Jsi víla pera co se textem nese jak havajští kluci na prknech v příbojových vlnách ...
24.10.2006 19:58:00 | gest
Ráda se vracím ve vzpomínkách do dětství, měla jsem je docela dobrodružné v partě kluků jako jeden z nich...pak už jsem byla slečna a začal ten opravdový život, sice víc jak dobrodružný, ale už ne tak svobodný a úsměvný, no už je za mnou, skoro...ale zase jsem svobodná a usmívám se, stojí to za to, člověk se cítí líp...
Napsala jsi to moc hezky, Aglájo.
20.09.2006 16:40:00 | Mara*
Určitě ne. Je jen pěkné si občas něco vybavit. Myšlenku nebo pocit. Jinak když mi bylo deset, měla jsem odstávající uši, brýle a dobře jsem se učila. Takže žádný objekt zájmu pro kluky. Později se to zlepšilo :O)
07.09.2006 14:24:00 | Aglája
to je pěkné se takhre vrátit do dětství... vidíš, mně bylo 10 před 5ti lety a nemám vůbec žádnou vzpomínku, díky které bych se chtěla posunout v čase zpět... snad si vybavím dědečka, který ještě žil a byl zdravý, jen díky němu by mě to tam možná lákalo, ale na druhou stranu pak zase prožívat všechno to trápení znovu a znovu... nene :o( ty jsi to napsala moc krásně, ale věřím, že ani tobě by se nechtělo znovu prožívat všechno co jsi prožila :o) zní to krásně, tvé představy... je pěkné žít v představách :o)
02.09.2006 09:00:00 | Agnesita