Válka část 01-odjezd
Anotace: něco jako pokus o vojenskou povídku...
Opiram se o humvee a dokuřuju luckynu. slunce mi svítí do obličeje a oslepuje mě. potáhnu si z cíga a stáhnu si helmu víc do obličeje. všimnu si postavy která se pomalu přibližuje ze začátku konvoje. do obličeje mu nevidim ale podle chůze poznávám sergeanta ,,Boba,, Hartinka. potáhnu a zahodím nedopalek. Bob uz je skoro u me. ,,Tak co Dejve? zkurvený vedro, zkurvená země a o tom slunci ani nemluvim." položil si kvér na kapotu, vytáhl láhev a napil se. ,,Teplý jak chcanky. Chceš?" a natáhl ruku s lahví. ,,Ne dík." Bob se podíval na hodinky a naznačil že už za 7 minut vyrážíme. kejvnul jsem hlavou a zapálil si další cigáro. ,,Jo Dejve málem bych zapoměl. ve velitelskym stanu se probíralo tvoje povýšení na pfc." potáhnul jsem a vyfoukl kouř. ,,Hmm." Bob se na mě tázavě podíval ale mlčel. vyndal jsem z kapsy dopis a podal mu ho se slovy ,, Přečti si ho ale vynech si poznámky typu je mi to lito a podobně" serža otevřel obalku a vyndal z ní list papíru. rozložil papír a z něj vypadl snubní prsten. podíval se na mě. ,,To ani nemusím číst. asi vim co tam bude." podal mi obálku zpátky. ,,Jo. potkala ňákýho podnikatele. prej jí nebavilo usínat v prázdný posteli a strachovat se o mě. to se prostě stává." Bob přikývl, natáhnul se pro kvér. ,,Je čas. tak nasedat" típnul jsem nedopalek a nasedl do humvee na místo řidiče. kvér sem si hodil do úložnýho prostoru, kde byly naskládaný bedny se zdravotnickým materiálem kterej sme měli odvest do vzdálené nemocnice.
nastartoval jsem a pomalu se rozjel. ,,Tak jedem"...
Komentáře (5)
Komentujících (5)