Já ti dám kroužek feministek! jsem neskutečně šťastná že se do mě nepustíš jako ten "milý chlapec" ale myslím, že po delší zamyšlení jsi napsal docela to samé.
02.12.2006 17:19:00 | Aaliyan
Vypadá to tady jako kroužek feministek... Anglické věty naprosto vykonstuované a zbytečné... příběh, pokud tam byl o ničem... musím se přidat na stranu toho týpka, i když bych ti tak nenadával...
02.12.2006 13:08:00 | Tömätäri
Složitá jak blbka? Bože doufám že jsi mu to nějak vrátila.:o) I když dneska se taky necítim an řešení vztahů, stejně se mi to líbilo. Tyhle stavy znám až moc dobře.:o)
01.11.2006 19:15:00 | Sokolička
Docela by mě zajímalo, jak jsi se pustila do toho komentátora pode mnou:-)
Ale je fakt, že básnička s padajícími lístky se mi líbila víc. Dneska nemám náladu na složité texty snažící se vyřešit nevyřešitelné. A ty se koukej taky dostat do stavu, kdy si ty svoje roky začneš užívat!!! Utopená v depkách nebudeš jiná než ostatní, protože všichni ostatní zkouší to samé.
...
A teď by mě docela zajímalo, jak se pustíš do mě:-)
27.10.2006 17:35:00 | Gina Rocca
Tvému stavu se říká: Maximalismus mládí! Nejsi o nic víc složitá, než kterákoli blbka pod sluncem. pozn. povídka ovšem nebyla nejhorší, vzhledem k tomu kolik je ti let.
S pozdravem Valerij
26.10.2006 22:38:00 | Valerij