Anotace: Tak je mi jasný, že povídky tady moc lidí nečte do konce, ale jestli vás můžu poprosit, tak teď by mě opravdu zajímal váš názor :) Sluncem zalitá smrt - povídka o nejzamilovanějším místě na světě - pro mě je to židovský hřbitov...
Moc hezká povídka...líbí se mi tvůj styl psaní. Už se těším na ostatní povídky...
06.11.2008 17:08:00 | Alice Burgessová
Je to memento. Napsáno s pietou. Kámen pukl, tak jak
puklo jeho mladé srdce...
30.09.2008 21:47:00 | Bíša
WOW, to je docela pěkná povídka... musela jsem jí přečíst jedním dechem, protže jsem byla zvědavá, jak to skončí... Bylo v té márnici nakonec něco, nebo ne?
29.09.2008 17:52:00 | Morgana la Fay
Tak tohle mě opravdu zaujalo - neznám moc lidí, kteří by psali na podobné téma, proto si těch, kteří ano, o to víc vážím :) Bylo to zajímavě napsaný, moc hezky se mi to četlo a je vidět, že se o to vážně zajímáš :) Vážně super. A jinak děkuju za chválu mé povídky ( Oheň a voda, o těch homosexuálech ), moc to pro mě znamená :) Možná je to divné, ale ačkoliv jsem je to o dvou klucích, moc dobře se mi to psalo :-) Ještě jednou děkuju :)
30.08.2008 13:53:00 | xxTlouie
přesně tohle pro mě znamenají hřbitovy také...mám doma mnoho fotek z jednoho židovského hřbitova, kde jsem fotografovala světlo pronikající přes listí až na náhrobky. Na hřbitově stejně jako v kostele nacházím klid a rozvahu...:-) Opravdu moc krásně napsané...:-)
16.08.2008 19:50:00 | Ameely
Dobře napsné, se zaujetím pro věc, nezbývá než pochválit. Ale svým pojetím mě to připadá spíše jako dobrá úvaha, než povídka. Ale třeba je to jen můj pocit. Jinak díky za to, že jsi zavítala do mého autorského šuplíčku.
15.08.2008 14:22:00 | Aliwien
Z Tvé tvorby mě to zatím zaujalo nejvíce. Můj názor: Je to dobře stavěná, krátká a napínavá povídka. Obsahuje moralizující motivy, nechybí jí ale také vtip, a co rozhodně potěší, je znalost židovského hřbitova a souvisejících reálií. Já mám ze židovských jmen rád jméno Egon. :) Zkrátka, jen tak dál. Tak, ale nejen tak. Všelijak. Ale je to dobré. Možná mohla být vzhledem ke zvolenému tématu i o něco děsivější, ale to je jen můj subjektivní dojem.
02.08.2008 19:37:00 | ludmil
Úžasné! Skvělé! Po dlouhé době dílko, které mě opravdu naprosto nadchlo... Skvělé, gratuluju!!
01.08.2008 15:54:00 | Megs
Krásný... Škoda, že se tu nedá známkovat... A škoda, že se mohou přidávat jen dvě díla denně... Ale má to děj a je to hezky napsaný. Chválím... :)
27.05.2008 17:16:00 | Ne-e
Když jedu z našeho města, taky je tam židovskej hřbitov, ale tohle by mě nenapadlo chodit tam do márnice x) Fakt mě to zaujalo.
23.05.2008 15:34:00 | Zasněný básník