O Zakleté Rybě

O Zakleté Rybě

Kdysi žila krásná žena jménem Afrodita, byla to bohyně lásky, která dávala rady zoufalým ženám a mužům, kteří si nevěděli rady, jak si najít pravou lásku! Jednoho dne přišla k Afroditě zlá kmotra jménem Josefína která chtěla poradit, jak se má zbavit svého manžela a najít si pravého muže! Afrodita řekla Josefíně, že si nesmí najít jiného muže, když má svého stařečka. Josefína se rozzlobila a mávla zakletým proutkem a s Afrodity se stala ryba! Zakletá Afrodita byla strašně zoufalá. Jediné vítězství by bylo, kdyby přijel opravdový princ, políbil Afroditu a z Afrodity by byla opět krásná rádkyně! Afrodita o nikom nevěděla, kdo by jí mohl zachránit, a tak to pokračovalo asi 10 let. Jednoho dne kolem zámečku projížděl princ Bajaja, který slyšel kuňkání v nejvyšší komnatě, a tak se rozhodl prosekat se do nejvyšší komnaty, aby věděl, co tam kuňká. Prosekal se a otevřel dveře a tam viděl smutnou žábu, která si lámala hlavu. Políbil ji a ze slizské žáby se stala opět nádherná Afrodita, která byla velmi vděčná princi Bajajovi. Za pár let se konala obrovská svatba a Afrodita byla velmi šťastná.
Autor Vačičanda, 10.01.2009
Přečteno 858x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

:Dgooooood

10.01.2009 12:14:00 | Vanesska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel