Anotace: Nějak to vychází z mých pocitů. Kybych věděl jestli dávají smysl....
Ahoj Davídku:o) přišla jsem se po delší době za tebou podívat. Byla jsem zvědavá jak se vůbec máš, protože z těch úvah či básniček, člověk většinou vyčte všechny smutné dny, či naopak všechno to krásné, co právě ten co to psal, prožíval...jů, taková zamotaná věta:o) já se teď pořád učím na zkoušky, ale neboj, nezapomínám žít. Zrovna teď si tady poslouchám úplně úžasnou hudbu a jsem šťastná jako už dlouho ne:o) a mám strašlivou chuť psát, už celou věčnost jsem nic nenapsala:o) ale asi to bude muset počkat až po zkouškách:o)
JInak, povídka...:o))víš, spousta z nás se snaží najít odpověď na otázku, co je to vlastně láska. Jak přichází, proč naopak odchází a proč tak nesnesitelně bolí...proč se nám třesou kolena, míváme motýlky v břiše a nosíme na tváři takový ten prazvláštní úsměv:o)...kdo ví, není láska jen zázrakem zhůry, který nám byl dán, abychom konečně otevřeli oči a začli se dívat??:o) ať tak či tak, láska je tak neuvěřitelně křehká a krásná věc, že kdybych mohla, v dlaních s ní půjdu až na kraj světa, aby i měsíc a hvězdy mohly si v ní hledat ty své motýlky a úsměvy:o))
měj se moc krásně pokladečku a opatruj se:o) papa Sunny
17.05.2006 22:32:00 | Sunny