Co bylo dál?
Anotace: Zazvonil zvonec, pohádky je konec. Ale co bylo dál?
1) Karkulka
Vlk byl poražen. Chtěl se napít, ale tím, že do něj zašili kameny, tak byl moc těžký a spadnul do studně. Konec. And they lived happily ever after. To nikoho nenapadlo, co bylo dál? Chudák vlk spadnul na dno studně, chudák se tam možná utopil a nikoho to nezajímá? Vždyť tak voda potom nebyla k pití! A vezmeme-li v potaz, že na celou vesnici v té době připadala 1 studna, tak celá vesnice pak pomřela žízní, v horším případě na nemoci způsobené kontaminací vody??? Vždyť v čem se ten vlk válel! To mi připomíná - Karkulka a babička z toho taky nemohly vyváznout bez jakýchkoliv následků. Jestli nááááhodou taky nedostaly vzteklinu! Ale to se samozřejmě dětem nevypráví, co? Skoro si říkám, že je škoda, že se neujmuly Cimrmanovy pohádky - například roztomilý Kašpárkův hrobeček...
Taaakže - co se dělo dál? Je to prosté. Karkulka a babička musely do nemocnice - kvůli vyšetření, jestli nemají vzteklinu. Myslivec tam musel taky, protože ho babička v šoku (a jistě také v návalu vzteku) kousla do levé ruky, když rozpáral vlkovi břuch. V nemocnici zjistili, že Karkulka je těhotná. Babičku málem trefil šlak, tak si jí tam taky na pár dní nechali, pro jistotu. A co myslivec? Místo, kde ho babička porafala se zanítilo a začalo ošklivě hnisat. Nasadili antibiotika a milý pan myslivec si taky musel pár dní poležet. Ovšem měli štěstí - mezitím se totiž půlka vesnice otrávila v důsledku kontaminované vody z mrtvého vlka na dně. Studny.
Oblast byla uvedena do přísné karantény. Ikonografové zaznamenávali událost ostošest. Vše jsme mohli vidět v bulvárním plátku No amen!. Nakonec se po 3 měsících mohli lidé vrátit zpět. Ale stále neměli dobrý pocit, když pili vodu.
Přečteno 1130x
Tipy 2
Poslední tipující: drsnosrstej kokršpaněl, C.alwen
Komentáře (4)
Komentujících (4)