hranicemi. Takový policejní zátah na politiky žádná země nezažila :D Zvažuje se žaloba i na Nečase, ale na pozdější dobu.
15.06.2013 16:53:12 | Aťan
V porovnání se zahraničím u nás snad nejvíc bují korupce - tak 1/2 korupčníka na l obyvatele:))
Nečase teda žádná škoda nebude, byla to dosud slabota.
15.06.2013 17:30:36 | Inna M.
..souhlas. Zatím to byla slabota od všech vlád, kam mně paměť sahá, ..zloději a řiťolezci se měli nejlíp, což je smutný. Poctivý podnikatel či zaměstnanec neměl a nemá na růžích ustláno.
15.06.2013 18:06:35 | Aťan
Pokud se vše povede a vláda padne, budou jistě chybět vyšetřovatelé dalších průserů politiků. Vždyť v politice na kdekoho platí, že dělá jen to, co se mu vyplácí. Takže přijímá taky úplatky, ať už peníze, trafiky nebo jiné výhody.
A tak se asi můžeme "těšit" na spuštěnou lavinu. Když ne, budou muset slušní lidé houfně emigrovat. :-) nebo :-( ???
15.06.2013 08:57:04 | Zasr. romantik
čááááu romantiku, konečně vykoukla stará garda :-)
Nejde jen o výměnu vlády, vyměnit špinavce za stejné, nebo ještě horší špinavce, ale HLAVNĚ jde o nastavení demokratických pravidel a umět tato pravidla po státní správě důsledně vyžadovat. Hodně v tomto pomáhá VPK, NFPK atd.. především Rekonstrukce státu, viz:
http://www.rekonstrukcestatu.cz/cs
15.06.2013 09:07:20 | Aťan