Zajímavá úvaha, pro mne, spíše než povídka. Máš-li rád povídky ze života, přečti si nějakou mou. V závěru roku mi vyšly knižně-pokud bys měl o knížku zájem, napiš do vzkazů. Prodávám za 290,- Kč vč. poštovného a ráda sdělím podrobnosti v případě zájmu. Hezký večer.
12.02.2011 19:32:00 | Aliwien
Já píši o víře v to, že lidé respektují řády, jejichž ideje jsou schopni. To je to "doufám, že bude takový, jaký předem chci."
Chci věrnou duši, dobře smýšlející o mě a dobrou, jež mi pomůže, jíž já pomohu.
06.12.2010 19:05:00 | ludmil
Skoro by sis zasloužil označit tu dvojku. Zasloužil bys zažít spontánní a trochu pekelnej vztah, aby tě to vyléčilo z pošetilostí jako: doufám, že bude takový, jaký předem chci.
Láska k ženě je, že se tím necháš unést. Normálně jako šílenec. Proto marně hledáš, že se bojíš nechat unést. Je pravda, že je to velký risk, který často končí natlučenou hubou. Záleží, kolik jsi ochoten riskovat.
06.12.2010 09:58:00 | Unyle Pěl
hmm 4. a pak asi 3. a 1., rozhodně ne 2., a když je to srozumitlenější než obvykle, úplně to nechápu.
03.12.2010 11:38:00 | ewon
*Chybí zájem jakékoli z těchto bytostí o to, mi sloužit*----------------Ludmile Ludmile, tohle se zpravidla řeší tím, že se někdo za spravedlivej peníz najme, rozměru citového pak netřeba. A tož já naopak myslím, že Tvé šance jsou převeliké, neb zbohatnout a za spravedlivý peníz někoho najmout nebejvá zas takovej problém...............Jo jak do sebe maj dvě rovnocenný rovnoprávný bytosti zapadnout tak, by došly obohacení a nikoli pouze jedna z nich okleštění, pak to jest problém.............Avšak, t.č. jsem znavena dlouhým, lehce úmorným žitím a vím o tom kulový. Když přestanu blábolit pičoviny do tohoto komentu a půjdu včas nablábolit pičoviny obživné, měl by mně zůstat čas jít o víkendu sáňkovat /:o) a nebo že by ty běžky? trošku?/ - a o to jde!!! .....I kdyby potěšení ze svištění chybělo, stále zůstává radost ze sejmutí provlhlého oděvu a znovunalezení domácího tepla; a radost jest podstaty dětinské....
...........Dávej na sebe pozor a uzdrav se.
S přátelským pozdravem,
03.12.2010 07:24:00 | pamp_elka