poslední jízda

poslední jízda

Anotace: O tom jak může skončit nešťastná LÁSKA

Bylo září,konečně slavnosti,na které se Majla těšila celej rok.hezky přijedou i kolotoče a s nima atrakce Break Dance.S touhle atrakcí jezdil i Péťa,ale říkali mu LUNETIC.Znala ho už 6.let a od prvmího okamžiku si ho zaryla do srdce.Milovala Péťu z celého srdce a byl pro ni to nejdůležitější na světě.Kde byl on,tam byla i Majla,Ale on ji bral jen za svou kamarádku,která se vždycky ukázala na pouti.Když v pátek slavnosti začali,byla mezi prvními,co se přišli podívat.Okamžitě šla na Break,ale Péťa nikde nebyl.Je možný,že letos nepřijede ?,stalo se mu snad něco ? takovýchto otázek si kladla snad tisíce.Bylo 9. hodin ráno, a tak si řekla, že se objeví později.Čekala dlouho,tolik kamarádů chtělo,aby šla s nimi jinam,ale majla pořád čekala,MARNĚ.Bylo 22:00,ale její láska nikde.Věděla,že už to bez něj nevydrží, a tak pomyslela na to nejhorší,na SMRT.Zapálila si a byla to její poslední cigareta na tomhle světě.Dokouřila šla si koupit lístek na atrakci.Monika si hoví v kase,ale jakmile Majlu zpozoruje,hned vyletí z kasy a dlouze ji obejme."není tady viď ? , ale to přece navadí že ne ?". Ticho.Podívá se Majle do očí,ale ty jsou plné slz."neplač on ti za to nestojí".Nebyla k utišení.3la si sednout na svoji červeno-bílou gondolu a Venca jí zajistil pásy."Nazdar krásko" říká s úsměvem,"moc ti to sluší,to kvůli Péťovi ?"Jen se usmála,Naposledy?
"Právě se rozjíždí další adrenalinová jízda na trakci BREAK DANCE" :vyvolává do svého milovaného mikrofonu Franta.Začala hrát písnička od Nellyho a Kelly Rowland - Dilemma."Tohle je pro Majličku a její lásku".
Majla přes slzy neviděla,jak ji tohle Frantovo gesto dojalo.Franta ji přece neměl moc rád.Motory se rozběhli a atrakce se dala do pohybu.Rychlost,která všechny na breaku donutila křičet,dělala Majle dobře.
Ozvalo se silné zapraskání,v gondole ,kde seděla.Protože je ze železa a laminátu,nevšímala si toho.ale všimnout si měla.
Když atrakce nabrala opačný směr,vyletěla gondola i s Majlou do protější zdi.Nikdo nevěděl kdo v sedačce sedí,jen Monika s Frantou věděli,kdo je ten nešťastný.
Mezi davem,který se okamžitě kolem Majly vytvořil, zahlédla toho na koho tu čekala přes 12.hodin,LUNETICA.
Hmed byl u ní,dlouze ji políbil na ústa a spaláčem řekl " Majličko je ti něco, neumírej, jsi moc mladá a máš celý život před sebou.Chci ti něco říct neumírej,protože já tě tady potřebuju.Bez tebe můj život nemá cenu.Já tě .... MILUJU!!! ".Majla se jen podívala na svojí jedinou lásku,usmála se a tiše,naposledy vydechla.
Poslední úsměv byl tím nejkrásnějším,co ze sebe kdy dostala,byl totiž upřímný a z celého svého trpějícího srdce.Teď se trápil Péťa.všichni mu dávali za vinu,co se ten den stalo,že umřela jen a jen kvůli němu.
Autor Savidge, 30.05.2007
Přečteno 428x
Tipy 3
Poslední tipující: ZuzInQa, Perigosa
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

Ahojík Savidge,tohle je fakt krásný dílko ještě tě ten break dance neomrzel.Jinak moooooooooc pěkná povídka drž se zlato tvoje Domička

06.03.2008 10:59:00 | Perigosa

líbí

100% za originální smrt ... Jinak moc smutná povídka
:(( ale dobře napsaná...

20.07.2007 15:20:00 | lennerka

líbí

tak tohle me opravdu dostalo...to je povidka u ktere jsem se opravdu rozbrecela..mas nadani..krasny dilko

03.06.2007 17:31:00 | Gabruša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel