Anotace: Po dlouhé době zase nějaký příspěvek:-) Kdo chce, ať čte. Když tak nějaké komenty please, nebo aspoň procenta:-) Předem moc dík, že jste mi věnovali aspoň trochu času:-))
Skvělé, samozřejmě. Pokud je třeba vůbec ti to opakovat. probouzíš dávno svědomím zapomenuté choutky, dávno zatlačené touhy, které v sobě každý má. V tom je poutavost tvých příběhů.
19.06.2007 13:22:00 | kuna, crimson moon
Škoda toho konce, to že je všechny povraždila...to se mi nelíbilo. A to že nebyla satanistka jsi rozhodně rozvést měl vzhledem k tomu, že takhle čtenář získává dojem , že autor neví, že gothic nerovná se satanista. A i když já, alespoň co se v tomhle týče, patřím mezi normální lidi, githici mě tak nějak fascinují hlavně co se týče jejich úchylek a "víry" a jsem rád, že se hlavní hrdinka místo žiletkou řezala nožem, těch žiletek je na literu ažaž :-). Já bych si přál jen trochu mystičtější věc. Ale naspané to je dobře.
23.03.2007 19:19:00 | Walome
Jo,je to pěkně napsané,napínavé...Ale je fakt,že jsem čekala,že z toho vyleze něco tajemnějšího...Jinak,ale fakt dobrý:o)
14.02.2007 12:41:00 | Kissulka.XXX
Abych pravdu řekla, nečekala jsem, co z toho vyleze... :) Ale jak se v ní probudilo zvíře a zabíjela všechny kolem sebe,... prostě mě se to líbilo! :)
18.12.2006 18:57:00 | Mademoiselle Drea
Dobře, za chybu v anotaci se omlouvám:-) Ten námět, to mě jen tak napadlo, jsem chtěl nějak ukázat, co lidi považujou za "satanisty". Jinak hlavní hrdinka neměla býti satanistkou (gotička, mohl jsem to více rozvést) a Beltain je o mnoho starší než naši novodobí wiccané (nedá se jim však upřít, že se snaží alespoň jakš takš udržet staré tradice a povědomí o hermetických naukách:-)))
07.11.2006 10:56:00 | Dorimant
Hmmm...pleteš si trošku satanisty s wiccany a naopak. Beltane? To je wiccanský svátek.
07.11.2006 10:38:00 | Isabella Monvoisin
Nebudu popírat, že mě tvoje povídka přitáhla díky názvu, ale popravdě řečeno mi něpřijde úplně vhodně zvolený, vždyť tu máš samé Satanisty :). Ale jinak se mi to líbilo. Děj, pravda, nic moc, ale to je jediné (kromě tedy toho názvu) co bych mohla vytknout :)
06.11.2006 18:13:00 | Eylonwai
Daniel mě zase předběhl, nemám co bych dodal. Snad jen že v anotaci máš překlep a chybu. (tedy pokud si nemyslíš, že by tvému dílku věnovaly čas jen osoby ženského pohlaví ;-) ).
06.11.2006 12:29:00 | Chocholoušek
Něco podobného už jsem tu četl. Nebylo to vůbec napsané špatně, ale ten motiv byl tak nějak jasněj už předem. Zápletka jak by smet a tak mě to vlastně vůbec nepřekvapilo a působilo to jako slohovka ze školy.
Psát umíš a tak si najdi pořádný námět, aby měl dobrou zápletku, překvapivé rozuzlení, nečekanou pointu a nějaké to ponaučení na závěr. To mi tady trošku chybělo.
06.11.2006 12:02:00 | Daniel S.