O princezně Třešni a princi Angreštu

O princezně Třešni a princi Angreštu

Anotace: Tady je jedna taková zajimavá pohádka,která se opravdu někdy podobá i lidem...je v celku vtipná užijte si to.. =)

Jednoho červeného třešňového dne se princezna Třešeň rozhodla ,že si vyjde na procházku se svým milovanýcm koněm s červenou dekou na zádech,s červeným sedlem,uzdou a třmeny.Její kůň se jmenoval Mr.Třešínka.,,jeď můj milovaný oři!jeď!"řekla.když se její koník rozcválal málem princezně upadl strevíček a jak jinak než červený.Když koním zrychlil ještě více opravdu jí ten střevík už upadl a čirou náhodou jel za ní na koni princ Angrešt.Ten měl zase všechno zelené.Zelený plášť a koně se vším zeleným.Ale jeho kůň se jmenoval Mr.Angríštek.Jako zdatný princ s koně seskočil a červený střevíc vzal.Když zase naskočil na koně dohnal tryskem princeznu a střevíček ji podal a zasunul na nožku.,,oooo!!!děkuji ani jsem si toho nevšimla!"odpověděla pyšně.,,to nic nebylo však já jsem ještě dodnes ten nejlepší,nejchytřejší,nejúžasnější,nejhezčí a nejmoudřejší princ všech dob."vychloubal se zase princ.,,no,no,no abyste to s tím chválením moc nepžehnal!" odvětila princezna a odklusala jemným klusem k louce ke studánce kde vždy dá napojit koni vodu.Ale princ byl takový náfuka ,že okamžitě začal tryskat se svým koněm aby byl u studánky co nejrychleji.Když dotryskal a dojel ke studánce sotva chytal kůń i on dech.5 minut se vydýchával a do té doby přijela v klusu princezna v klidu nechala napojit svého koně a zase odklusala směrem k zámku.,,no to jste se moc princi neukázal!HAHAHAHA!začala se smát.A aby ukázala ,že taky něco umí začala tryskat tak rychle že málem spadla.Její kůň nabral síly z úžasné studánky a zrychlil do dostihové trysku na který princezna nebyla zvyklá.Kůň tryskal směrem k zámku ,ale princezna spadla.Princ angrešt nechal napojit svého koně a bleskurychle uháněl k princezně.Co se stalo?Že by se jí zeptal co se stalo?Ne!Podíval se na ní a řekl,,to nic není!nemáte padat!Teď se směji já HAHHAHAHAHHAA!"ale její kůň se mu líbil tak začal tryskat ke koni od ní chytl ho za otěže a a pomalu došel krokem k třešňovému zámku.Koně uvázal a řekl králi.,,Králi vaše blbá dceruška T5ešeň spadla z koně u studánky jeďtě za ní na tomhle koni.Je rychlý.Naschle!"a odcválal ke svému Angreštovému zámku.Král zatím poslal posly k princezně ,ale ta byla úplně v pořádku šla totiž pak pěšky.Když dorazili posli ,nasedla princezna do kočáru a dojela domů.Cestou potkala prince Angrešta a řekla:,,tak zítra princi si dáme závod!"a kočár zrychlil že princ nestihl odpovědět.Zítra se slavný závod utkal.Ale obadva dojeli úplně stejně.Princezně se splašil po závodě kůň když zrovna chtěla slézt ale spadla princi do náručí.A princ řekl:,,nechtěl jsem si to připustit princezno ale miluji váa!".....,,já taky princi!"a druhý den byla nárámná a krásná velká svatba.A po roce pak měli děti a tak vznikl nový druh TŘEGREŠT....:D (TŘE=šeň,an= GREŠT)
Autor papule, 22.04.2010
Přečteno 818x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí