Anotace: Mé první setkání s tou černou dámou.
Taky se mi líbilo. Tvoje básně jsem ještě nečetla, ale věz,že máš dar psát i fejetony. A ještě něco: úzkost se trošičku umenší tomu, kdo uvěří, že pomíjivé je jen tělo, naše duše budou žít dál.
08.12.2012 13:15:24 | Inna M.
Je to tak pravdivé, až mě to děsí. Ve dne mi to nepřijde, ale když v noci nemůžu usnout, občas mě napadne, že jednou přijde... Že já přijdu o někoho, koho mám ráda... Vždy se ty myšlenky snažím zaplašit nějakými jinými. Dohání mě to k slzám. A nedovedu si to představit :´(...
12.09.2012 21:20:39 | Týna
Asi nejsme sami, koho stejný pocit děsí, ale to je prostě daň za lásku :-)
Děkuji za přečtení, Týnko.
13.09.2012 09:01:14 | Lenka Krásnodvorská
Výborně napsané vážné téma, s nadhledem a životní moudrostí... poklona.
Nejvíc jsem se asi smrti začal bát, až když se mi narodily děti. Takhle jsem začal povídku v r. 2007:
S rodinou jezdím autem často i na větší vzdálenosti. Znáte to – babičky, chata, výlety, atd. Nedávno jsem s nimi jel z Hradce Králové, přes Havlíčkův Brod na Jihlavu. Na rovné silnici, vůbec nikým neohrožován – nebyl žádný důvod k obavám - a najednou se to STALO. V hlavě mi, snad v jediné vteřině, proběhl obraz naší fiktivní, ve fantazii vymyšlené, smrtelné autohávárie. Hrůza mně sevřela srdce. Rodina nic netušila – dál vládla spokojenost… vtípky. Proč mě ta úzkost přepadla, netuším. Má snad být štěstí vyváženo neštěstím? A kdy? Za jak dlouho? A hlavně PROČ?!
07.09.2012 18:38:21 | Aťan
Ano, ano. S dětmi přichází strach. V pubertě je smrt tak nějak zajímavá a není děsná, spíš tajemná. Až když se narodí děti začne strašit, potvora.:-)
07.09.2012 19:33:47 | Lenka Krásnodvorská