Anotace: Breptací:-)))na dobrou noc
Až dojdou síly,
až zklame milý,
až ztmavne den
a noc svůj sen
pod spektrem duhy,
přestane snít
život si sváže
zas šťastnou nit
a přijde druhý,
s kým zase začneš lehce
skutečně žít..
08.04.2011 20:50:00 | Pevya
az budu na pokraji sil..
az budu zmatoreny..
az prijde chvilka..
kdy bych jen tak zil..
zajdu za Culikem..
snad dockam se zmeny :)))
06.03.2011 07:26:00 | Bean
Od dob Culíčku co Tě znám
flintu do žita bych nehodila
pro povzbuzení k Tobě chodívám
a tak ty jsi má životní víla :-)
17.01.2011 09:08:00 | Iv
:)))To je Culík rád, že šel zrovna Marďa okolo, flintu si nech u sebe:)).
Yendas-děkuji za milý komentář a přeji hezký čas:)
12.01.2011 16:58:00 | CULIKATÁ
Nejen v pohádkách se vyplácí neházet flintu do žita. Na literální tvorbě se mi nejvíce líbí, pokud mají své myšlenky. A tady u tohoto díla jí vidím :-)
12.01.2011 12:29:00 | Yendas
Děkuji Dáši a Jani za milá slůvka a přeji usměvavé dny všem:)).Jani,mám radost, že je lépe a více písnu vzkazíkem:).
12.01.2011 04:43:00 | CULIKATÁ
Culkíčku nádhera st, děkuju za milý komentáře u mě u básní a omlouvám se zároveň za mou docházku, ale můj blog mě scela pohltil a mě na jiné věci krom grafiky pomalu nezbývá čas, ale nevím, zda máš odkaz, aby ses podívala, zvedla se mi i návštěva a sice jsou blogy co mají větší, ale pro mě je obrovská a já nestíhám nic a že nestíhám literu mě mrzí nejvíc, ale ani neskládám teď moc takže tvořim obrázky :-)
11.01.2011 22:26:00 | Labanda
Dojímáš mě, CULÍČKU, kéž směla bych Tě potkat a ty, jako kouzelným proutkem daruješ lektvárek, já tajně jej uvěřím osůbce, která bolestě a nešťastnosti tropí jiným hlouposti a bolesti... lektvárek na duši, by přestala plakat, na srdénko, by znovu začalo mít rádo jak ju samu, tak druhé, na myšlenky, by se přestal točit ten vír, usadily se a začaly chápat, jinam směřovat, na tělo, by se mu vyjít chtělo, udělat už ten krok a konečně se sejít. :o) To su ale naivka, že? :oD Tvé dílko mě učarovalo. ST!**** jako vyšitý.
11.01.2011 06:32:00 | NikitaNikaT.
Děkuji Květí, já si ji vybreptala ani nevím jak:-))), prostě je zase ubreptaná jako já:-)))
10.01.2011 21:34:00 | CULIKATÁ