Anotace: O čem to je? Nejspíš o tom, že lidé nosí masky, stylizují se do rolí a schovávají se před zbytkem světa, aby nikdo neublížil tomu křehkému jádru jejich já...
Věřím že tohle je povídka napsaná čistě podle fantazie...a že se ani trochu neprolíná do tvého života. I když chápu, že i takoví jsou.... Promiň, jinak je to moc pěkně napsaný, i když to vyzřívá hrozně krátce....jen se odlíčila, svlékla a šla spát....krásný cyklus každodenního života.
10.01.2008 19:51:00 | Fuori dal mondo
Málokdo uimí takovýhle věci takhle dobře podat, protože kdo to zažil, nechce se k tomu vracet a mluvit o tom (a pokud už musí, tak to udělá hodně rychle), a kdo o tom dokáže mluvit, neví, co to je, protože to nezažil, proto mu to nedělá problémy. Ale pak v tom něco chybí. Chybí tomu ta zkušenost. Ty mě pleteš, nejsi ani jeden případ...
02.03.2007 09:19:00 | Cristinne
Chjo... takovýchto příběhů je ve všedním životě na stovky, ale podat je takto poutavě umí jen málokdo. Povídky miluji, Ray Bradbury, Jeffery Deaver... A myslím, že ty se jim vyrovnáš.
21.12.2006 18:23:00 | Jimmy Ručka
Já čas od času dávám repete a tohle psaní vzhledem k tomu, že mám dvě dcery stálo za to. Je to silné a asi i poučné. Píšeš i veselé věci?
19.09.2006 09:55:00 | umělec2
Dala jsi dohromady dvě osoby. Tohle mi vždycky všichni zkritizují, že nejdou dohromady. Rocker podle nich nemůže mít duši. Zase jsi ukázala, že to jde. proto sto.
18.09.2006 18:29:00 | Aaliyan
Z tebe bude jednou velká spisovatelka...myslím, že na to už máš i věk, přímo teď a tady, kdyby ses rozhodla napsat něco delšího, se klidně vsadim, že za pár dní bychom už v rukou svírali tvoji knihu a nechtěli se od ní odpoutat...
15.09.2006 09:57:00 | Eylonwai
Tak trochu (hodně!) jsem se v tom poznala a asi proto mě to tak chytlo za srdce. Je to moc hezké a vystihuje to moje pocity ... prostě krásný!!!
01.09.2006 22:53:00 | meg...
Já nevím jak to děláš, ale už u první věty mi naběhla husí kůže, protože člověk už u tý první věty ví, že ta povídka (ač krátká) bude za něco stát. Ale popravdě, už se začínám cítit trapně, když Ti píšu samou chválu :) Ale tu 100 Ti dát musím. Děkuji za komentáře k Wilkornovi i k detektivovi, beru všechny Tvoje rady, ale musím přiznat, že ač klišé, tak se mi to s tím dopisem zdálo docela dobré :) A co se týče Posledního případu, prostě jsem to začal psát a dopsal jsem to na jeden zátah, prostě mě to nějak chytlo a i když na tom není prakticky vůbec nic originálního :) tak se mi to docela líbí. Těším se na další příběhy o dráčkovi :)
30.08.2006 09:32:00 | Walome
Hezka povidka. Asi rok jsem chodila oblecena v cernem obleceni, kovovy pasek, naramek s piramidama... Byla to takova maska. Mela jsem pak pocit ze jsem silna a ze mi nikdo nemuze ublizit. A pritom jsem tak schovavala svoji citlivou a zranenou dusicku. Vazne je to v te povidce hezky vystizeny.
29.08.2006 10:42:00 | Baladona
mě se ta povídka moc líbila.není dramatická,má zkryté kouzlo a je to krásně napsaný....je pěkná :o) ..doufám,že přibudou další...
29.08.2006 09:22:00 | shackle angle