O násilí

O násilí

Anotace: O násilí, muj názor na násilí ve světě

Víc než úvaha, je to spíš můj pohled na věc nebo názor. O násilí Proč by se měli lidé chovat jako zvířata? Nesouhlasit se přece dá i jiným a účinnějším způsobem než fyzickým. Důvody násilí bývají často omlouvány, ze jsou pro dobro. Ze jsou pro lidi. Že jsou aby nás lidi ochránili. To vysvětlete vdovám, jejichž manžel zemřel v bitvě nebo dětem jenž nebudou mít otce. Nikdy nejde o lidi. Lidi jsou na posledním místě. Jde o to aby se ti nahoře měli dobře. Býval jsem stejný, neuměl jsem prohrávat. Ale kvůli mě, nezemřeli stovky lidí, když se snažili prosadit moje názory na bitevních polich. Každý občan svého státu by si měl uvědomit, jak se jeho nadřízený či zástupce jeho vlastního státu chová. Neměli by jsme mít děti za své vůdce. Měli by jsme mít chytré a uvědomělé lidi, kteří vědí co chtějí pro náš lid dokázat. Vojáci samotní by si měli uvědomit, jestli nejsou jen loutkou, jen obětí jejich vlastního vedení. Nejste obětí lidu. Vaše smrt, nebo nepřítel, kterého zabijete není něco, co by pomohlo lidem co hladoví, nepomůže to lidem, kteří nemají domov. Nepomůže to tam, kde není elektřina, ani tam jde jsou potopy ani tam, kde lidé umírají i na nemoce.. Které jsou u nás běžné. Pomůže to jen vám, vašemu egu a egu vašich vůdců, myslíte si, že to děláte pro dobro. Pravdou je, že to děláte pro sebe.

Autor Mír v duši, 06.03.2018
Přečteno 918x
Tipy 10
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, NothingAll, Rebejah, Frr, Lighter
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Násilí je ošemetné téma. Je težké se udržet ohledně téma “násilí” objektivní. Dříve nebo později je člověk zaškatulkován buď na stranu lidí, snažící se ze světa udělat pohádkový svět a nebo na druhou stranu teoretických tyranů a tahle úvaha nebo spíše názor je napsána přesně jak by měla, objektivně a nespadá ani k jedné ze dvou skupin :-).

26.11.2018 00:15:35 | NothingAll

líbí

nádherné! Ze srdce souhlasím s každou větou, války a tak jsou svinstvo, i když na druhou stranu kde bysme bez nich byli? Jen za minulé století se díky válkám pozvedla technologie a tak vůbec, nebo ne? tohle je zase můj názor na věc...

09.11.2018 22:17:03 | Rebejah

líbí

Díky.. Je pravda že postup je úžasný během válek. Ale za miliony lidských životů to nestojí

09.11.2018 22:28:45 | Mír v duši

líbí

to je pravda nesporně druhá a naprosto nevyhnutelná stránka věci...

09.11.2018 22:31:09 | Rebejah

líbí

Jasan no

09.11.2018 22:41:08 | Mír v duši

líbí

Tak jsou asi různé druhy násilí, různé formy. Války jsou asi taky z různých důvodů. Všechno mi to připadá moc složité, teďka.
A když vezmeme např. jen to, že se lidé slovně napadají. Stane se to raz dva. Proč? Třeba jen, že každý hájí svoji pravdu. Dá se tomu zabránit? Asi těžko. Samozřejmě sebeohavnější skutečný důvod musí být maskován nejlepšími morálními úmysly...

07.03.2018 21:51:45 | ewon

líbí

díky, čekal jsem spíš hate abych řekl pravdu :p

jsem mile překvapený, že je můj názor akceptován né-li podpořen. A to i když jsem pravděpodobně o dost mladší než ostatní tady!

Díky!

08.03.2018 18:13:42 | Mír v duši

líbí

já osobně si tyhle dilamata vůbec neumím představit. Teďka jsem někde čet, že Šimon Pánek, říkal, že mladý jsou vcelku informovaný, ale jsou neschopný co se týče akce.

Zase si nejsem jistej ani tou informovaností, ale za sebe říkám, že maximální akce je jít k volbám a jednou za x let demonstrovat. To není moc velká angažovanost.

Nejblíž antimilitaristický akci byl radar v Brdech, ale v tý době mi to asi bylo jaksi jedno. (a zas by mohlo být polemické zda demonstrovat proti nebo pro, ale to už jsme u té informovanosti.)

10.03.2018 12:30:32 | ewon

líbí

Jedna věc je hate, druhá nesouhlas. :-)
Já když už tak spíš opravuju, nebo polemizuju. Svět bez násilí je hodně daleko... Nicméně rozlišoval bych to zhruba na: 1) násilí nemá žádný pozitivní výsledek. 2) pro někoho má pozitivní výsledek. Druhá část je pak morální oprávněnost. Nechci to zbytečně moc pitvat. Např. 1938 (nebo 39 přesně si ty roky nepamatuju). Měli jsme se bránit? Prakticky bychom nejspíš prohráli za 3 týdny. Mělo to morální smysl? Mělo by smysl prohrát? Nerad bych to rozhodoval. 1968 - tady to šlo asi ještě méně. Měli jsme něco dělat nebo jsme měli počkat? A asi by se našli méně významné příklady.
Z jiné strany: domácí násilí. Já ty čísla neznám, ale jsou mnohem větší než bych čekal. Šikana... atd...

10.03.2018 12:21:36 | ewon

líbí

Dobrá úvaha, bohužel lidé jsou mentálně horší než zvířata a zvýšené konkurenční násilí je základem kýženého pokroku. Jen pro ego vítězů, samozřejmě.

07.03.2018 11:59:54 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel