chtěl bych to vrátit zpátky
Celou dobu si stejně myslím, že by nejlepší partnerkou pro mě byla Marie. Jenže jsem to podělal. "Kdybys mě byl bránil v té mailové konferenci," napsala tehdy, "jenže ty, pan Opatrný, jsi nenapsal nic, i když jsi měl stejný názor jako já. Jsi oportunista." Den nato se dala dohromady s Alanem, i když se nám rodila možnost vztahu.
Celé se to stalo v roce 2006. Je to už dávno, ale já jsem toho nikdy nepřestal litovat. Potácel jsem se od jednoho polovztahu k druhému, od jednoho fiaska k druhému fiasku - a v každé ženě jsem viděl Marii, respektive neviděl a proto to nemělo cenu. Zkusil jsem i psychoterapii, ovšem všichni psychologové mi řekli ono otřepané že čas se nedá vrátit zpátky a já mám jít dál. V roce 2023 se stále trápit něčím, co se stalo, respektive nestalo, v roce 2006 může znít jako šílená obsese, ale já jsem nemohl jinak.
Začal jsem se modlit. Pořádná, procítěná, velmi vážná modlitba: "Bože, vždyť víš, že bychom s Marií tvořili dokonalý pár. Že to tak bylo souzeno. Respektive mělo být souzeno. Tohle je špatná časová linie, víš to stejně dobře jako já, možná i líp, protože jsi vševědoucí..."
Najednou jsem se začal cítit strašlivě unavený a plácnul jsem sebou do postele.
* * *
Vzbudil mě napůl známý, napůl neznámý zvuk. Vždyť to je budící tón mého starého, tlačítkového mobilu! Který jsem vyměnil za dotykový v roce 2014! Ano, je to ten starý mobil. Rozhlížím se po bytě... stará televize, kuchyňská linka ještě před rekonstrukcí, bytové jádro taktéž: dívám se na datum a čas na starém mobilu: je rok 2006! Ten osudný den, kdy jsem neposlal mail, který jsem poslat měl! Tak honem, napravím to.
Sedám k počítači (ano, je to ten starý z roku 2006), zapínám ho: zadejte jméno a heslo.
Jenže... jaké heslo jsem, krucipísek, používal v roce 2006? A jaké jsem měl heslo k mailu? Aha?
Dívám se na obrazovku, která mi ale neposkytuje žádnou nápovědu ani odpověď.
Přečteno 189x
Tipy 6
Poslední tipující: Vivien, šerý, Marten, Marry31, mkinka
Komentáře (1)
Komentujících (1)