L & N, 3

L & N, 3

Anotace: 3. pokračování... Snad se bude líbit.

2.
Láska a Nenávist

Mary:

Milý deníčku,
myslím si, že

Mirka:

,že jsme každá jiná, ale přesto

Mary:

přesto jsme nejlepší kamarádky. Jen kdybych nezjistila, že

Mirka:

, že jsem Nenávist.

Mary:

, že moje babička Elvíra byla Láskou. A já jsem také Láska.
„A víš, kdo je Nenávist?“ zeptala jsem se. „Třeba ji znám.“ mínila jsem zamyšleně, ale maminka mi odpověděla: „Víš, Mary, Láska a Nenávist se zřídkakdy setkávají, protože jejich úkolem není bojovat proti sobě jako dobro a zlo, nýbrž udržovat tady na Zemi rovnováhu, o které jsem již mluvila, pamatuješ? Je to jako smrt a život. Muž a žena – protiklady. Bez života by neexistovala smrt, bez muže život. Ale nebýt ženy, život by taktéž nevzniknul. Proto je každý jedinec, každý nový přírůstek nepostradatelný a nenahraditelný.“ když Markéta dokončila svůj proslov, usmívala se na mě. Tak líbezně, tak mile, že jsem na okamžik nepochybovala, že i ona byla Láskou a že i moje dcery budou Lásky.
„Ale znáš Nenávist?“ nenechala jsem se přesto odbýt.
„Ano. Jmenuje se Mirka Vlásková. Rodina Vlásková je již odnepaměti rodinou Nenávisti. Radši, když se s ní nebudeš stýkat, Mary, rozumíš?“ zvedla matka obočí, zatímco já jsem na ni zděšeně koukala. Mirka?! Tím myslí moji nejlepší kamarádku Mirku? Polkla jsem.
Poprvé ve svém životě jsem si pomyslela: Ach můj Bože, já nenávidím Lásku!

Mirka:

Unaveně jsem klesla na postel a zhluboka dýchala.
Celý den mě doprovázel hlas TÉ, rušil mě, radil mi, co mám a nemám dělat a když jsem neposlechla, začala hrozně ječet. Snažila jsem se JI z hlavy vytěsnit, ale bylo to, jako kdybyste po životu chtěli, aby nepotřeboval kyslík – nemožné.
Ale tomu už je konec.
Zazvonil mi mobil. Bleskově jsem ho zvedla.
Mary.
„Ahoj, Mary,“ pozdravila jsem co nejvíc zvesela, ale marná snaha. Stejný případ jako život.
Autor Monica., 22.04.2010
Přečteno 464x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel