Milá Aiury, přiznám se, že texty podobného druhu zpravidla nečtu, ale tady mě to vtáhlo...přemýšlím proč, asi že je příběh situovaný z reálné pozice našich vzpomínek, všichni jsme měli nějaké prarodiče a jejich zázemí nás naplňovalo fantastickými představami.... myslím, že to je jednoznačně Tvé vítězství :-)
23.05.2014 06:22:31 | Pamína
....Tvé věci nejsou prvoplánové,je tam něco navíc.A taky se mi líbí Tvé vyjadřovací schopnosti,umíš vyjádřit odstíny nálad,emocí,umíš zatáhnout
do děje,vyvolat vnitřní reakci.Nenechá to člověka chladným, a to nejsem zrovna čtenář fantasy.Prostě nejsi povrchní.A ať
Ti to vyjde se soutěží.Ji.
22.05.2014 22:04:20 | jitoush
Mnohokrát děkuji za Tvá slova :)) Jsme nesmírně potěšena, že Tě můj fantasy příběh natolik vtáhl :) Snažím se psát tak, aby to nebylo jednožánrové, aby to něco vypovídalo ... snad se mi podaří napsat více takovýchto textů, aby Tě alespoň jeden další z nich oslovil :)
Ještě jednou moc děkuji :))
23.05.2014 06:27:34 | Aiury
Opět výborné!! Ani na vteřinu jsem se nenudila, hezky se to čte od začátku do konce!! No a ten konec....snad bude pokračování.
22.05.2014 13:14:40 | Rozina
Moc moc děkuji za Tvá slova, jsem nesmírně šťastná, že se Ti to líbilo ! :)) No a s tím koncem ... přemýšlím, že to nechám takto otevřené ... ale to jsem psala i u první části, takže kdo ví? :) Jen doufám, že se to v té soutěži ujme a že jsem se alespoň "dotkla" tématu :))
22.05.2014 13:21:19 | Aiury
Ty mi dokazes poslední dobou tak zpříjemnit ráno po těch nočních směnách, že to je k neuvěření ... mohlo by to být delší, měl bych jít totiž spát, ale nejde mi to a nudim se ...
22.05.2014 09:49:38 | Paul Nabre
To jsem velice ráda, že Ti dokážu zpříjemnit rána svou tvorbou :)) Moc moc děkuji :)
22.05.2014 09:57:15 | Aiury
A ještě bys mohla produkovat něco mezi 3 a 4 hodinou ranní, to se v práci nudim vždycky úplně nejvíc :D
22.05.2014 10:01:17 | Paul Nabre
Fantasy není můj šálek kávy - na Tvých textech se mi ale líbí nejen to, že jsou formálně povedené, pěkně se čtou a že si tykáš s češtinou, což už není dnes (a bohužel ani na Literu) zdaleka samozřejmé, ale oceňuji hlavně ten myšlenkový přesah, to ve mně vždycky radostně něco poposkočí... Tak ať Ti to vydrží... :-)
22.05.2014 09:47:06 | Amonasr
:)) Jsem nesmírně potěšena Tvými slovy :)) Snažím se, co mohu, aby se moje fantasy texty daly číst a aby měly trošku jiný obsah, než by u takových povídek kdo čekal ... Tak doufám, že se mi to zatím daří :) Moc Ti děkuji za podporu !! :))
22.05.2014 09:55:51 | Aiury