Anotace: drobný pokus o vylepšení pověsti, dávejte supertipy
Sbírka: Z deníku asociála
Je to sice drsné, ale jinak velmi čtivé a prostě skvělé, těším se na další!
09.05.2014 07:53:27 | Isabella Monvoisin
Tak jsem se začetla a najednou šmitec. Fakt tedy hodně dobrý, sice morbidní,ale přečetla jsem to opravdu jedním dechem. Jen tak dál.
09.05.2014 01:25:50 | JaBau
Je to dobře napsané, kupodivu mi u tohoto ani drsnější styl vyjadřování nevadil a dost jsem se i zasmála, za což díky. Některá místa už na mě byla moc, ale to už k této tvorbě patří a o mě už to víš, tak se tím nemusíš trápit. Za mě si to ale ST zaslouží, protože píšeš opravdu dobře. Zdravím :O)
01.03.2014 18:10:25 | Tichá meluzína
Máš ho mať. :-)
A na pseudoautority sa vyser. Nestoja za to...
13.10.2013 21:32:58 | nebech
díky, máš pravdu, nestojí to za to, on si to vymluvit nenechá a já jen zbytečně mrhám časem místo toho abych se vrhnul do pokračování nového projektu
13.10.2013 21:37:11 | hp.Rick
Ať mě třeba zabijou, ale jakožto místní, nepíšící čtenář komentuji, že to má něco do sebe. Každý, ale opravdu úplně každý, může se v "hrdinovi" tohoto příběhu totiž - svým způsobem - poznat. Stačí jen bez předsudků a pokud možno upřímně hrábnout do své minulosti, projít si své svědomí - a je to.
Každý se v tom může poznat a nemusí zrovna fetovat, ani vraždit ani šukat staré báby do špinavých prdelí.
Mělo by to být povinnou četbou, ale to už jsem asi přehnalo, já, Cikáně jedno blbé, že.
12.10.2013 19:12:45 | Cikáně
Rozhodně s tebou souhlasím, Cikáně, své čtenáře si hp.Rick určitě na své úrovni najde, ..a nebude jich málo. Já mezi nimi, obávám se, určitě nebudu, ani kdyby to bylo povinný.
Liter = Titanic.. :(
13.10.2013 11:50:36 | Aťan
+ přihodím kratičkou úvahu..
13.10.2013 12:03:47 | Aťan
ještě malý dodatek, děkuji, že ses k oné úvaze postavil tak, žes mi zablokoval možnost se k tomu jakkoli vyjádřit nebo se nějak obhájit či bránit, jsi zbabělec a egocentrický šašek, onen tvůj článek se týká více spíše tebe nežli mne, zamysli se nad tím a taky nad tím tvým křižáckým tažením
13.10.2013 17:41:18 | hp.Rick
mrzí mne, milý Aťane, že se mi nedokážeš postavit jako rozumný člověk, tvá nenávist vůči mé osobě je bezpředmětná a naprosto nepochopitelná, nikdy jsem ti nic neudělal, do žádného z tvých děl jsem se nikdy nenavážel, jsem tu již několik let a přidávám jen díla o kterých si myslím, že jsou publikovatelná, nikomu je nevnucuji, ovšem dělej jak chceš, klidně proti mě zbroj, je mi to fuk, nejsem malé dítě abych se tu hádal s nedospělým jedincem, který si myslí, že tento server je pouze jeho a může si tu diktovat co by se sem dávat mělo a co ne, je mi tě líto, snad jednou dospěješ
13.10.2013 17:39:37 | hp.Rick
Kdybych v úvaze použil tvoje jméno, na pár dní bych tě odblokoval, aby ses mohl bránit. Ale ať moji úvahu čtu tam i nazpátek, nikde nick hp.Rick nevidím, ..nemůžu za to, že ses v úvaze ihned poznal. Je to obecná úvaha pro všechny potencionální úchyly, kteří by měli přejít někam na svůj specializovaný web.
13.10.2013 17:49:22 | Aťan
promiň ale podle komentářů, které jsi psal pod díla má a i pod díla jiných nejmenovaných autorů, které jsi bezdůvodně podezříval z toho, že jsou má alterega je nanejvýš zřejmé, že tvůj příspěvek útočí především na mě a hlavně tedy tou blokací mé osoby k možnosti vyjádřit se, nechápu tvé jednání a tvou nenávist k mé osobě, ale už je mi to jedno, vypsal jsem to ze sebe ve svém posledním díle a zvažuji odchod a založení vlastního blogu, kde si budu moci publikovat v klidu beze strachu z individuí jako jsi ty
13.10.2013 18:06:51 | hp.Rick
Moc mě mrzí, že podobných "autorů", jako jsi ty, se na Liter může do měsíce přihlásit třeba 5-10, jen co se doslechnou, jak je tady snadné beztrestně napsat sebenekvalitnější úchylnost. Že ti to Cikáně a další pochválili, mě opravdu nepřekvapilo, to mi věř.
13.10.2013 18:19:32 | Aťan
pochválila jsem styl jakým píše s obsahem to nemá nic společnýho. Proč tě to tak štve? Chováš se jako by to bylo založeno na skutečných událostech...,
13.10.2013 21:38:02 | kytiu
Nechválil jsem to, jen jsem si dovolil to neodsoudit. Kladný a neodsuzující komentář zdaleka nemusí být totéž, co pochvala.
13.10.2013 19:04:22 | Cikáně
Ty už neumíš ani lhát (Kropydlíno Zádrozdo Cikáně atd.) - a to bylo to jediný, co ti na Literu šlo nejlíp. Nahoře je tvůj superpochvalnej komentář - ne "neodsuzující", jak se tu snažíš nalhat.
A ten trapnej pohřeb na DF jsme s JaJardou odhalili taky hned, viz:
http://www.liter.cz/forum-clanek-3933
Kromě vylhaných "projektů" se na Literu nesnažíš o nic jinýho, ..moc toho asi neumíš, viď? ..tak prudíš ostatní, kteří jsou na tom líp..
13.10.2013 20:52:45 | Aťan
To co jste s Jajardou odhalili, je mi šumák, vůbec to nebylo určeno vám dvěma, nikomu z Literu vlastně, tento web mi jen posloužil k vyřízení něčeho, po čem je Tobě houby.
Kdo tomu úmrtnímu oznámení měl uvěřit, ten uvěřil, zbytek mě nezajímá.
Bohužel uvěřil i jeden člověk z Literu, leč tomu jsem se za to už omluvil.
A nevím proč to sem vůbec taháš - co je Ti vlastně do toho?
Hele bloknul sis mě, tak se starej o své hubomazače a mě vynech. A jdi se vyspat, jsi protivnej jak činže.
13.10.2013 22:53:06 | Cikáně
Komentář byl smazán adminem.
13.10.2013 21:09:37 | Cikáně
asi nečekáš, že ti tohle projde, že jo..
13.10.2013 22:09:09 | Aťan
Á, máme tu tradiční výhrůžky...
Co DF, už sis postěžoval a poplakal tam?
S tebou může být zkrátka zadobře jen ten, kdo Ti maže med kolem huby viď?
Vidíš, bloknul sis mě a stejně Ti můžu napsat že jsi vůl. Tak k čemu to blokovátko je? Taková hračka pro Aťany a uražené slečinky, že. Tak si hrej.
13.10.2013 22:30:31 | Cikáně
No vida, nezklamal a bloknul:))) Tak teď ještě přijdou na řadu jeho sebeztrapňující nářky a pomluvy na diskusním fóru, pak nějakej teplej bonz "adminovi" a bude po všem. Bože to je šašek...:DD
13.10.2013 21:49:20 | Cikáně
Za urážky máš 14denní ban, ..ale ty si s novým nickem určitě poradíš, jak tě znám, co? Liter potřebuje editory jako sůl, tebou zmiňovaný Libres je má.
14.10.2013 07:48:33 | Aťan
přidávám zprávu, jež jsem dnes poslal jednomu z administrátorů:
Poslal(a): hp.Rick | 13.10.2013 18:41:48
Předmět: prosba
Zdravím, měl bych takovou malou prosbu, mohl byste prosím uživateli Aťan vysvětlit, že zde opravdu nevystupuji pod více nickama? jakožto administrátor byste měl mít přístup k ip adresám toho kterého uživatele a velmi bych ocenil, kdybyste to pro mě udělal, už mne opravdu velmi unavuje jeho věčné napadání a urážení mé tvorby a tvorby ostatních uživatelů, které obviňuje z toho, že jsem to já s jiným nickem a jeho následné bezdůvodné označování těchto děl za braky a sračky, je mi jasné, že má díla nejsou nikterak kvalitní ale i tak si své čtenáře našli a jsem tomuto serveru velmi zavázán za možnost publikovat zde, proto mne velmi mrzí, že jsou zde i autoři, kteří ač píší kvalitně, nedokáží pochopit význam slova amatérský v záhlaví této stránky a tak hrubě napadají ostatní.
předem děkuji za přečtení a případnou odezvu
13.10.2013 21:01:30 | hp.Rick
Napsal jsi mu taky o svém úchylném rádobypornu?
Můj komentář o tzv. "sračkách" mi nakopíruj, protože ti to psal někdo jiný. Těším se na důkaz mého komentáře s datem a nickem.
13.10.2013 21:09:58 | Aťan
má díla jsou zařazena v sekcích jako je "pro dospělé", "erotika" či "horor", tudíž je snad jasné, že nebudou o krásách imaginárního světa, to že píšu surově, vulgárně atd. je čistě moje věc, pokud to není tvůj šálek kávy, tvůj problém, máš možnost obejít má díla, nevšímat si jich a nevyjadřovat se, jelikož těmto tématům evidentně nerozumíš, píšu podle sebe a zvolil jsem si styl jaký jsem si zvolil, mě se tvá tvorba ač je kvalitní taktéž nezamlouvá, nelíbí se mi a je to pro mne brak, neber to tak že bych říkal že píšeš sračky, jen se mi nesedí tvůj styl, proto tvá díla nečtu a ani se k nim nijak nevyjadřuju, proč máš tedy ty potřebu vnucovat mi svá rádoby moudra a shazovat tvorbu mou?
13.10.2013 21:17:48 | hp.Rick
..pořád čekám na ten komentář, kde mě obviňuješ slovem "sračka", tak to prosím nezamlouvej, ať se hneme z místa.. Tvrdím že to psal někdo jiný, chápeš nebo ne?
13.10.2013 21:31:04 | Aťan
Moc mě mrzí, že podobných "autorů", jako jsi ty, se na Liter může do měsíce přihlásit třeba 5-10, jen co se doslechnou, jak je tady snadné beztrestně napsat sebenekvalitnější úchylnost. Že ti to Cikáně a další pochválili, mě opravdu nepřekvapilo, to mi věř.
13.10.2013 18:19:32 | Aťan
Pěkný humus. Kdyby to aspoň mělo vtip. Ale řadit za sebe slova šukačka prdel kulky péro, umí každý osel. Na tom není ani nic světoborného,ani zajímavého. Možná u první cigarety ve 13ti letech,ale ani to ne.
31.08.2012 20:32:12 | kočkopesreagovat
Naprostý souhlas s kočkopsem.
01.09.2012 11:06:08 | Aťan
13.10.2013 21:34:03 | hp.Rick
..pořád nevidím inkriminované slovo "sračka", kterým jsi mě napadl u admina, ty jo??? Přiznáváš tedy konečně, že jsi lhář?
13.10.2013 21:37:25 | Aťan
vzdávám to, ty si evidentně do svědomí sáhnout neumíš, slušnost se v tobě nevyskytuje a čest je pro tebe cizí slovo, měj se jak chceš, já už v téhle hloupé debatě nehodlám pokračovat, pokud chceš dál shazovat moji tvorbu a mou osobu posluž si, málem jsem zapomněl že jsem na internetu a nechal jsem se až moc unést, co mě vlastně je po názoru někoho koho ani neznám, že?
13.10.2013 21:39:51 | hp.Rick
...nezapomeň napsat adminovi, že to udání na mě už neplatí, protože jsi ten komentář o "sračkách" nenašel, že sis to jen vymyslel ..a omlouváš se, jo? Dík za kladné vyřízení.
13.10.2013 21:47:02 | Aťan
omluvit se za co? že na mě útočíš? shazuješ mě a mou tvorbu pod díly jiných autorů, chováš se jako neandrtálec a nedokážeš přijmout jiný názor než je ten tvůj?
13.10.2013 21:49:31 | hp.Rick
milý pane, psal jsem adminovi, aby se podíval na mou IP adresu a nicky z ní přistupující a poté ti dal vědět, jak krásně se mýlíš, už mě to tvé nesmyslné obviňování nebaví, chováš se jako primitiv, pět let zde publikuju a pět let to nikomu nevadilo, proč tedy teď?
13.10.2013 20:56:06 | hp.Rick
První jsi napsal adminovi ty, takže teď jsem na řadě já.
13.10.2013 21:28:01 | Aťan
můj názor na celou tuhle frašku jsem sepsal sem
http://www.liter.cz/ostatni-smutne-781712-cist
13.10.2013 21:30:35 | hp.Rick
prosím, jen si posluž
13.10.2013 21:29:08 | hp.Rick
On se pan Aťan na dnešek jen blbě vyspal, nebo mu něco nevyšlo, tak se musí vyprskat.
Ale pro mě to bylo hodně poučné - do dneška jsem nevěřil tomu, co se o něm na Literu všeobecně povídá, totiž že nesnese opačný názor - teď už vím že to tak vskutku je.
Je to právě on a nikdo jiný, kdo tady na Literu šíří nenávist a provokuje k dalším a dalším hádkám. Je dobře, že tento podivín má zákaz u nás na Libresu, není tam žádné podobné dusno a napětí, jako tady.
Liter=Titanic, tvrdí Aťan. Ano, má pravdu, ale je to on, kdo tuto loď posílá ke dnu.
.
13.10.2013 21:44:24 | Cikáně
jen co se Zádrozdou vypadnete, bude klid (máš schízu? dva v jednom?)
13.10.2013 22:11:49 | Aťan
Tím chceš říct, že tady dělám neklid? :o) Ukaž kde.
13.10.2013 23:47:22 | Helehluhelka Zádrozda
Já za to nemůžu, ale doteď se chlámu tomu, jak jsi tentokrát úplně mimo mísu - dva v jednom, prej:-D
Dva z jednoho města:DDD
Ty mi dáváš teda:DDD
13.10.2013 23:17:09 | Cikáně
:-)
13.10.2013 22:17:16 | Cikáně
Pod tento komentář bych se s chutí podepsala, pane Cikáně.
13.10.2013 21:46:50 | Helehluhelka Zádrozda
Neblázni, nebo si Tě taky blokne - tento hrdina naší doby:)
13.10.2013 21:55:38 | Cikáně
Škrt škrt škrt, neboli x x x. :o)
13.10.2013 22:00:40 | Helehluhelka Zádrozda
je mi líto, že má díla napadáš a urážíš jen kvůli tomu, že je pod nimi mé jméno, četl jsi vůbec někdy něco z mé dřívější tvorby? chápu že se ti nelíbí jejich surovost a drsný obal, ale to tě neospravedlňuje k tomu, nazývat mou tvorbu sračkama
13.10.2013 18:22:07 | hp.Rick
nakopíruj koment s datem a mým nickem s tímto výrazem.. ale že se nad tím slovem pohoršuješ zrovna ty, je fakt paradox
13.10.2013 18:26:23 | Aťan
jedna věc je použít toto slovo v dílu, druhá je tímto slovem ono dílo bezdůvodně označit
a stále se vyhýbáš odpovědi, zda jsi četl i něco z mé staré tvorby, pochybuji o tom, jen se schválně navážíš znovu a znovu do mé osoby a opět naprosto bezdůvodně
uvažuji o podání stížnosti, ale nejsem sketa, takže od toho nejspíš upustím
jeden z tvých posledních komentářů: .neubráním se pocitu, Cikáně, žes tu z nudy (po svém úmrtí v DF a znovuzrození) opět rozjel velkou hru. Klidně bys mohl být Rick, Zádrozda, Cikáně atd. atd. v jednom, ale nejsem admin, abych měl možnost tohle rozlousknout.
13.10.2013 18:31:28 | hp.Rick
Aťan je duševní mrzák.
24.11.2014 12:23:56 | Gyda Jakojovna Heridiot
Proč vytrháváš slova z jejich kontextu?
13.10.2013 18:27:14 | Helehluhelka Zádrozda
chlapci, máte v nickách bordel.. už nevíte kam klikáte :D
13.10.2013 18:29:07 | Aťan
Dobře vím, na koho reaguji, to jenom ty máš za to, že celý liter jsme jen my, JEDEN, nejlépe proti tobě. Odpověz na položenou otázku, prosím.
13.10.2013 18:30:51 | Helehluhelka Zádrozda
Kropydlínu na vás, holoto nezdárná!
13.10.2013 19:05:23 | Cikáně
Brouzdale
13.10.2013 19:34:09 | Helehluhelka Zádrozda
má pravdu to cikáně :)
je to asi zvláštní a pro mnohé nepochopitelný ale je mi to fuk - pro mě to má hodně co do sebe. Nic tam nechybí:
fantazije - realita
humor - slzy
láska - strach
dojetí - ignorace
vše hezky v jednom vzájemně se doplňující
12.10.2013 20:29:02 | kytiu
Páni, to je teda mazec - mám z toho husinu, ale tak je vidět že svůj účel to plní. Žasnu nad tím jak to dokážeš podat, že se i u takový hnusárny člověk přistihne smát se.
A tohle nemá chybu - máte talent pane Ricku :)
A to mi jen chtěla pomoct.
Kurva.
Chybí mi.
Chybí mi to její dokonalý tělo. Její hlas. Její doteky.
To jak se culila když něco provedla.
Do píčí já jsem takovej kretén.
A tohle nemá chybu - máte talent pane Ricku :)
12.10.2013 13:48:43 | kytiu