Anotace: Když se někdo ocitne ve špatném čase na špatném místě, ale narazí na správného člověka.
Milý pane mapato, tuhle povídku jsem psala na téma "Jak se v dnešním světě mají upíři". Kdysi jsme si s partou kamarádů dávali taková trochu praštěná témata a do dvou dnů bylo nutno je zpracovat. Uznávám, že pro nezasvěcené čtenáře to může být trochu chaotické. Díky za komentář a přeji vše nejlepší. Moc zdraví Daniela
11.01.2021 20:01:50 | danaska
milá Danielo,
moc tomu sice nerozumím
tomu ale nevěnuj prosím pozornosti své
to stává se mi častěji v blaženosti mé
přesto ale oceňuji Tvůj styl
ten vždy ze všech stylů na prvních místech byl...krásný den, milá Danielo...m
11.01.2021 10:33:18 | mapato
No, nevím, jak bych pokračovala - možná už by to nebylo tak humorné, kdyby se Svatava a Drak k něčemu rozhodli. Ale díky.
12.12.2019 20:28:30 | danaska
Ten Tvůj věk... to jako fakt? Nepíšeš podle staré osnovy a máš mladého ducha. Je i vidět, že máš hodně načteno. Bohatou slovní zásobu a moc povedené dialogy. Rád jsem přečetl.
19.02.2019 19:33:49 | šerý
Děkuji, za komentář. Vlastně ani sama nevím, jak to s Drakem a Svatavou dopadne. No, zatím nám snad od nich žádné nebezpečí nehrozí.
11.01.2019 17:20:02 | danaska
Krásná fantasy povídka, čtivá s plynulým dějem a zakončením nabízející pokračování. Tipuju!
11.01.2019 09:44:20 | premek
Máš čtivý styl. Fantazie ti diktuje přes rameno, někdy překlep, ale to dělám taky.
Měj se hezky a piš ať máme co číst, klekl mi net tak k jednomu tvýmu dílku názor zmizel,
přeji ti pravou pravdivou něžnou lásku, která je čistá nádherná a nekončí ani smrtí
20.02.2009 23:33:00 | Lady L
Děkuji za komentáře a ST :) po doporučení jsem se mrkl a chválím supertipem ještě přečtu další a nějaký ten komentář se tam najde.
^JoHoo^
04.02.2009 19:33:00 | Johoo
Tak moment...
"Záhy zjistil, že se dokáže, i když s jistými potížemi, proměnit ve vlka a v téhle podobě lovit. Nešlo mu to příliš, ale na třetí pokus dostal zajíce.
A pak potkal Svatavu. Napřed měl dojem, že vidí panoše, ženu by v podobném oblečení rozhodně nehledal.Ale ani v krásných šatech by nepatřila k těm, které by ho dříve okouzlovaly. Byla hubená, nečisté pleti, krátkých oškubaných vlasů. Ale byla zábavná. Říkala podivná slova jako "frajer", "diskoška" a "mejdam". Nebála se ho, ani se nestyděla, spíš mu přišlo, že se vysmívá.
Začal jí chvástavě líčit ryk bitev, krásu vítězství, prozradil jí i mnichovu kletbu. Oslnil ji ale až proměnou ve vlka.
"Ty jsi fakt upír?" řekla a v hlase jí konečně zazněl obdiv. Pak ale následovala vcelku logická otázka. "Budeš pít lidem krev?"
Já si vždycky myslela, že upíři a vlci jsou v podstatě protiklad a ne jedno a to samý (teda spíš upír × vlkodlak, ale stejně...)
A tak celkově tam máš hodně zmatek, třeba i v tom, že v textu je z vlka najednou pes... nevím, no..
Ale formou to není až tak špatný. Nápad jako takovej určitě stojí za to. Promiň za mojí kritiku, já sice píšu strašně, ale já jsem Ti to prostě napsat musela..
18.01.2009 17:02:00 | Albertinka
Udělala jsem výjimku a zabrousila jsem k tobě na povídku. Nádhera - bez přetvářky. Bóže jak ty umíš vyprávět. Neodtrhla jsem se, až na konci.
Máš citlivou dušičku, velkou představivost a schopnost to ztvárnit. Já bych se vyjadřovala v holých větách. (Takže pro sebe raději volím složitější tvary - básně)
Zdravím a přeji hodně úspěchů !
13.06.2008 12:05:00 | Marfuša
To je fakt, králíci a slepice se chovají. Ale jsem velkoměstský člověk a tak mám v chovu domácích zvířat mezery. Díky za upozornění.
21.05.2008 17:07:00 | danaska
Tak tohle je fakt supr a dobře napsaný. Jen bych měl jednu výtku a sice, že králíci ani slepice se nepěstují, nýbrž chovají. Super tip.
06.05.2008 16:07:00 | Rick