Anotace: Ať žije olympiáda z ČJ. Téma - moderní Popelka, děj v 21. stol., 25 - 30 řádků (dost málo). Snažila jsem se to pojmout jinak než ve všech těch filmech, až z toho vznikla takováto šílenost. Snad vám vyloudí aspoň malý úsměv na líčku :-).
Anne Leyd: Moc děkuji za tak úžasný komentář. Jsem moc ráda, když se líbí :-).
Adrilus: Děkuji za chvály :-).
Pomalu se snažím psát pokračování, ale jde to ztěžka, bojím se, že už nebude tak peprné, ale zkusím :-).
22.07.2011 14:07:00 | Berry
Nádherné moc se ti to povedlo! =0) Konečně někdo, kdo "Popelku" umí tak senzačně napsat do stylů puberťáků! =0) Výborné! =0)
15.06.2011 11:26:00 | Adrilus
Hezké, perfektní, konec byl super :) myslím, že moje mamka, která Popelku miluje, by asi jen třeštila oči :D Mě se to však líbilo, prostě dnešní doba ;) ST!
17.01.2011 20:36:00 | Anne Leyyd
Danger: Tož, my se domluváme individuálně, takže pokračovíní visí na Tobě ;-). A zbytek jsme si taky napsali :-D.
23.12.2010 21:44:00 | Berry
Yendas: Děkuji :-). Někteří vyčítají poslední větu (moc rychlý princ), ale já si celkem stojím za tím, že v reálu by ta věta byla úplně jiná (rychlejší). Tak tato je pohádkovější ;-).
CULIKATÁ: Ano ano, proto mám ráda pohádky ;-).
Jiná: Určitě nene, vzhledem k Tvým myšlenkám v básničkách... :-) Nechodím do Olomouce, ale na postup to nestačilo, první nepostupové místo :-D, takže třeba zase příště ;-) (škoda, že se neví, jestli jsem vybouchla na tomto nebo na teorii, ale viděla bych to na tu teorii :-D).
21.12.2010 19:16:00 | Berry
Zajímavě pojatá Popelka...
Poprala jsi se s tím dobře,jen asi vlastní zkušenosti chybí :-)
Pak cítím ve vzduchu pokračování,jinak pohádka bez hapyy endu...
No a tam bych prosil moderně převedené 3oříšky... :-)
21.12.2010 19:16:00 | Danger
Tyjo...taky jsem asi před dvěma týdny psala olympiádu a tutéž slohovku...A mám to úplně jiné a teď když jsem četla to Tvoje bych řekla, že naprosto hrozné ;) Tak ty to vyhraješ, máš to moc povedené :-) A nechodíš do školy třeba do Olomouce?
21.12.2010 18:55:00 | Jiná
Popelka se zamilovala a cítila, že potkala někoho, komu na ní velmi záleží:)
21.12.2010 17:21:00 | CULIKATÁ