Třeba
Anotace: ...a třeba ne...
Třeba se někdy vzbudíš se vzpomínkou na mne..
...a bude to vzpomínka hezká...
Třeba si jednou vzpomeneš na naše společné chvíle a zážitky...
...aniž by jsi měl hořkost v ústech a bolest v srdci...
Třeba mi jednou zavoláš, abys mi řekl - odpouštím Ti..
..ale já budu mít zrovna vypnutý telefon...
Třeba se máme potkat v tramvaji či v autobuse, ale Ty zrovna nemůžeš najít své oblíbené tričko a tak pojedeš dalším spojem...
...vždyť se tolik neděje, že??
Třeba nám osud chce opravdu potvrdit přísloví, že - 2x do jedné řeky nevstoupíš a proto jsem dala přednost někomu jinému, když ses pokusil získat mne zpátky ( a na chvílí jsi mě měl)...
Třeba vložím tyto své úvahy na internet, protože víš, že občas a kde své "nápady" vkládám...
... a třeba Ti dám odkaz na mail, aby sis to "opravdu" přečetl...
A třeba víme, že to život píše scénáře a my nejsme režiséři, ale pouhými herci...
A třeba nakopeme celému osudu zadek a ukážeme, že si dokážeme odpustit a budeme přátelé jako posledních pár let!!!
A třeba to vyznání zůstane na papíře a ty se nedozvíš, že TO, co se stalo je MI OPRAVDU STRAŠNĚ MOC LÍTO...
ODPUSŤ MI !!!
Přečteno 456x
Tipy 13
Poslední tipující: @lex, .Chicky., lennerka, joaneee, Vampyrella, NikitaNikaT., embryo v hlave
Komentáře (9)
Komentujících (9)